AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El mític debat

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ui, ui, com postegeu... xD
Spike ha escrit:Canviant de tema: un sonyer amb mentalitat de sonyer sempre serà un sonyer. Avui li he ensenyat a la meva cunyada (que volia tenir una Wii) la Wii (quina redundància...) i per començar he ficat la boxa del Wii Sports a petició del meu cosí. Primer comentari d'ella: "Así es? Puaj. Pues ya no hace falta que me la compre." L'hauria matat, però m'he reprimit. I ha afegit: "Creía que sería algo así como más virtual". No sé que s'esperava però coses així demostren que un sonyer sempre serà un sonyer.
És que s'esperava això, home:
Imatge
xDDDDDDDDDD

Ara en sèrio, ma mare va dir el mateix del Wii Sports, que era molt cutre gràficament. En canvi, després vaig posar el Zelda i va dir que estava molt bé. No es queixava pas del Brain Training o del Tetris... ¬¬u
shaidarol ha escrit:Spike home la veritat es que en el joc de boxa els grafics no maten... Li has de donar la rao en aixo, perque veure 2 intents de personatge i a més amb allo transparent que a sobre es veu fatal no se, jo m'esperava més.
La veritat és que s'ho podrien haver currat més. Almenys que tinguessin cos complet, els Mii xDD Ma mare va flipar quan va veure que els de l'altre equip al beisbol no tenien cames! xDD
shaidarol ha escrit:Oh, empat tecnic de numero de missatges entre el panda i en Wolffan. Qui serà el guanyador? La resposta demà a les seves pantalles xD Clar que Wolffan, l'ereza ha trigat 4 anys a escriure aquest numero de missatges i tu un any i poc (Crec). Flooder ¬¬ xDD
Òbviament, ell xD Però ja fan falta flooders xD A més, els missatges no són tipus "sí" o "no" i tenen contingut (tot i que generalment és per criticar als altres xDDDD)
Spike ha escrit:Síííííí, visca el Rayman, és una paranoia brutal, ens vam morir de riure quan ens hi vam viciar amb el Panda, Serp i més gent. Però aquest no el tinc.
Jo ja tinc decidit que caurà de segona mà xP
wolffan ha escrit:(en canvi no et keixes de la miserable repercussió k va tenir wii a antena3)
o.o Jo tampoc ho veig mai, de fet, no veig gairebé mai la tele xD Però suposo que devien fer com fan sempre amb totes les consoles, quan no passa res: "videojocs dolents" (incloure al reportatge imatges de jocs "recents" -PS1-), i quan alguna companyia paga, "wow, aquest videojoc és brutal", etc. xD És la cadena més venuda de totes xD

Mireu el que deia: http://www.youtube.com/watch?v=9jY2JI6sfgg
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Avui és un mal dia per a la història d'Europa. Milions de persones s'arruinaran per culpa de Sony...
Què, algú la té ja? Primeres impressions? O encara no teniu els 600 eurets?

Per cert, de moment, fins ahir, així va la cosa:
- Xbox360: 9.66 milions venudes.
- Wii: 6.03 milions.
- PS3: 2.15 milions.
Spike l’ha editat per darrera vegada el dia: 24/03/2007 a les 00:50, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs el meu cosi fa tres mesos que es va posar a treballar per estalviar per comprar-se la ps3... i se la va comprar i hi vaig jugar ahir. Només vaig jugar al Virtua Fighter, i la veritat és que els escenaris són una passada de lo ben fets que estan. Els personatges, bé, tampoc són gaire diferents de qualsevol joc de Xbox 360 (com el dead or alive per exemple), però hem de tenir en compte que és dels primers jocs que surten.

Això sí, és un monstre de lo gran que és i lo que pesa ^^u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Ahir sortíem de l'FNAC un amic i jo de comprar un putu bodri de literatura, i veiem 2 nens d'uns 14 anys agafant-ne una... la mirada de "els perseguim i els la prenem?" va ser impressionant XDD però resulta que som bones persones i no tenim aquesta mena de pensaments, nosaltres xD (quina llàstima no tenir-los T___T)
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: El mític debat

Entrada Autor: Spike »

Després d'un any de la sortida de Wii i PS3, que tal si fem un balanç de tot peglat?
A nivell mundial veiem que la Wii ha superat les expectatives més optimistes i ja és primera de llarg amb 18,5 milions d'unitats venudes. PS3 no acaba de quallar i de moment es queda amb 8,15 milions d'unitats, tot i que en les últimes setmanes s'ha venut força bé.
Només he de dir que de moment només hi ha dos jocs de la PS3 que em puguin interessar, i un ja el tinc per Wii. I de Wii totalment impressionant, que bonic, com m'he viciat aquest any, fent exercici amb els jocs sobretot de pols per apuntar bé i ja tinc 17 jocs, tot un rècord en mi.
Encara no he tingut l'oportunitat de probar la PS3, però amb els jocs que de moment hi ha no em venen ganes de probar-la.

Au, discutim una mica.

