AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Pelicules de Inuyasha

Tot sobre els films i curts que hem publicat. Parlem-ne!
Respon
Avatar de l’usuari
Misto
Principiant
Entrades: 3
Membre des de: 11/07/2004 a les 20:16
Ubicació: Girona
Contacta:

Pelicules de Inuyasha

Entrada Autor: Misto »

Hola feia teps k no venia per aquest forum :oops: :oops:
doncs volia comentar k m'estava vaiant les Pelicules de Inuyasha des de fa dies ja...
i me cadat al 99% del cd2 :shock: k no descarrega mes, li deu falta poquissim....
i al 10% del cd1 pero k de tant en tant descarrega :plora: :plora:
si no es demanar massa (no vull k ningu se memprenyi) podrieu seddegarles?? :girant: :girant:
Avatar de l’usuari
Misto
Principiant
Entrades: 3
Membre des de: 11/07/2004 a les 20:16
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Misto »

ja he acavat el cd2!! :lol: :lol:
peró el cd1 està al 10% = :plora: :plora: :plora: :plora: :plora:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ja ho he dit diverses vegades, quan obro l'Azureus segueixo compartint els dos CDs... però el primer ja estic per deixar de compartir-lo (ja fa un mes i mig que el tinc compartint). Personalment, amb un 10% el que hauries de fer és passar el que portes baixat a l'eMule i seguir per allà. T'anirà millor que per BitTorrent.
Imatge
Avatar de l’usuari
Misto
Principiant
Entrades: 3
Membre des de: 11/07/2004 a les 20:16
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Misto »

Ereza ha escrit:Ja ho he dit diverses vegades, quan obro l'Azureus segueixo compartint els dos CDs... però el primer ja estic per deixar de compartir-lo (ja fa un mes i mig que el tinc compartint). Personalment, amb un 10% el que hauries de fer és passar el que portes baixat a l'eMule i seguir per allà. T'anirà millor que per BitTorrent.
Ara mateix ja tinc un 17% pero tinc un problema amb l'emule ara mateix no el tinc ni puc instalarl-lo...
l'unica solucio bittorrent... :( :(
si us plau encara k nomes sigui kuan et conect segueix comp. ;)
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

bé aixo quasi ja està llest :lol: :lol:
tampoc a pasat tant de temps hi ja tinc un 75% baixat 8)
merci per no treurel :girant:
per cert kin tracker es el k esta penjat per poder veure les persones k estan seedegant... i akeixes coses
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Aha, me n'alegro ^^

El tracker és el de Frozen-Layer, si mires a http://bittorrent.frozen-layer.net/?fansub_id=201 tens la informació del nombre de seeds i peers, i si cliques encara n'hi ha més i tot :P

Sort :ullet:
Imatge
Mitsurugi
Principiant
Entrades: 4
Membre des de: 24/11/2004 a les 19:46
Ubicació: Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: Mitsurugi »

Tinc el CD1 al 3% i el 2 al 1%, es una pena que deixeu d'usar BitTorrent, amb lo genial que és, mes bitorrent i menys emule...

pel que he vist els haure de ficar a baixar per l'emule a vore si hi ha més sort.


Salut
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

I també és una pena que jo hagi de malgastar el meu ample de banda per pujar una pel·lícula que la gent s'hauria d'haver baixat fa 2 mesos, quan el podria fer servir per moltes més coses. Però bé... Tampoc en teniu la culpa xD

Si pots continuar per eMule molt millor ;)
Imatge
Mitsurugi
Principiant
Entrades: 4
Membre des de: 24/11/2004 a les 19:46
Ubicació: Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: Mitsurugi »

Tampoc es culpa meva haver-ho descobert ara això :)
Godai

la peli està llicenciada...

Entrada Autor: Godai »

Hola! no és que estigui en contra de la meravellosa iniciativa de subtitular les pelis, però els de Selecta, almenys editaran la 1ª peli pel saló del còmic. Sens dubte, si no em regalen el DVD, si encara es troba a internet me l'intentaré baixar en V.O. subt. català!! vinga, moltes felicitats i tatakaeeee!!!

Salut i fins un altre!
Respon