AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Lilo y Stitch

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Lilo y Stitch

Entrada Autor: znake »

Vau veure ahir Lilo y Stitch? Sempre m'ha agradat el bitxet aquest *_______* És tan mono >//////////<

La millor escena és quan estan a la platja i l'Stitch es tapa sol amb la sorra i desprès, com veu que li fiquen algo a sobre la Lilo per acabar el castell, ell es fica una fulleta T_______________________T Pobreeet...
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Lilo y Stitch

Entrada Autor: Spike »

Veig que ningú t'ha fet cas, Serp.
Jo tinc per norma no veure cap pel·lícula a la tele: maleïda publicitat. Només puc acceptar veure'n per TV3, que almenys no fan ni la meitat de publicitat que a les altres.
És a dir, que la fan per TV3 o me la baixo per la mula, o si no directament em quedo sense veure-la.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Lilo y Stitch

Entrada Autor: Ereza »

Mons pares sempre miren pel·lis a Aragón Televisión, es veu que no fan pràcticament anuncis :-O
Imatge
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

a mi tb me jode muxo lo de los anuncios asi ke lo ke suelo acer es grabarlo i verlo otro dia
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re:

Entrada Autor: Spike »

griever ha escrit:a mi tb me jode muxo lo de los anuncios asi ke lo ke suelo acer es grabarlo i verlo otro dia
Per què serà que no havia pensat mai aquesta possibilitat?? ^_^u
Imatge
Respon