AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les pel·lícules d'Inuyasha, en procés de traducció

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Les pel·lícules d'Inuyasha, en procés de traducció

Entrada Autor: Notícies CatSub »

He comprat els DVDs de les dues primeres pel·lícules d'Inuyasha, de manera que espero poder-les subtitular aviat.
He començat a traduir els subtítols de la primera pel·lícula (Toki wo koeru omoi -L'amor que travessa el temps-), de manera que amb una mica de sort quan m'arribin els DVDs ja la tindré llesta. L'altra pel·lícula (Kagami no naka no mugenjô -El castell de dins el mirall-) no tinc intenció de començar-la ara, però potser canvio d'opinió.

A veure si puc convèncer algú perquè faci la distribució un cop estigui subtitulada, que jo segueixo amb el meu gran mòdem...

I continuo insistint: qui vulgui entrar a CatSub serà benvingut, que jo no mossego (vaja, almenys fins ara no ho he fet... xD)
shippo

Re: Les pel·lícules d'Inuyasha, en procés de traducció

Entrada Autor: shippo »

M'encanta aquesta web en català!! estic impacient per la peli d'inuyasha que aquest dia van posar la 1a i men vaig perdre un tros!! i la segona tmb!!!
vldria dir que si saps on trobar l'opening a partir del cap. 65 i l'anterior de l'inuyasha en català (al emule n surt)
moltes gracies
segueix aixi siusplau!!!!!
shippo

Re: Les pel·lícules d'Inuyasha, en procés de traducció

Entrada Autor: shippo »

torno a ser el shippo!! només que jo no vull posar un 1!! hi he clicat perque n se mol be com funciona!!! k tot es genial!!
Respon