AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Konni! ^^

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
ran-neechan
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 26/10/2005 a les 20:22

Konni! ^^

Entrada Autor: ran-neechan »

Sóc nova!!! ^-^
He trobat aquesta web tot buscant pel·lícules de InuYasha substitulades al català i un com oberta m'ha encantat!!!
Encara no m'he baixat res però m'agrada molt que hi hagi un FanSub en català!! :D
Jo de traducció no en sé pas... català, castellà, força anglès i poc francès així que no us seria de massa ajuda però... si puc fer alguna cosa per vosaltres dieu-m'ho siusplau!! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

RE: Konni! ^^

Entrada Autor: znake »

Oh, perquè t'ha encantat? Pel disseny? *-* Em va costar aconseguir que arregles la web u.u Abans estava com els desserts de l'oest xD A no, que no passaven ni les plantes aquelles que roden xDD

Donc benvinguda n.n

Francès es necessita per fansubejar? o.o
Avatar de l’usuari
DarkDrago
Ocasional
Entrades: 31
Membre des de: 28/12/2005 a les 16:19
Ubicació: DarkLand
Sexe:

Re: RE: Konni! ^^

Entrada Autor: DarkDrago »

znake ha escrit:Francès es necessita per fansubejar? o.o
Depen de si l'has de fer servir amb algú... `_______`U
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

RE: Re: RE: Konni! ^^

Entrada Autor: znake »

Parlo de fansubejar. Per a això no cal saber frances, almenys si ets una tia, que només et cal sortir i invitar-li a algú a.... >.> xD

I segona resposta: ... Si et refereixes a alló, intenta no pervertir a la gent d'aqui, que no es un fansub hentai >.> I no, no sabia que era i.i xD
Avatar de l’usuari
DarkDrago
Ocasional
Entrades: 31
Membre des de: 28/12/2005 a les 16:19
Ubicació: DarkLand
Sexe:

RE: Re: RE: Konni! ^^

Entrada Autor: DarkDrago »

Ara ja saps k es doncs? x"DDD

Veus, sempre va be fer cultura, eh? :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Re: RE: Re: RE: Konni! ^^

Entrada Autor: Sheikah »

znake ha escrit: Si et refereixes a alló, intenta no pervertir a la gent d'aqui, que no es un fansub hentai >.> I no, no sabia que era i.i xD
Ostres, doncs ja convindria una mica de marranades en català... :D
Respon