AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El pitjor joc de la història

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

El pitjor joc de la història

Entrada Autor: Ereza »

Doncs això, a veure si dieu quins han estat els pitjors jocs als que heu jugat.

En el meu cas:
-Power Racer (GB)
Una pantalla que semblava un laberint, i et movies amb un cotxe i havies d'agafar tots els punts que hi havia. Tipus Pacman, però molt més horrible. Anava amb la consola quan la vaig comprar de segona mà, i ràpidament el vaig canviar per un altre al Mercat de Sant Antoni xD Ni tan sols n'he trobat alguna pàgina que en mostri res, només dos imatges de la caràtula i el cartutx xD
-Mario's Time Machine (SNES) - ENLLAÇ
Aquest me'l vaig comprar de segona mà, era un cartutx americà i tractava d'anar viatjant pel temps perquè la gent et donés la tabarra explicant-te el que havia passat o joquèsé... No em va agradar GENS xD I lògicament també el vaig canviar.

Per cert, feu-li una ullada al Big Rigs, el pitjor joc de la història sense possible discussió, sobretot a la review (cliqueu a Watch): ENLLAÇ
I mireu també els vídeos que us sortiran a la dreta llavors xD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Omega Boost (psx) (shooter de robots)
A mes ara els de la x360 no sels acut re mes que COPIAR el joc amb millors grafics i una historia semblant i un metode jugable identic per un nou joc. Penso que tindra el mateix exit que amb la psx.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

No hem d'oblidar aquell fantàstic joc de la ?NES?, el M.U.L.E.
Vas amb uns ninots estranys (el potite? o algun nom així) i vas al mercat i dius: buy a mule, i representa que vas carregant coses pel teu poble amb l'ajuda de la mula, o coses rares.
No sé si el podem el pitjor, però és ben veritat que és una enorme parida.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

El pitjor al que he jugat és un de la ps2 que es diu The Getaway, joc del pal GTA pero avorridissim i mal fet.
També el Final Fantasy X-2, que era una merda enganxada en un pal de cutre que era la historia (ja el FFX era patetic, doncs akest encara mes)

I per ultim tots els jocs de futbol com el pro evolution i tal, pero pq no m'agrada genzs el futbol i m'avorreixo en veure com hi juguen els meus amics :P
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

keria preguntarte algo
te llegaste a pasar el final x??

eske a mi me gusto muxo cuando me lo pase i dejando de lado los graficos, la musica i todo eso, considero el final x el mejor de los rpg ke e jugado, i de exo mas ke nada x la istoria.

eske me cuesta creer ke alguien ke se alla pasado el final x tenga un critica tan mala de él.

i a pesar de ke el x-2 lo sacaron rapido i corriendo xq el x tuvo muxo exito i savian ke venderian muxo, al final tp stuvo nada mal. tenia varios aspectos ke no tenia el 1º vastante atractivos xa considerarlo una vuena secuela, no se convirtio en una mera imitacion del 1º

xo claro todo sto lo dice un fan incondicional de la saga de los final

...
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

No, si jo tambe soc un fan dels final fantasy, i el 10 si que me'l vaig passar i la historia no em va agradar gens, ni tampoc el joc en general, no se, esperava molt i em vaig trobar amb "allò"
Com el ffvii no hi ha res!!
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Acabo de descobrir el que sí que és el pitjor joc de la història que, a més, dóna lloc a una llegenda fosca.

E.T. l'extraterrestre: un joc fet per Atari l'any que es va estrenar la pel·lícula. Era tan cutre el joc que els magatzems d'Atari van quedar plens amb 5 milions de còpies no venudes. I és aquí on la llegenda diu que van enterrar aquests excedents en un desert de Nou Mèxic.
Arka
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 01/06/2007 a les 16:21

Entrada Autor: Arka »

per aixo diue k venen els extraterestres pero en veritat son les copies de l´ET k encara el busquen :D
-----------------Sense_Cap_Limit------------------
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:E.T. l'extraterrestre: un joc fet per Atari l'any que es va estrenar la pel·lícula. Era tan cutre el joc que els magatzems d'Atari van quedar plens amb 5 milions de còpies no venudes.
Bàsicament com això, no?:

Imatge que desquadra el fòrum, fes clic per veure-la!

És l'Spiderman 3 de Wii. Sense comentaris el que estan fent algunes desenvolupadores VAGUES i INÚTILS. Per fer això ja podrien dedicar-se a vendre patates, que ho farien millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Home, un dels pitjors jocs de la historia (tot i que jo el tenia i em viciava molt xDD) pot ser Moonwalker per Mega Drive, basat en la pelicula horrorosa del Michael Jackson, on tu portaves al Michael Jackson per diferents pantalles rescatant nens (.... xD) i mataves als enemics a cops de ball o fent-los ballar amb tu (gossos i rat-penats inclosos xD)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Es que hi ha gent que fa jocs simplement per fer-los. Haurem de fer una crema de jocs com el Cervantes amb els llibres, o el Zierbantes, qui sap...
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Spike ha escrit:Cervantes amb els llibres, o el Zierbantes, qui sap...
El Zierbo crema llibres? o___o
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

A cabaços ¬¬ xD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Respon