Obre el menú

Darrers llançaments


La balena estelada: La sireneta de Gyeongseong - 044
La persona de la terra (18)
(21/01/2026)

La balena estelada: La sireneta de Gyeongseong - 043
La persona de la terra (17)
(07/01/2026)

Institut d’espaterrants
Sèrie completa (01-12)
(06/01/2026)

La balena estelada: La sireneta de Gyeongseong - 042
La persona de la terra (16)
(25/12/2025)

The Animatrix
Programa
(21/12/2025)

Hidari (curtmetratge pilot)
Curt
(16/12/2025)

Què hi ha sota el llit?
One-shot
(12/12/2025)

La balena estelada: La sireneta de Gyeongseong - 041
La persona de la terra (15)
(11/12/2025)

Els micos d’aigua
One-shot
(05/12/2025)

La balena estelada: La sireneta de Gyeongseong - 040
La persona de la terra (14)
(27/11/2025)

Menú principal

Anime subtitulat en català

Manga editat en català

Imatge real subtitulada en català

Mostra altres projectes

Webs amigues

Notícia i comentaris

La fi del somni [INNOCENTADA]

A CatSub creiem fermament en la transparència de cara als nostres usuaris. És per aquest motiu que hem decidit escriure aquest missatge per a fer-vos coneixedors de la situació.

Fa temps que tenim un seguit de desacords interns en el funcionament de CatSub, i malgrat que sempre hem aconseguit superar-los i mantenir-nos actius durant 22 anys, hi ha un seguit de raons per les quals se’ns fa difícil continuar.

Quan ens vam estrenar rebíem comentaris sovint i molta gent es baixava els nostres llançaments. En els darrers anys, però, pràcticament no rebem cap comentari. També sabem, mitjançant les estadístiques del web i de Fansubs.cat, que hi ha obres que directament no les ha vistes ningú. Això ens resulta molt depriment i ha estat una de les darreres fonts de discussió entre els pocs membres de CatSub: n’hi havia que proposaven demanar diners, d’altres que volien subtitular en castellà per a arribar a més gent, i alguns que no estàvem d’acord amb res de tot això i preferíem continuar com fins ara, encara que només en gaudíssim nosaltres mateixos.

Com a fundador del fansub, he decidit que abans que passi res de tot això, val més posar fi al somni de subtitular anime en català amb què vaig crear CatSub el 2003. Ha estat bonic mentre ha durat, però el somni ja s’ha acabat: és l’hora de despertar-se i assumir que ja no val la pena subtitular anime en català.

Moltes gràcies a tots els qui ens heu seguit durant tots aquests anys, i especialment, als tres usuaris que ens heu fet arribar comentaris. Us trobarem a faltar.



Innocents...
28/12/2025 a les 11.22 / Ereza