AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies, a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat o a la comunitat de Fansubs.cat.
I de quedar, no ho sé, suposo que sí, però has de pensar que alguns ho tenen difícil (Spike, Naomi, etc.) perquè no són de Barcelona Com vulguis xD
Oh! gràcies, gràcies... xDD
n'estic orgullosa
Ereza ha escrit:I de quedar, no ho sé, suposo que sí, però has de pensar que alguns ho tenen difícil (Spike, Naomi, etc.) perquè no són de Barcelona Com vulguis xD
Doncs... sempre hi han un dia que ens va bé a tots no?
Ereza ha escrit:I de quedar, no ho sé, suposo que sí, però has de pensar que alguns ho tenen difícil (Spike, Naomi, etc.) perquè no són de Barcelona Com vulguis xD
Amb mi no conteu fins d'aqui temps, apart del Saló, perquè sembla que tindré moooolta feina.
u.u
Amb mi no conteu fins d'aqui temps, apart del Saló, perquè sembla que tindré moooolta feina.
u.u
Quedada? Sí, sí!
En principi qualsevol dissabte em va bé per quedar. Això sí, l'últim tren de tornada cap a Borges crec que és a les 19. Per anar bé, s'hauria de quedar a les 9 del matí. Quan vulgueu!
Per cert, el meu Messenger: marc_farre@hotmail.com
He dit Messenger? De fet ja fa cosa d'un any que no l'utilitzo. Si ningú em veu connectat, és normal.
Spike ha escrit:Quedada? Sí, sí!
En principi qualsevol dissabte em va bé per quedar. Això sí, l'últim tren de tornada cap a Borges crec que és a les 19. Per anar bé, s'hauria de quedar a les 9 del matí. Quan vulgueu!
Per cert, el meu Messenger: marc_farre@hotmail.com
He dit Messenger? De fet ja fa cosa d'un any que no l'utilitzo. Si ningú em veu connectat, és normal.
Jo per el matí... estic adormida xDDDDD
a més no crec que em deixin anar fins a Barcelona sola... de tot un cas... a Sabadell * on sóc xD *
A Sabadell? No em vull perdre amb els trens, que no penso agafar el cotxe per anar a aquestes zones.
Jo quedaria a BCN, conegut per tothom i més fàcil arribar-hi.
Gent de ciutat, i per quan una quedada al poble?
Spike ha escrit:A Sabadell? No em vull perdre amb els trens, que no penso agafar el cotxe per anar a aquestes zones.
Jo quedaria a BCN, conegut per tothom i més fàcil arribar-hi.
Gent de ciutat, i per quan una quedada al poble?