AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les vostres col·leccions!

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Començo aquest tema perquè mostreu les vostres col·leccions de jocs! Encara que no sigui la vostra afició, si en teniu també les podeu ensenyar, coi! Potser seria interessant també fer un tema igual amb les col·leccions de manga i anime (originals, és clar xD), no?

En fi, com a friki que sóc, començo jo. Aviso que no és una col·lecció apta per a segueros, sonyers ni xboxers:

NES

L'origen. L'inici. Nintendo en estat pur xD No la vaig conèixer a no ser pels emuladors, però un dia la vaig trobar al Cash de Lleida per 8€, amb dos comandaments i un joc... I a comprar-la s'ha dit! Va perfecta, mai falla ni res, i de moment tinc poca cosa però si trobo res baratet anirà cap a la col·lecció, tot i que no és absolutament gens prioritària i més aviat la tinc com a relíquia. Ah, tinc una Zapper en camí per jugar a aquest Duck Hunt, que des que era petit que tinc el "gusanillo" (hi jugava a casa d'un amic).

Imatge

Super Nintendo

Què puc dir d'aquesta consola? Fou la triomfadora de la seva època, i va ser la primera consola de sobretaula que vaig tenir, l'any 1996, precisament quan sortia la Nintendo 64... I quins jocs! El catàleg és ple de "must-haves", jocs que per més que els juguis segueixen tenint alguna cosa especial... Sort que no vaig comprar directament la Nintendo 64 perquè m'hauria penedit d'aquesta joia... Sens dubte, és la meva consola preferida i per més Wiis i altres coses que surtin, ho seguirà sent. En fi, aquí hi ha les meves dues SNES (la de l'esquerra és la de sempre i la de la dreta és dels Encants, per 5 miserables euros que em va costar!), juntament amb el "copión" Super Wild Card DX 2, el millor, i que vaig comprar en el seu temps de Hong Kong per 70.000 pessetes (uns 420 euros) més impostos de duanes, que es diu ràpid (això sí, el "plaer" de jugar un joc que has modificat tu mateix en una consola no té preu :-D) i alguns altres "must-have" sense caixa i accessoris varis. Tinc comprada una Super Scope amb el Battleclash per jugar al Yoshi's Safari :-P

Imatge

I els jocs amb caixa, el DKC 3 és en alemany (què hi farem, em devien timar de petit a Sant Antoni xD), i del Megaman X no tinc el cartutx (coses de deixar-lo a gent poc fiable).

Imatge

I per suposat, la Super Famicom que vaig comprar fa poquet amb els "quatre fantàstics" de la consola i que mai van sortir de Japó (com tot el que és bo xD)

Imatge

Nintendo 64

La successora de la SNES ho va tenir difícil... Però al meu poble Nintendo ens va engatussar a tots perquè la compréssim. I no va resultar tan dolenta com alguns pensen. Té jocs boníssims (el Mario Kart mateix el vam estar jugant jo, mon germà i mon pare durant més de 3 anys... cada dia!), i a poc a poc espero fer-me amb els "must-haves", però aquesta consola no és pas cap prioritat ni té gaire d'especial. Aquí la consola i els accessoris (mons pares em van cremar la caixa :plora:):

Imatge

I els jocs. Fa no-res que vaig aconseguir la caixa del Mario 64. Ah, i al Diddy Kong també li falta el cartutx, també pel mateix motiu que abans.

Imatge

GameCube

Me la van regalar pel meu aniversari, amb el pack del Mario Kart, i sí, el Mario Kart em va viciar però pràcticament no vaig jugar a res més (tenia 3 o 4 jocs, si mal no recordo). Va passar inadvertida fins que a partir de la Wii i la seva escassetat de jocs, em vaig adonar que tenia GRANS jocs. I amb grans vull dir grandíssims (Metroid, Wind Waker, Tales... :enamorat:). És per això que he anat recuperant les joies que he anat trobant i cada cop s'amplia més. Val a dir que s'amplia més ràpid que la de SNES perquè de SNES costa trobar coses bones i en bon estat. Crec que podríem dir que és la meva segona preferida:

