AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

I el millor?

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

I el millor?

Entrada Autor: Spike »

Ja que buscàvem el pitjor joc de la història, ara hem de buscar el millor. Quin és el millor joc de la història per vosaltres?
A mi els que més m'agraden són els de rol, els tres millors que tinc (per la Cube) són: Tales of symphonia, Baten Kaitos i Skies of Arcadia legends, m'encanten i no em decideixo per quin és millor.
Ara bé, el joc al que he jugat més hores de la meva vida és el Zelda: Ocarina of time. Si el joc en sí, amb tot el que sé aconseguir dura unes 20 o 30 hores (mai ho he contat), imagina quantes hi he jugat si l'he fet com a mínim 25 vegades complet. A la 15a vegada vaig començar a perdre el compte de les vegades.
No oblidem que els millors sempre acaben sent els més antics. Com em diverteixo jo encara amb els meus dos jocs per a MSX: The maze of Galious i Gradius 2 (Nemesis 2), impressionants.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hm... En el meu cas, The Legend of Zelda: Ocarina of Time és el primer. Després, segurament vindrien Chrono Trigger i Donkey Kong Country.

El millor multijugador pel meu gust, Mario Kart 64.
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Final Fantasy 7!!!
Millor de la història sens dubte! Mare meva.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:Final Fantasy 7!!!
Millor de la història sens dubte! Mare meva.
El vaig començar, però és que no puc sofrir la traducció i.i
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Que li trobes? xD
Si no t'agrada pilla'l en angles xD.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Em fa molt de pal xD En anglès almenys l'entendria. Però qui coi pot traduir "Save Point" per "Guardar Punto"? I a sobre, es deixaven algun "the" pel mig de les frases... Crec que guanyaria el premi a la pitjor traducció al castellà xD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Home, hi han molts jocs que estàn bé, però podria dir que el millor de tots va ser l'Alex Kid o.o
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Anda k tu també dir això de la traducció... (tu t'ho perds si no t'has arribat al final), jo me l'he passat uns quants cops i me deixat moltissimes hores, pro moltissimes).
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

La traducció és només una de les raons (ho sento, però si un text em fa mal a la vista se'm passem les ganes de jugar i.i). L'altra és que els combats aleatoris els odio, i que em vaig quedar mig encallat xD I la història fins llavors no em deia res xD A més, ara tampoc no tinc temps per jugar-hi, i la meva PSX està més petada... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

xD repeteixo, tu t'ho perda. (no hi ha pitjor cec que el que no hi vol veure :girant: :P).
Magister dixit!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

znake ha escrit:Home, hi han molts jocs que estàn bé, però podria dir que el millor de tots va ser l'Alex Kid o.o
uohh! combats de pedra-paper-tisora, que mésvols d'un joc? xD realment si que era molt divertit l'alex kid
Ereza, has de jugar al FFVII ! Es un dels millors jocs de la historia (encara que ara els grafics et semblarien una merda comparat amb el quehi ha ara)
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

shaidarol ha escrit:
znake ha escrit:Home, hi han molts jocs que estàn bé, però podria dir que el millor de tots va ser l'Alex Kid o.o
uohh! combats de pedra-paper-tisora, que mésvols d'un joc? xD realment si que era molt divertit l'alex kid
Ereza, has de jugar al FFVII ! Es un dels millors jocs de la historia (encara que ara els grafics et semblarien una merda comparat amb el quehi ha ara)
Al ereza no li importa, :P, sino mira la wii una consola de 3a generació am gràfics de psx, això si fotli una bona traducció :P.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No ens passem picant-nos, eh? >.>

El tema gràfics m'és ben igual, bé que els meus jocs preferits tenen uns gràfics bastant penosos avui en dia xD Tots són de Nintendo 64 o SNES `__`
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Els gràfic són el pitjor de l'historia!! Tots els jocs amb gràfics bonics són una mé, ben clar. A mi no em fan molta gràcia les console sperquè mavorriexien, i els únics jocs que m'han entretinguts no tenien pas grafics bons. Lo que conta é sla jugavilitat.. A més, perquè coi ens tenim que gastar 878 euros en una consola amb 3 jocs? Però si a la E3 va veure com el mando va respondr emalament, os iguiq ue a sobre està mal fet, el que faltava.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ja paro de picar :P
:girant:
Avatar de l’usuari
Mad93
Habitual
Entrades: 50
Membre des de: 22/10/2003 a les 20:24
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Mad93 »

Jo sóc de la vella escola, Counter Strike, el mite :P
Perdut en algun lloc
Avatar de l’usuari
jurdichi
Principiant
Entrades: 4
Membre des de: 13/08/2006 a les 18:54
Sexe:

Entrada Autor: jurdichi »

Jo voto per la saga Final Fantasy i per altres jocs com Kingdom Hearts i Dragon Quest. Encara que també el jocs de plataformes d'en Mario Bros, són mítics.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Per cert znake, ara que he vist lo de l'alex kid, han tret una especie de mando amb 6 jocs de la mega drive on hi ha l'alex kid, el sonic 2 i no se quins mes, es veu que l'aparell nomes es el mando que el conectes a la tele i ja esta, l'he vist a la fnac.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ah,s i, el vaig veure, però no necesito un mando tenin la consola original xD
Tinc qu efer jugar alpanda encara u.u
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

El millors eren els de la game gear (que he trobat fa poc per casa i que a més a mes funcionen!!)

:P
Respon