AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Tamako Love Story

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Tamako Love Story

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Roses, llibres... i avui també una pel·lícula! Un llargmetratge que, com la llegenda de Sant Jordi, també parla d'amor. Una història on, encara que no hi ha cap drac (però sí un ocell massa xerraire), hi apareixen un cavaller i una princesa molt especials (i molts, molts mochis).

Tamako Love Story és la història de la Tamako i en Mochizou, dos amics que, malgrat haver estat junts des de petits, veuen com els seus camins se separen quan en Mochizou decideix anar a estudiar a Tòquio, deixant enrere la Tamako, que vol seguir amb el negoci familiar. Camins que es creuen i se separen, sentiments mai revelats, futurs incerts... una història que tot just comença.

Esperem que en gaudiu i que acabeu de passar un bon Sant Jordi!
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: Tamako Love Story

Entrada Autor: Marcmpujol »

No pinta pas malament! Me la miraré aviam què tal. :) Moltes gràcies per aquesta pel·lícula i molt bon St. Jordi a tothom!!
Anpatatu
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 23/04/2017 a les 20:43
Sexe:

Re: Tamako Love Story

Entrada Autor: Anpatatu »

No fotem! Ara la feu en català? XD
Jo la vaig veure en catsellà... T_T
Però em sorprèn que feu la pel·lícula abans que la sèrie. O és que no fareu la sèrie?
shira-chan
Ocasional
Entrades: 17
Membre des de: 18/01/2011 a les 15:43
Sexe:

Re: Tamako Love Story

Entrada Autor: shira-chan »

Bon Sant Jordi, gent de CatSub! A veure la peli que jo no, que l'he vista! Gràcies per la feina! :)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Tamako Love Story

Entrada Autor: Ereza »

Oh, quin excés de comentaris!! :enamorat:
Anpatatu ha escrit: 23/04/2017 a les 20:47Però em sorprèn que feu la pel·lícula abans que la sèrie. O és que no fareu la sèrie?
Doncs inicialment, quan vam proposar de fer la pel·lícula, jo creia que era una versió alternativa de la sèrie. Va ser més tard que vaig descobrir que n'era una continuació (tot i que es pot veure perfectament com a pel·lícula independent, sense haver vist la sèrie). No teníem pensat fer la sèrie (ja tenim prou coses a mitges pels que som i la pel·li no deixa de ser una cosa especial per Sant Jordi), però veient els comentaris rebuts (i que la pel·lícula ens ha agradat força), potser val la pena intentar-ho. De moment ho deixarem en un "potser" :-P

Com sempre, gràcies pels comentaris! :)
Imatge
Respon