AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Acabes d'arribar al fòrum? Aquí et pots presentar i explicar-nos les teves històries!
Respon
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

Hola!!! ^^

Abans de res... moltes felicitats als creadors de la web!! ^^ el disseny xana moltíssim!! *-*

Bé, ja fa temps que us visito (fins i tot em penso que era membre de l'antic fòrum xD) però ara que ha arribat l'estiu em veig en cor de registrar-me i de postejar moooolt~ (8)

Mmmm... què us puc dir de mi? ^^ Sóc otaku fan de Detectiu Conan (m'encanta xD) i més recentment, Death Note i Nana (entre d'altres xD). També m'encanten els grups de nois sekushiis xDD com els Arashi o Tackey & Tsubasa :oops: encara que el meu amor platònic és la Rina Aiuchi (us sona? *-*)

Res més em penso~ intentaré postejar molt i fer crèixer el fòrum (i fer-ho, a més, sense gaires faltes que queda lleig...xDD)

Ja neee~
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: znake »

De res :he:

Què són els nois sekushiis? o.o
Només conec als Arashi (KAT-TUN i NewS) que és l'únic grup japonès que m'entra bastant a la vista i a l'orella, al Yamapi de NewS el possen tan afeminat, amb el seu cos de tio que té... que no m'agrada gaire com queda als videoclips u.u Almenys en Jun ja té una mica pinta d'afeminat de per si, i més quan veus Hana Yori Dango, amb aquelles pintes... xDD

De la Rina Aiuchi quasi sempre m'han agradat totes les seves cançons, les últimes Miracle, Baraga Saku Baraga Chiru i la que canta amb la U-Ka ^^ Sempre va tan guapa als vidoclips.. *____* També està molt guapa la BoA i la YUI :he:

Sobre Death Note i Nana... Death Note és uan sèrie una mica.. "fosca", i Nana suposo que igual, per tant no m'atreuen xD Crec que ara m'estan agradant més els dorames :-?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Ereza »

Benvinguda!! Esperem que postegis molt, que això no està molt animat ú__ù Tot i que últimament hi ha més missatges xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

Moltes gràciesss!!! ^^ Sí, intentaré postejar moooolt *-* (però no prometo res! xDDD)

Insinues que en Yamapi no té pintes d'afeminat de per sí? xD jo diria que sí... xDDD que encara que no ho vulgues acabaria tenint aquestes pintes (només cal mirar-li la caronaaa...) i en Jun... xDDD és molt mascle ell! hahaha xDD

És broma... la veritat es que em penso que són aquestes pintes que li donen tant d'èxit xDD aquest rollo "macho iberico" ja no es porta xDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Zierbo »

Panda, i no pots relacionar la falta de constància amb la falta d'usuaris?

Blo (però no Blooo~ sinó Blo a seques)
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: znake »

Misora Naomi ha escrit:És broma... la veritat es que em penso que són aquestes pintes que li donen tant d'èxit xDD aquest rollo "macho iberico" ja no es porta xDDD
Suposo que si, perque a mi tampco m'agrada el "macho iberico" :-( Amb lo bufons que estan aixi... *________*
Espero que ni en Jun ni en yamapi es deixin el cabell d'una altre manera, que aixi ja el tenen bé ò_ó
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

I taaaant *-* ara estan guapíssims!! violables!!! xDDD

De tota manera depén de quin pentinat que ha portat en Jun... :-( té tela...xDD haurien d'empresonar els esteticistes quan fan aquests desastres...xDDD

Però no tot és el cabell... no? hahaha suposo que el físic, els gestos... tot influeix xDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: znake »

Bé, a mi m'agraden pel caracter que tinguin a X dorama i per la cara, pel i roba xD Lo altre se'm dona igual. Jo no els violaria, jugaria amb ells com els gats amb esl ratolins xD (no els mataria ni res estrany, eh? >_>)

Si em te que atreure un cantant que no hagui sortit a cap dorama m'és imposible, però de noies no cal que haguin sortit a cap dorama, sempre son mones :he:
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

Jo tampoc els violaria... el més probable és que si arribo a veure'ls em dongui un chungazo allà mateix i adéu siau xDDDD

La roba? sí? hahaha jo en això no m'hi fixo... jo prefereixo més saber quin caràcter tenen de veritat (encara que... ens poden fer creure el que vulguin les revistes i això...>.<)

Així doncs que prefereixes tenir-los com a mascotetes i poder-los dominar eh??? xDD jojojo que dolentona xDDDD (et recomano que miris Kimi wa petto d'en Jun :P)

Ai... debilitat per les noies...^^ xD a mi em semblen maques totes ^////^ sobretot les japoneses però *-* i si pot ser, les que no siguin tot silicona!!! =)
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: znake »

Kimi wa petto també l'he vista :he: Com encara no han acabat de traduir-la vaig tenir que mirar la resta de capítols en anglès xD
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

OMG!! jo els vaig veure tots en anglès ò.o n'hi havia algun en castellà? T-T no hi ha dret...xDDD

De tota manera aquesta sèrie valdria la pena veure-la en RAW i tot! hahaha me va encantar xDD la dec haver vist cinc vegades ja...xDDD deien que en farien una segona part també... mentinders! xDD em van fer il·lusions per res ._.
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: znake »

Jo no vull veure-la ja encara que la tardueixin, m'agrada veure a en jun amb la Mao Inoue, i no veuré un altre dorama per veure com s'enrolla amb una altre :-(

Crec que i havien fins al 6 traduits, ara hi ha un nou fansub que l'esta fent i van pel 4 crec.
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

Segurament ho deixaran a la meitat xDD jo ja no me'n fio xDDD

Doncs així no et recomano el nou dorama de'n Jun, Bambino xDD perquè té com a novia una altra noia (lògicament xDD) i es fan cada petó que em caic de culs xDDDDD

Tot i que s'acabarà aviat... i en començarà un altre de'n Sho & Nino junts *-*
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: znake »

He vist el primer de Bambino, pero es tan bodrio... xD No m'interesa si va lent o rapid cuinant xD
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Konnichi wa~ Naomi desu ^^

Entrada Autor: Misora Naomi »

Bé a mi l'argument m'és ben igual xDDD si cuina o si fa de gigoló (tan debò xD) no importa xDDD

Jo el miro perquè surt molt guapo :enamorat: (el segueixo en RAW i tot xDDDD)

A mi només m'interessa l'argument si la sèrie és romànticaaa...xDDD (que mal ^^U)
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Respon