P.D.: ja no parlo de la Xbox360 perquè no sé de ningú per aquí que sigui xboxer.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: El mític debat

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Després d'un any de la sortida de Wii i PS3, que tal si fem un balanç de tot peglat?
A nivell mundial veiem que la Wii ha superat les expectatives més optimistes i ja és primera de llarg amb 18,5 milions d'unitats venudes. PS3 no acaba de quallar i de moment es queda amb 8,15 milions d'unitats, tot i que en les últimes setmanes s'ha venut força bé.
A Japó la PS3 comença a repuntar, però si no surt cap joc important i friki poca cosa farà. La Wii, no comments, però segons diuen, un 60% dels compradors no l'utilitza dos mesos després. A veure què passarà, però això sí, Nintendo s'està forrant com una mala cosa.
Spike ha escrit:Només he de dir que de moment només hi ha dos jocs de la PS3 que em puguin interessar, i un ja el tinc per Wii.
Quin? A mi l'únic que realment m'interessa (de fet, m'encanta) és el Little Big Planet. Us poso un vídeo:



De fet, m'atrau més la Xbox 360, però no la compraré tampoc per uns pocs jocs. No sé com estarà el Viva Piñata però suposo que sent de Rare estarà bé, i tampoc estaria malament provar el Blue Dragon, però des que vaig veure aquest joc que el vull: Eternal Sonata:



Té un estil molt Tales (serà perquè és de Namco? ^_^u), i bé, el vull! >.< Si algun dia trobés una Xbox 360 barata no m'importaria, però de moment, seguiré sent Nintendero 100% xD
Spike ha escrit:I de Wii totalment impressionant, que bonic, com m'he viciat aquest any, fent exercici amb els jocs sobretot de pols per apuntar bé i ja tinc 17 jocs, tot un rècord en mi.
Sóc jo o aquest número augmenta misteriosament cada setmana? :shock:
Spike ha escrit:Encara no he tingut l'oportunitat de probar la PS3, però amb els jocs que de moment hi ha no em venen ganes de probar-la.
Jo la vaig provar al Sony Gallery de Lleida amb el Motor Storm, i no em va dir R-E-S. Vaja, era simplement un joc amb millors gràfics (i tampoc tan bons!), la resta era el de sempre. Tenia l'opció de posar-lo en mode "moviment" tipus Wii, i no sé si era el joc o el comandament, però en aquest mode reaccionava amb molt de retard i es feia difícil de jugar.

Jo la veritat és que la Wii la tinc una mica apartada, no tinc gaire temps i el temps que tinc prefereixo dedicar-lo a viciar-me al Super Metroid, al Chrono Trigger o al Terranigma (m'hi he enganxat, maleït Spike que me'l va fer recordar posant-lo a la SNES >.<). Per cert, he de començar el Secret of Mana, que l'he aconseguit aquesta setmana (només cartutx :molttrist:)!
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: El mític debat

Entrada Autor: znake »

El d'Eterna Sonata està bé, m'agrada la música, però el jocs, el que és el joc, no m'agrada xD Només l'animació.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: El mític debat

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Només he de dir que de moment només hi ha dos jocs de la PS3 que em puguin interessar, i un ja el tinc per Wii.
Quin?
Del catàleg ACTUAL només m'atrau el Sonic i el GH3 que ja tinc per Wii. Dels que hi ha anunciats en vull uns quants, però no els tindré mai a no ser que acabin algun dia a Nintendo, només parlo de RPG's, els altres que hi ha/haurà per PS3 no m'atrauen gaire.
Ereza ha escrit:De fet, m'atrau més la Xbox 360, però no la compraré tampoc per uns pocs jocs. No sé com estarà el Viva Piñata però suposo que sent de Rare estarà bé, i tampoc estaria malament provar el Blue Dragon, però des que vaig veure aquest joc que el vull: Eternal Sonata:
...
Té un estil molt Tales (serà perquè és de Namco? ^_^u), i bé, el vull! >.< Si algun dia trobés una Xbox 360 barata no m'importaria, però de moment, seguiré sent Nintendero 100% xD
Jo també vull el Sonata! Però segueixo dint el mateix d'abans.
Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:I de Wii totalment impressionant, que bonic, com m'he viciat aquest any, fent exercici amb els jocs sobretot de pols per apuntar bé i ja tinc 17 jocs, tot un rècord en mi.
Sóc jo o aquest número augmenta misteriosament cada setmana? :shock:
En els últims mesos ha anat augmentant vertiginosament cada 2 o 3 setmanes, però ara ja em freno una mica. N'han sortit molts interessants en pocs mesos.
Ereza ha escrit:Jo la veritat és que la Wii la tinc una mica apartada, no tinc gaire temps i el temps que tinc prefereixo dedicar-lo a viciar-me al Super Metroid, al Chrono Trigger o al Terranigma (m'hi he enganxat, maleït Spike que me'l va fer recordar posant-lo a la SNES >.<)
:haha: :haha: Els clàssics sempre són els millors. I jo encara he d'acabar el Phantasia, que ja fa gairebé 3 anys que vaig començar.
Imatge
Respon