AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Ets trekki?

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:
wolffan ha escrit:NO spike no te animal... com a molt Spoke (capitan xD), li podriem dir VulkanSpike.
Wolffan a més de friki ets trekki? :shock: I mira que m'ha costat perque no entenia que era aixo de capità Spoke xD
No gaire trekkie, si no ho hauria escrit bé: Spock xD
Jo només sóc trekkie de "la pròxima generació" >.< I weno, per haver-la vist i ja està xD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

És cert (no recordava com s'escrivia) a mi m'agradava la "next generation" k aquest quatri em va pillar el gustillo i com k a la uni tenen les 7 temporades me la vai veure des del 1 fins al final xD.

Tb has vist la peli?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Vaig veure la sèrie de "The Next Generation" quan la feien pel Canal 33, ja fa una pila d'anys. Alguna pel·li he vist, però no sé quines xD
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Jo igual, nomes he vist la de la proxima generacio (be, la del Piccard i el Data i tots aquests pel canal 33 també).. Diox wolffan t'has tragat les 7 temporades? Però si hi ha un colló i mig de capitols a cada temporada :shock:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Pos si... son mols tots mels he mirat akest kuatri xD (si sembla mentida), diguem k 7 temp a 7 dvds per temp i a 4 capis per dvd...casi 200 epis ^^

Més oves i tal k ja les tenia d'avans i les havia vist :P. Menus una ova k no k nomes la tenien alla xD. (k sortia el capita kirk i tal). Per mi next generation es la millor de totes i el data el meu personatge favorit.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit:Pos si... son mols tots mels he mirat akest kuatri xD (si sembla mentida), diguem k 7 temp a 7 dvds per temp i a 4 capis per dvd...casi 200 epis ^^

Més oves i tal k ja les tenia d'avans i les havia vist :P. Menus una ova k no k nomes la tenien alla xD. (k sortia el capita kirk i tal). Per mi next generation es la millor de totes i el data el meu personatge favorit.
Una de dues: o no tenies gaires assignatures aquest quatri o bé el curs no ha anat gaire bé :P

Jo no puc comparar perque les altres no les he vist, però a mi els personatges que més m'agraden d'aquestes sèries són els personatges mèdics (no se, deu ser que un tira cap a casa xD). Així, el meu personatge favorit era la doctora Crusher (tot i que el Laforge (era el cec no?) i la consellera tb m'encantaven), de Farscape la Zahn (aquella blava), i de Terra 2 la doctora també (aquesta no se si la recordareu, sou molt joves vosaltres >_<)

PD: Ara acabo de recordar que es deia "La Nova Generació" en català
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Pozi, bé de feina n'he tingut un munt aquest quatri i de moment no ma nat gaire malmaent. Aixo si he pringat, pero mira vai dir k la miraria i al final mai o feia...i aquest quatri vai dir va la miro del tiron. xd
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Bé doncs, és hora de ficar-me en contra de tothom.
Jo sóc anti tota sèrie no anime que comenci per Star. No sé, però mai m'han agradat ni Star Trek, ni Star Wars, ni Stargate, ni... no en sé més.
És el que hi ha, però millor no em fico a discutir el tema.
Per tant, res de Spoke o Spock o com es digui.
Tot i que, curiosament em surt perfectament la salutació treki aquella de separar els dits.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Precisament Mr Spock era el k feia el simbol vulcania.

A mi m'encanten les eseries de ciencia ficcio, tb segueixo stargate (temp 10 a la fox tremenda). Per cert starwars no es una serie xD.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A mi Star Wars i Stargate no em diuen absolutament res, però Star Trek m'agrada molt xD FarScape tampoc estava malament, però em vaig perdre mooooooolts capítols xD
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

A mi Star Wars tampoc no em diu gaire cosa, les pelis estan bé per passar l'estona (les 3 primeres, les ultimes que han tret son vomitives i avorrides).

Stargate encara vaig veure uns quants capítols a l'estiu quan la feien per la tele (per cert, em van dir que estava cancel·lada perquè s'havien quedat en bancarrota xD).

Farscape m'encantava, i la primera i segona temporada les vaig veure senceres, després ja no la vaig seguir perquè vaig començar a treballar u.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

wolffan ha escrit:Precisament Mr Spock era el k feia el simbol vulcania.
Massa coincidències. Llàstima que no tenim res a veure...
wolffan ha escrit:Per cert starwars no es una serie xD.
Doncs segons un Star Wars viciat que conec en faran una sèrie pròximament.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Spike ha escrit:
wolffan ha escrit:Precisament Mr Spock era el k feia el simbol vulcania.
Massa coincidències. Llàstima que no tenim res a veure...
wolffan ha escrit:Per cert starwars no es una serie xD.
Doncs segons un Star Wars viciat que conec en faran una sèrie pròximament.
NOm es em faltava k en fessin una serie, l'argument de star wars sta massa sobat ja.

Per cert stargate no estan en bancarrota la 10a temporada i ultima la tenen a la meitat i l'acavaran al març igual k la 3a de stargate atlantis (k es lo mismo casi). Bonissima serie i fins al final fijo k sera tremenda ara com esta. (me lan deixat 6 mesos a punt de caramelo k em cau la baba).
Respon