AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Kanon: Una més d'entre les altres?

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Kanon: Una més d'entre les altres?

Entrada Autor: Sheikah »

Fa poc he començat a veure Kanon, i porto uns quatre capítols vistos. Així a primera vista destaca sobretot la qualitat del dibuix. Els dibuixos són preciosos, trobo que en això s'hi han mirat molt *_*. Ains, els dissenys són molt macos i la sèrie en si fa goig de veure només pels decorats i tot.

El que és l'argument, però, en quatre capítols m'ha semblat molt d'anime del montón. Vaja, lo típic de sempre... somnis i records que no se sap d'on venen (¿per què tots els animes d'ara comencen dient "yume..."?), personatges que tenen a veure entre si i es troben de casualitat i una dona que els acull a tots a casa seva... i el millor de tot, un tio que es fa amic de tothom que troba pel carrer. Jo si em trobo un nen pel carrer que ha robat pastissets no el convido a prendre res ni vaig amb ell fins a la botiga a pagar el que ha robat... ^^u En quatre capítols que he vist, no ha passat res. Suposo que la sèrie deu anar avançant i deu tenir una mica d'argument original si tots hi esteu tan enganxats :girant: , ¿o simplement us heu deixat adduir pel dibuix?
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Una més d'entre les altres?

Entrada Autor: znake »

Si només has mirat els 4 primers capítols que sabras :fuet:
Esta molt bé totes les històries, apareix l'història de casa personatge, però la de l'Ayu és una mica... Massa ràpid.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Una més d'entre les altres?

Entrada Autor: shaidarol »

En realitat, a mi em va passar el mateix: a l'acabar cada capítol pensava "però si no ha passat res" ^_^u Però això és als primers capítols perquè et va presentant els personatges, després es fa molt i molt més interessant
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Una més d'entre les altres?

Entrada Autor: Zierbo »

Home... interessant interessant... allò que es diu interessant... jo considero més interessant Tanhauser de Wagner... però és així com un culebrot... i t'acaba enganxant... tampoc no és que sigui el millor anime que s'hagi fet mai... però, almenys jo, com en vaig traduir una quarta part... doncs mira, la vaig acabar seguint XD

Per cert... al març-abril de 2008 faran al Liceu Tanhauser, algú m'acompanya? :he:
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Respon