AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Quin anime esteu veient en aquests moments?

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Uééé, per fi algú em fa cas i la mira...
Efectivament, és molt bona, per mi la millor, no deixis de mirar-la.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Mad93 ha escrit:Jo de sèries que segueixo que m'agraden:

- Noein, wapa wapa.
- Black Lagoon, està wapa
- Eureka Seven, mooooolt wapa
- Ergo Proxy, que dir-ne d'aquesta XD
- Fate/Stay Night, enganxa molt.
- GunxSword, aquesta està bé, no passa d'aquí xD

Amb aquestes ja en tinc prou XD
Mad aixi q noein sta be? es que em vaig llegir l'argument i no sabia si baixar-la, doncs apa, "pa la saca"
Per cert, he acabat de veure Hellsing i es un trunyo com una casa :? I la que també he acabat de veure i m'ha agradat molt es Read or Die, molt wapa
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Doncs sí, la vaig començar a veure perquè per aquí havíeu dit que era tant i tant bona... xDD

I la veritat és que...


Guru gu mawaru Guru gu mawaru... xDDDD
Avatar de l’usuari
Mad93
Habitual
Entrades: 50
Membre des de: 22/10/2003 a les 20:24
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Mad93 »

Noein comença un xic estranya però mica en mica va enganxant, jo tiro de shinsen-subs que tenen un quants xdcc que van de perles per anar mirant la sèrie mentre la descarregues :) http://bot.page.us/

Ja només en queda un d'aquesta sèrie i de fate ja he vist el darrer :)

Avui he començat també amb TOKKO que està força bé, sense ser un hit.
Una que també veig que no havia dit és Witchblade que de moment m'agrada però tampoc en excés.

Ara la que començaré és Ray que la fan els de froth-bite, a veure que tal és, algú l'ha vista?

La que tinc pendent de veure els school rumble, el que fa la mandra XD
Perdut en algun lloc
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

També estic miran I''S, ara ha sortit el 5 en qualitat DVD, ta molt bé.
per cert aquesta web k es? (com funcinoa).
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Jo ara estic mirant Onegai teacher ._. Però....... O és el fansub o és que la sèrie té frasses sense lògica ni encaixament.

Al principi tenia mé sganes de veure Onegai Twins, però ve,s quan algun fansub treu algun pack, com no sé que descarregar, doncs ale, al Bittorent xD I així no em tinc que preocupar fins uns dies.
Avatar de l’usuari
Mad93
Habitual
Entrades: 50
Membre des de: 22/10/2003 a les 20:24
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Mad93 »

Senzillament vas al servidor irc.rizon.net i entres al seu canal, que és #shinsen-subs, llavors només has de posar la comanda del que vulguis descarregar i llestos.

Pel que fa a ray, he vist fins l'11 i força fluixa la sèrie la veritat, serveix per passar l'estona mentre no surt la resta...

Onegai teacher està força bé, però potser és millor i tot onegai twins que és la continuació, tot i que més que continuació és una història paral·lela.
Perdut en algun lloc
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Seguint amb el topic: ara que ja he acabat algunes de les meves 14 sèries he començat a veure aquestes:
- Tenchi Muyô! (els ovas de la qual van fer fa 9 anys al 33. Unes noies especials arribades de diversos llocs de l'univers van a parar a casa d'un noi que viu amb el pare i l'avi, el noi aquest es veu que és descendent d'algú important d'un planeta també important. Quines sinopsis les meves...).
- Da capo (l'enèssima sèrie on un noi d'institut va coneixent un munt de noies i tot això, pels capítols que porto encara no li he vist l'argument central).
- Star ocean EX (de moment és molt bona, al principi pot semblar la mítica de ciència ficció però acaba sent la mítica història dels mítics jocs de rol, grup que va viatjant buscant alguna cosa i amb els mítics combats d'espases i màgies pel camí, l'heu de veure).

