AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Afilieu-me

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
av2_p
Ocasional
Entrades: 13
Membre des de: 22/04/2006 a les 12:21
Contacta:

Afilieu-me

Entrada Autor: av2_p »

Hola, em podrieu afiliar a mi també?, la web és http://www.mokonateam.3a2.com la imatge és la següent Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Ostres, tu m'has enviatun mail per dir-me que t'afiliés al tenkû. No et pensis que passo de tu, sols que el Dreamweaver no em va massa bé i haig d'esperar que un dia tingui prou paciència per aguantar que em peti l'ordinador dos o tres cops a mig afegir l'enllaç ^^U

Sorry i.i
Avatar de l’usuari
av2_p
Ocasional
Entrades: 13
Membre des de: 22/04/2006 a les 12:21
Contacta:

Entrada Autor: av2_p »

si a tu també tu he enviat^^ ok esperaré, per cert t'ha agradat la web?

quant pugui la faré en català!!

Gràcies per tot!!!, quan m'hagi descarregat REC també la posaré, us sembla bé? (en DD)
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Ala, animal! Vols penjat REC en descàrrega directa? Et quedaràs sense servidor n_nu
Avatar de l’usuari
av2_p
Ocasional
Entrades: 13
Membre des de: 22/04/2006 a les 12:21
Contacta:

Entrada Autor: av2_p »

Pero ho faig amb un servidor extern^^, jeje seria impossible...
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Llavors perfecte, com tu vulguis :P

Per cert, ara que tinc l'ordinador formatejadet, serà qüestió de provar el Dreamweaver... Si em funciona, ja t'afiliaré ò_ó (no pensis pas que passo de tu, tinc els teus mails marcats com a no llegits per donar-me pressa xD)

Ereza, com és que no ho has fet tu això de penjar-ho en un servidor? Podria ser una bona idea, no trobes?
Avatar de l’usuari
av2_p
Ocasional
Entrades: 13
Membre des de: 22/04/2006 a les 12:21
Contacta:

Entrada Autor: av2_p »

Gràcies, ja ho he vist, és bona idea, i que sapigueu que de moment ja esta casi completa REC en català en DD ^^
Respon