Imatge

Wii

Dia 6 de desembre, Lleida. Un amic em va aconseguir la Wii després de moltes peripècies i trucades a tot arreu, vaig anar a casa seva i... A jugar al Wii Sports! I al Zelda! És genial, us la recomano a tots... D'aquí uns mesos. Que ara mateix el catàleg és bastant pobre, però bé, va augmentant a poc a poc i aviat hi haurà grans "must-have". Poca cosa tinc:

Imatge

Gameboy

Comencem amb les portàtils... Aquesta, la totxa, va ser la primera portàtil que vaig veure, suposo que igual que molts. La tenia un amic i aviat en vaig aconseguir una. Fa poc vaig aconseguir el Mario Land 2 que és precisament el que tenia aquell amic, i que portava buscant força temps. Ah, i falta un Tetris que no sé per on deu parar, ha de ser per casa xD

Imatge

Gameboy Color

La Gameboy en color. Res més d'especial. Com a cosa curiosa tinc entès que el Wario Land II va tenir dues versions, la blanc i negre i la color... Doncs a mi em faltava el cartutx i el que vaig aconseguir és el de la color... I la caixa i instruccions de la blanc i negre... xDD

Imatge

Gameboy Advance

Equivalent a la SNES, té moltes reedicions dels jocs d'aquesta, tot i que també té jocs nous boníssims. Només en tenia 3 perquè la resta els jugava amb un cartutx flash (pirata, vaja), però no puc evitar comprar-ne jocs si estan bé de preu i_i A part que piratejar no m'agrada i ara hi estic en contra =_=

Imatge

Nintendo DS

Dins l'aposta en portàtils de Nintendo, aquesta aporta els elements més nous: 3 dimensions, pantalla doble, pantalla tàctil... Té algunes joies, però no m'hi he dedicat gaire. Ah, l'English Training me'l va fer comprar mon pare xD

Imatge

Altres

I ja acabo. Dins d'altres, un joc de la PSX que vendré si en trobo les instruccions per casa (vaig tenir la consola, però la vaig vendre) i... una Game and Watch que voltava per les golfes de casa! xD

Imatge

Va, va, animeu-vos! Vull veure col·leccions! >___< I Spike, tu has de posar la teva de GameCube! ò_ó
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

vaya coleccion mas guapa ke tienes!!!
incluso la nes!!! no me puedo creer ke aun la puedas tener... solo te falta la pistola xa los patos i las latas akellas rojas...
yo tb tuve todas las consolas xo ara lo mas viejo ke tengo es la play 2, asi ke de coleccion poco ^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re:

Entrada Autor: Ereza »

griever ha escrit:incluso la nes!!! no me puedo creer ke aun la puedas tener... solo te falta la pistola xa los patos i las latas akellas rojas...
No t'has llegit el text, eh? :malvat: La NES la vaig comprar fa poc per 8€ en un Cash Converters, i la pistola la tinc comprada, pendent que m'arribi en uns dies... I podré jugar al Duck Hunt :enamorat:
griever ha escrit:yo tb tuve todas las consolas xo ara lo mas viejo ke tengo es la play 2, asi ke de coleccion poco ^^U
També li podries fer alguna foto, home... Més que res per no deixar-me sol en aquest tema... xDDD
Imatge
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

:-P jaja. pos se ve ke no. solo lei el 1er parrafo creo
vueno pos aki sta mi play. me la compre cuando salio la silver (ke molaba mas :p)
Imatge

Imatge

sip es lo ke stais pensando... el swap magic sta dentro 8-)
pondria los videojuegos xo eske para poner un moton de cajas de memorex i torres de verbatin... pos va ser ke no, no?

ah! una cosa sobre el juego de los patos, no tiene fin. va por niveles i recuerdo ke de pekeño una vez llegue asta el 100, xq pensaba ke ese seria el ultimo i seguia... asi ke lo deje. luego me viciaba más al de las latas ke me molaba mas :p
el del oeste no me molaba muxo...
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re:

Entrada Autor: Ereza »

griever ha escrit:pondria los videojuegos xo eske para poner un moton de cajas de memorex i torres de verbatin... pos va ser ke no, no?
No en tens ni un d'original? Ni una demo? Sembles la serp amb la seva col·lecció de PSX xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Tenia més jocs, però li vam deixar a la meva tieta i no ens el va tornar.
Imatge

Un altre dia poso la de Master System.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: shaidarol »

Osti el Kid Chameleon! Quines viciades... te'l vas acabar mai? És un joc totalment impossible de passar :lol:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Crec que no ens l'hem passat mai, perquè si no es pot guardar... A no ser que siguem varios i fem turns... xD
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

i ke me dices de los sonics??
en el uno yo solo llegaba a la 4 o 5 pantalla ke era como un laberinto ke se llenaba i se vaciaba de agua. i como nunca econtraba el camino correcto al final siempre me aogaba...
i el 3, tb en la 4 pantalla, creo ke era, era como el circo o algo asi i llegaba a un sitio dnd se suponia ke tenia ke saltar mui alto impulsandome con una especie de barril ke subia i vajaba xo nunca llegaba... i no encontraba otro camino
alomejor habia algun truco como usar a tails o algo asi xa volar o yo ke se. xo nunca me los pase :(
el unico sonic ke me pase fue el sonic & knuckles ke era un cartuxo ke se podia poner otro cartuxo encima...

No en tens ni un d'original? Ni una demo? Sembles la serp amb la seva col·lecció de PSX xDDD

tengo el final 8 i 9 de la psx originales :)
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re:

Entrada Autor: znake »

griever ha escrit:i ke me dices de los sonics??
en el uno yo solo llegaba a la 4 o 5 pantalla ke era como un laberinto ke se llenaba i se vaciaba de agua. i como nunca econtraba el camino correcto al final siempre me aogaba..

Esa pantalla la pasabamos, pero claro, era turnos de mi padre, mi hermano, etc.. xD No se si nos pasemos el Sonic, yo era muy pequeña xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re:

Entrada Autor: Ereza »

griever ha escrit:tengo el final 8 i 9 de la psx originales :)
Home, llavors tens dos mites! xD

Jo els vaig tenir, però els vaig vendre per eBay xD
znake ha escrit:pasemos
Pasamos ¬¬u
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: shaidarol »

Ei, doncs jo si que em vaig passar el sonic 2 segur, i el primer diria que també xD Lo millor del 2 era el Sonic superguerrer :lol:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

:-)_ :-)_ Uóó Panda, tens una bestiada de reliquies, moltes més que quan vaig vindre l'última vegada.
Jo també tinc una bona col·lecció, ja la posaré quan sigui a casa, que ara aquí (TGN) només en tinc una petita part, que la posaria d'aquí una estona si hagués portat el cable de la càmera.
S'hauria de veure la col·lecció del Fòssil, també és impressionant.

Per cert, el Sonic de MegaDrive és impassable. Quan arribes a l'Eggman del món del laberint, no sóc capaç de superar-ho, has d'anar escalant per un lloc impossible mentre ell va pujant volant i l'aigua et persegueix, no sé si m'ho passaré mai.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit: :-)_ :-)_ Uóó Panda, tens una bestiada de reliquies, moltes més que quan vaig vindre l'última vegada.
Jo també tinc una bona col·lecció, ja la posaré quan sigui a casa, que ara aquí (TGN) només en tinc una petita part, que la posaria d'aquí una estona si hagués portat el cable de la càmera.
Tinc ganes de veure-la per agafar-te enveja... xD
Spike ha escrit:S'hauria de veure la col·lecció del Fòssil, també és impressionant.
Osti, l'altre dia vaig veure un Power Stones de Dreamcast, i vaig pensar en el Fòssil! (no pel nom, sinó perquè ens hi vam viciar) L'haurem de fer passar per aquí que ens l'ensenyi.
Spike ha escrit:Per cert, el Sonic de MegaDrive és impassable. Quan arribes a l'Eggman del món del laberint, no sóc capaç de superar-ho, has d'anar escalant per un lloc impossible mentre ell va pujant volant i l'aigua et persegueix, no sé si m'ho passaré mai.
[TROLL]
A mi el Sonic em mareja :S
[/TROLL]
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Començo amb la meva col·lecció més vella, de quan encara no era nintendero.

