AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Full Metal Panic! - 4 - Segrest

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Full Metal Panic! - 4 - Segrest

Entrada Autor: Notícies CatSub »


Per treure una mica la rutina de Shakugan no Shana, aquest cop us portem un nou capítol de Full Metal Panic!

Anàvem una mica endarrerits perquè ens faltaven les traduccions dels avanços dels pròxims capítols, però, gràcies a en Will-Alvein, hem pogut solucionar-ho, ja que la traductora (la Chidori) es troba fora de combat xD

També hem afegit el nostre filòleg personal a la correcció de Full Metal Panic!, a veure si aconseguim fer menys errors dels que fa TV3 *-*

Per cert, els capítols 5 i 6 ja no tardaran gaire a sortir. Del 7 en tinc la traducció però em falta la RAW, o sigui que a esperar. De la resta, doncs a veure si la Chidori s'hi pot posar ^^u
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Re: Full Metal Panic! - 4 - Segrest

Entrada Autor: Sheikah »

Això de fer menys errors dels que fa TV3, no ho dubtis!! Perque... altres coses ja no ho sé, però... no penso permetre que circuli cap sig*t per les sèries de Catsub!! ò__ó Però potser n'hi ha d'altres, d'errors... Sóc un aprenent de filòleg, no sóc perfecte (encara xD)

P.D.: Potser m'hauré de començar a plantejar si baixar-me aquesta sèrie també...
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Full Metal Panic! - 4 - Segrest

Entrada Autor: znake »

Però.. el sigut no estava aceptat ja? o.o
Avatar de l’usuari
DarkDrago
Ocasional
Entrades: 31
Membre des de: 28/12/2005 a les 16:19
Ubicació: DarkLand
Sexe:

Re: Full Metal Panic! - 4 - Segrest

Entrada Autor: DarkDrago »

si, el sigut es correcte xD

pero l'estat es més genuí
Imatge
Respon