AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les meves recomanacions

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Les meves recomanacions

Entrada Autor: Spike »

Hola gent, com que estic mirant tantes series ultimament crec que us en recomanare unes kuantes.
La primera: Azumanga, és per morir-se de riure (despres d south park es la serie que mes ma fet riure de la historia). Veieu-la, tracta de les paranoies de 6 noies dinstitut, cadascuna es un mon diferent.
Es una de les pokes series on els protagonistes progressen de curs al llarg d la serie, de 1r a 3r en 20 capitols (els 6 ultims encara no els he vist).
Ja em direu k en penseu.
Proximament mes recomanacions (o no).
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Home no ho se, pero a mi south park no em fa gaire gracia...mes aviat pena. El fons de la historia es riures de la cultura americana una mica com els simpson, pero si vas a comparar i south park es la k mes ta fet riure de la teva vida doncs nose...per mi mil cops mes bo simpson que south...hi ma moltes series d'anime bones que no es coneixen gaire (algunes una mica antigues)
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Si, obviament es molt millor els simpson, pero ningu supere les parides d south park.
Avatar de l’usuari
Albedo
Principiant
Entrades: 5
Membre des de: 26/03/2006 a les 19:08

Entrada Autor: Albedo »

Azumanga Daioh esta força bé pero a mi em diverteix més una serie que es diu Jungle Wa Itsumo Hale Nochi Guu.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

L'estil de dibuix em recorda a Furakapa xDD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

A mi no em va agradar gaire azumanga, només vaig veure 6 capitols i ja no vaig poder més, no em va fer gràcia. Amb la que si que vaig riure molt va ser amb dragon half i tb amb miami guns
Respon