AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Coses de Dorames

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Coses de Dorames

Entrada Autor: znake »

Bé, només ho poso per si algun dia vull tornar-ho a veure-ho, perquè cap de vosaltres veieu dorames i llavors no us importarà una merda tot això xD

En aquest video surt Yamapi en un concert cantant l'opening del dorama de "Kurosagi", i al final apareix Kayuya, un actor que a aparescut amb ell al dorama de "Nobuta wo Produce" >////<

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OcmNn6akQkc[/youtube]

Ja podria haver alguna noia pel forum... u____u
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Mod-wolffan on:

Aixo no es manga/anime :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni:

Sent la meva furiaaaaaaa!!! :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni:

Mod-wolffan off:
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Aqui mano jo ò_________________ó

Bé, molts dorames tenen animació japonesa... O sigui que.. xD I en moltíssims surt algun otaku amb una habitació plena de coses de gundam xD Crec que no hi ha cap sèrie que no surti alguna frikada.
Avatar de l’usuari
shiroyama
Ocasional
Entrades: 25
Membre des de: 18/04/2007 a les 23:43
Sexe:
Edat: 39

Entrada Autor: shiroyama »

Tinc ganes de veure Dorames pero no se quins i sempre em fa molta mandra buscarne, apart, sempre s'em oblida fer-ho. Nomes n'he vist un que es diu Densha Otoko, genial! Absolutament genial.

Em vaig comprar el manga (que l'han traduït com a Otaku in Love) en el últim Saló del Manga pero no m'agrada gaire el dibuix, només tinc le primer tomo de tres però.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Jo el que faig és buscar els dorames que acaben de sortir per la llista de Frozen-layer o ficar-me a les pàgines dels dorames i buscar .pando.

De les que estic veient de moment, recomano "Kurosagi", "Aoi Nurse" i "Stand Up!" (aquesta va d'uns tios adolescent que no volen ser verges i s'han inventat un grup per mantenri la virginita. Només n'hi han dos capítols substiulat en español, però xD).
Respon