AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Col·laboració

Vols col·laborar amb nosaltres? Uneix-te al nostre fansub i ajuda a difondre l'anime i el manga en català!
Respon
Avatar de l’usuari
Rangiku
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 26/06/2007 a les 15:53
Sexe:

Col·laboració

Entrada Autor: Rangiku »

Hola!!

Sóc nova al forum, de fet, he arribat aquí a través de l'Amiboshi.net ^-^
Fa temps que tenia pensat de mirar de posar-me en algun fansub per col·laborar i, qin millor que un en català per fer-ho? M'he decidit a fer-ho ara també perque , com que són vcances tinc més temps n0n
No tinc experiència en cap altre, pero crec que podria fer bé feines de coreció i traducció... pero no tinc ni idea de fer servir programes per posar subtítols, karaokes i coses aixi TT__TT Pero suposu que si m'ho expliqueu puc arribar a fer-ho! XD
Del japonès no puc traduïr de cap manera... no en tinc ni idea, pero des de l'anglès i castellà no crec qe tingui cap problema n.n

Doncs res més! Ja direu algo... o no XD

Bye-bee!!!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: znake »

Bé, de correctora no crec que serveixis, no serveixo ni jo... Però de tarducció si ^__^ El nivell d'anglès quetens com està? I quant trigaries en traduir un capitol de 30minuts? És que molts dels nostres traductors triguen messos en fer un, i en veritat, si et pose, el pots acabar en 2 hores seguides.

Depèn el que em diguis et dono feina ara mateix xD
Avatar de l’usuari
Rangiku
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 26/06/2007 a les 15:53
Sexe:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: Rangiku »

Hmmm... Dons crec que el porto força bé. He vist alguna cosa d'anime en anglès i no he tingut masses problemes per a entendre-ho ^-^ Si vols ho provo a veure que... xD
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: znake »

T'agrego i ho xerrem ^___^
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Col·laboració

Entrada Autor: Zierbo »

znake ha escrit:És que molts dels nostres traductors triguen messos en fer un, i en veritat, si et pose, el pots acabar en 2 hores seguides.
Rangiku, pensa que serà més probable que et posis amb ganes i tradueixis inclús un capítol per dia i per causes desconnegudes els teus capítols no es publiquin fins 6 mesos després xD

I això PASSA XD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: znake »

Zierbo ha escrit:
znake ha escrit:És que molts dels nostres traductors triguen messos en fer un, i en veritat, si et pose, el pots acabar en 2 hores seguides.
Rangiku, pensa que serà més probable que et posis amb ganes i tradueixis inclús un capítol per dia i per causes desconnegudes els teus capítols no es publiquin fins 6 mesos després xD

I això PASSA XD
^__________________* Si és un OVA no trigarà tant, això si, al passar per l'Ereza tot s'atasca. És un .... No sé la paraula xD
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Col·laboració

Entrada Autor: Zierbo »

... és un MANTA XD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: znake »

Zierbo ha escrit:... és un MANTA XD
No anava a dir això! Anava a dir que és un colador xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: Ereza »

Però pels coladors passen coses... vull dir, que s'hauria de llançar alguna cosa de tant en tant...... Oh, wait!
Imatge
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: Col·laboració

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Bé, escrivia aquest missatge perquè aquests dies he passat els subtítols a Ereza d'una pel·lícula que estava traduïnt. Si necessiteu que us dóni un cop de mà, demaneu-m'ho. M'envieu un mail (preferentment) o un missatge privat i faré tot el possible per col·laborar (a partir de que comenci el curs, majoritàriament els caps de setmana ^_^u ).
Adéu!
Respon