Avui estem d’estrena! Us oferim el primer capítol de Bola de drac Daima... i per primera vegada, doblat en català!
Aquest era el present que us volíem fer per Nadal, tot i que al final no va ser possible per una qüestió de temps. Però ara ja el tenim aquí!
Ens estrenem en el món del «fandub» amb el nostre primer doblatge, i quina millor manera de fer-ho que amb la sèrie del moment! Ja tenim Bola de drac i Bola de drac Z a 3cat, s’ha anunciat que es doblarà Bola de drac Súper, i únicament faltava aquesta sèrie per a fer del tot feliços els fans d’una de les millors sagues de l’anime.
Com sempre que comencem una nova sèrie, aquí en teniu la sinopsi:
A causa d’una conspiració, en Goku i els seus amics es fan petits. Quina mena d’aventures esperen a en Goku, en Kaioh Shin i els nous personatges Glorio i Panzy al «Regne Demoníac», un nou món desconegut?
Amb aquesta sèrie hem decidit fer una primera prova de concepte: fem ús de la intel·ligència artificial per a la traducció i, després d’una correcció manual, també fem el doblatge amb una IA. Això ens permet gaudir de la sèrie amb les veus originals d’en Marc Zanni i en Joan Sanz, entre molts altres.
Podreu comprovar que la intel·ligència artificial està cada cop més avançada i el resultat, si bé millorable, s’acosta molt al doblatge real. Comproveu-ho, no us decebrà!
Com sempre, podeu veure’l o baixar-lo fent servir els enllaços de la part superior de la notícia o bé la fitxa que trobareu al menú lateral. D’aquí a una estona també el tindreu disponible en streaming a Fansubs.cat.
De moment, això és tot. Ben aviat, el segon capítol! Quan l’hàgiu vist, deixeu-nos un comentari explicant què us ha semblat el doblatge!