MASTER SYSTEM II
Me la vaig comprar perquè un amic també la tenia. El de la botiga recordo que em va oferir una Mega Drive però jo, com que encara no m'hi entenia, vaig insistir en la Master System.
Fa temps que no la faig anar, però ben conservada està.
Imatge
Amb resolució enorme perquè es vegi bé.

Properament més col·leccions.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Tinc la consola, la pistola, els mandos (tot i que no sé si en ticn dos o un....), el Sonic, Rasscue Mision, i l'Astèrix.

Ja posaré jo la meva colecció, jurarai que en tinc molt més, si no li van donar a ningú..
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Me la vaig comprar perquè un amic també la tenia. El de la botiga recordo que em va oferir una Mega Drive però jo, com que encara no m'hi entenia, vaig insistir en la Master System.
Suposo que vas fer bé, jo vaig començar amb la SNES quan va sortir la N64 i si hagués començat amb la N64 segurament no m'hauria agradat gaire la SNES, com ara em passa amb la NES.

Retro powah!

PD: Precisament avui he vist una Master System II als Encants, però com que estava completament pelada ni he preguntat.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Aquí està la meva colecció de Master System II ^_____^

Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

I ara, la meva col·lecció de GB+GBC+GBA.

Al principi quan em vaig comprar els primers jocs vaig tenir la desconsideració de llençar les caixes (quina ignorància llavors). I quan va sortir la GBA em vaig vendre per l'Ibazar (eBay com era anomenat abans) la GB original.

Imatge

Ara el meu problema és: 1) No recordo on vaig guardar la GBA (deu estar perduda en algun calaix) i 2) Vaig deixar el ToP a algú a qui fa més d'un any que no veig i no sé si tornaré a veure, l'hauré de buscar per eBay o si no: Panda, si trobes un cartutx de ToP al Cash me'l compres!! Ja et donaré interessos si vols.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Al principi quan em vaig comprar els primers jocs vaig tenir la desconsideració de llençar les caixes (quina ignorància llavors).
Calla, calla... Jo llançava les caixes de cartró interiors dels jocs... I ara si els mous el cartutx va de punta a punta... Que burro que era! xD
Spike ha escrit:I quan va sortir la GBA em vaig vendre per l'Ibazar (eBay com era anomenat abans) la GB original.
Tu sí que portes temps a eBay... xD
Spike ha escrit:Ara el meu problema és: 1) No recordo on vaig guardar la GBA (deu estar perduda en algun calaix)
Amb el meu Tetris de GB, deu estar xD
Spike ha escrit:2) Vaig deixar el ToP a algú a qui fa més d'un any que no veig i no sé si tornaré a veure, l'hauré de buscar per eBay o si no: Panda, si trobes un cartutx de ToP al Cash me'l compres!! Ja et donaré interessos si vols.
Uf, em sembla que et sortirà més a compre buscar-lo per l'eBay, potser el trobes més barat, perquè pels Cash els de GBA pelats acostumen a costar 15€. I amb caixa, entre 30 i 35. Per sort vaig trobar el meu ToP complet per 21€ si mal no recordo. Si de cas digue'm un preu màxim i si el trobo te'l compro (sense interessos, home, encara que siguis ric tampoc cal explotar-te xD).

De tot el que tens de GBA, el que m'interessa aconseguir són l'Sword of Mana, els Golden Sun (tot i que ja els hi tinc mania: m'he tragat la primera hora de joc 4 o 5 cops -al cartutx pirata se'm fotia la memòria amb aquest joc-) i si els trobo barats, els Zelda de GBC i GBA i el Metroid Zero Mission. Però com que tampoc és la meva prioritat col·leccionar de GB/GBC/GBA, doncs només ho compro si ho trobo barat :-P
Imatge
Respon