P.D.: els onegai aquests, de que van?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:- Star ocean EX (de moment és molt bona, al principi pot semblar la mítica de ciència ficció però acaba sent la mítica història dels mítics jocs de rol, grup que va viatjant buscant alguna cosa i amb els mítics combats d'espases i màgies pel camí, l'heu de veure).
Hm, jo vaig estar jugant a un Star Ocean de PSX i la veritat és que m'agradava força... o.o
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

40 ha escrit:P.D.: els onegai aquests, de que van?
Ja ho veurás `_____` De twins només m'he llegit tot un resum d'unes 5 pagines (o més), però no han volgut dir el final i m'he quedat quasi igual xD Onegai twins va d'uns germans que només tenen el record d'una foto, i en aquesta surt el tio i una ti amés. Total, que apareixen dos noies amb aquesta foto també. AL principi volien ser la seva germana, però depsrès no, perquè si resulta que era son germà no se'l podrien tirar `_____________` Són unes marranes.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ami star ocean EX em va agradar però el final... be, se'l podrien haver currat més.
Ara estic veient un de mechas que es diu Sousei no Aquarion, bastant interessant i del pal evangelion amb tocs d'humor, no puc esperar a veure el final!

PD: Mad acabo de veure la teva llista d'anime, realment els has vist tots? :shock:
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Jo ara tic intentant veure .hack//SIGN i la veritat... no m'acaba d'enganxar massa...

Per cert... ara el que rula també són els culebrots japonesos :D M'estic baixant el primer xDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Zierbo ara que veig el teu avatar, em vaig baixar una peli japonesa no d'anime (es a dir, amb personatjes reals) basada en el manga Basilisk i era taaaaaaaan dolenta (a més, no sortia l'Akeginu :oops: )
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

la cosa degenera, els culebrons japos son lo pitjor.
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Sí... ja sé quina peli vols dir...

Basilisk: The Movie - Heart Under Blade

La veritat és que boníiiiiiiiiissima no és xDD però és que Basilisk (la sèrie) és molt però que molt bona, eh?! i per tant és difícil de fer xDD jo és una de les millors sèries que he vist... la BSO és impressionant... així com la intro dels capítols així plan J-Metal xD

Heu vist algun culebrot? XD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

La veritat es que no, ja en tinc prou amb el cor de la ciutat com per a sobre posar-me a veure culebrots japonesos :lol:

PD:acabo de veure que has dit que no t'agradava hack sign... ZIERBO A LA FORCA!:malvat:

xD la veritat és q al principi no enganxa gaire, és a partir del capitol 10 o aixi que es comença a posar interessant. A mes, la OST és una de les millors que he sentit (la de Basilisk tambe, no dire que no). Tsukasa forever!!
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

El mateix dic, per culebrons, ja tenim el cos® de la ciutat. Que per cert, aquest diumenge fan el darrer capítol, li diré al fantasmet que me'l deixi veure o ^_*

I... .hack... me n'he llegit tres còmics i la cosa pinta bé ô.o
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

shaidarol... ho he llegit tard... acabo ara mateix no fa ni 15 minuts de borrar els capítols u_u

No sé... la veritat és que a mi m'agraden sèries hiperactives, per dir-ho d'alguna manera(en cas de dubte consultar amb Furi Kuri ... xDD) o coses com School Rumble, que no paren, i mira que m'ho vaig plantejar... veuré .hack xDD però no hi ha hagut manera és la segona sèrie que deixo, la primera va ser Mai Hime... la vaig trobar típica típica (nois d'institut amb poders xD)

Per cert... suposo que haureu vist Samurai Champloo, no? xDDDD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ohh! Zierbo no saps que has fet!! La veritat es que hack d'accio accio no és, és més de menjada de tarro (que son les que m'agraden ami, com utena o melody of oblivion). Samurai Champloo si que l'he vist, es bonissima, sobretot el Mugen xD
Ara estic veient un altre de samurais, samurai deeper kyo, a veure que tal.

PD: Zierbo en honor teu, em canvio l'avatar xD
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Keroro Gunso... algú l'ha vista o sap de què va? xDD (m'he posat a descarregar els 5 primers capítols... he vist per algún lloc que la puntuen amb 9, i això és força xD)...


PD: Oboro-sama... :oops:
Respon