AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Us declareu...

Acabes d'arribar al fòrum? Aquí et pots presentar i explicar-nos les teves històries!
Respon

Us declareu...

Heterosexual
5
56%
Gai
2
22%
Lesbiana
0
No hi ha cap vot
Bisexual
2
22%
Zoofílic xD (i no miro a ningú ¬¬ xD)
0
No hi ha cap vot
Altres (especifiqueu! xD)
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 9

Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Us declareu...

Entrada Autor: Misora Naomi »

Reowa! xDDD

Bé, rememorant un tema que hi havia en un altre fòrum... Doncs us pregunto això, com us declareu??? ^^ I per què, és clar xDDDD

Jo mateixa... em declaro bi! ^^ Crec que no t'enamores d'un cos, sinó d'una ànima ^^ Independentment que sigui noi o noia!!! Almenys això és el que jo penso.

Ara bé, curiosament quasi sempre m'he enamorat de nois xD però físicament no em semblen massa atractius (encara que tinguin un cos d'aquells que treu el singlot), en canvi les noies, sí. I si són japonesetes kawaioses, millor xD. Sóc gaire estranya? xD

Vaaa... ara és el vostre torn =P Ja conec la inclinació de la majoria de vosaltres... però potser m'enduré una sorpresa xD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: Ereza »

La serp potser marcarà altres xD

Jo em declaro heterosexual, tot això que l'important és l'interior és cert, i de fet no m'importaria gens estar amb una xicota lletja (mitjanament, eh?) si fos bona noia, però dubto molt que m'arribés a enamorar d'un home. Però molt. Per què? No ho sé, la veritat, però en general els homes són uns bruts, vagos i a sobre, són lletjos. Sí que hi ha excepcions, però simplement, no m'atrauen. En canvi les noies són més bufones (tot i que hi ha cada esperpent, també, que deixa'l anar... Abans em quedo amb un home que segons quin monstre xDD), sobretot si són japonesetes, oi? :enamorat:

PD: No he marcat zoofília ¬¬ xD
PD 2: Spike, volem saber la teva opinió! :malvat:
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: shaidarol »

Jo com la majoria ja sabeu, soc gai de pura cepa. No crec que mai em pogués enamorar d'una noia, perquè... qui vol dones havent-hi homes? :enamorat:
No m'he enamorat mai de cap dona, ni tampoc m'atrauen fisicament, ni prevec que en el futur ho facin. A més, sou massa complicades xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:A més, sou massa complicades xD
I vosaltres sou massa simples :fuet: Home, un gai no se com arriba a ser de simples, però els homes no pensen gaire alhora de fer una cosa, i son massa fàcisl de provocar.

Jo sóc bisexual, tot i que no sé si sería capaç d'enamorar-me d'alguna noia perquè podriem dir que només m'atreu el físic i lo maques que són (les japonesetes, eh?). Els homes són lletjos, simples, sense formes, es impossible que t'escoltin quan estàn cuinant o fent alguna altra cosa que han de pensar... Estàn trets de la botiga de tot a 100. I bé, al panda sempre li dic que no és cap home, que és un panda, però això ho faig per acceptar la seva curpulositat per no dir-ho d'una altra forma xD Ja li he dit que quan s'aprimi aceptaré que és un home xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Els homes són lletjos, simples, sense formes, es impossible que t'escoltin quan estàn cuinant o fent alguna altra cosa que han de pensar... Estàn trets de la botiga de tot a 100.
Hi ha dones que directament no pensen... :malvat:
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:
znake ha escrit:Els homes són lletjos, simples, sense formes, es impossible que t'escoltin quan estàn cuinant o fent alguna altra cosa que han de pensar... Estàn trets de la botiga de tot a 100.
Hi ha dones que directament no pensen... :malvat:
:panda: :fuet: Que dius? La de cops que t'has quedat pensant en cercle i t'has cabrejat amb mi perquè parlava, i desprès vaig jo i et faig sortir del cercle pensant, si no ho hagués fet encara seguiries pensant en els mateixes coses (collej)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:
Ereza ha escrit:
znake ha escrit:Els homes són lletjos, simples, sense formes, es impossible que t'escoltin quan estàn cuinant o fent alguna altra cosa que han de pensar... Estàn trets de la botiga de tot a 100.
Hi ha dones que directament no pensen... :malvat:
:panda: :fuet: Que dius? La de cops que t'has quedat pensant en cercle i t'has cabrejat amb mi perquè parlava, i desprès vaig jo i et faig sortir del cercle pensant, si no ho hagués fet encara seguiries pensant en els mateixes coses (collej)
Blobloblobloblo!
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Us declareu...

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:PD 2: Spike, volem saber la teva opinió! :malvat:
No diré el que vols que digui :malvat:

Bé, doncs jo sóc hetero. Com diria el Panda el homes són bruts, vagos i lletjos. Com a amics molt bé, però prou!
Jo sempre penso que les dones són el més bonic d'aquest món, i amb això ho dic tot. Ja siguin japonesetes o no. L'únic dolent que tenen és que són complicades i algunes, com la Serp, fan por :shock:
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: znake »

Spike ha escrit:Jo sempre penso que les dones són el més bonic d'aquest món, i amb això ho dic tot. Ja siguin japonesetes o no.
Opino el mateix. Avui he fet una foto a una xineta que hi havia al metro *-* Ja la posaré un altre dia.
Spike ha escrit:L'únic dolent que tenen és que són complicades i algunes, com la Serp, fan por :shock:
Jo faig por? ¬¬ Bé, a vegades maltracto al Panda, però no faig por.. :girant:
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Re: Us declareu...

Entrada Autor: Sheikah »

Entenc la pregunta però: "per què?"? Com que per què? Necessita una explicació?

Doncs sóc gai perquè sóc home i m'agraden els homes, xD
Respon