AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies, a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat o a la comunitat de Fansubs.cat.
No ho dic amb el cor, home xD Només dic "gràcies" de veritat a tu. Li he dit gràcies per haver seguit amb la llista que he modificat sense queixarse. Ja m'he acostumat a dir gràcies per a que la gent no s'emprenyi amb mi, però ni me n'adono quan ho dic. Ja sóc mig japo, dient gràcies a tot arreu xD
Si algú m'explíqués abatiments per expressió gràfica, difusió per materials, TOT el temari per física general... tindria una mica més de temps per postejar xD
Multiplicadors de Lagrange de Càlcul II ja li he fet un bon PWN avui...
Aeronàutica RooLz xD
WAIAOI!!
o el que és el mateix: What An Incredible Amount Of Irony
XDD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Zierbo ha escrit:Si algú m'explíqués abatiments per expressió gràfica, difusió per materials, TOT el temari per física general... tindria una mica més de temps per postejar xD
Multiplicadors de Lagrange de Càlcul II ja li he fet un bon PWN avui...
Aeronàutica RooLz xD
WAIAOI!!
o el que és el mateix: What An Incredible Amount Of Irony
XDD
Jo t'ho explico si a canvi m'expliques com desacoblar unes quantes classes per aconseguir un esquema Model-Vista-Controlador, el protocol SNMP, i de passada em crees les funcions per implementar la interfície en Ajax (amb el backend en PHP, clar), tot això amb compte que els processos en C no et donin violacions de segment.