AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El mític debat

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Jo ja he reservat el meu nik a ps3 network :P. No fos cas k fotesim el pajaru i tingues k posar un nom raro xd.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Aquest cap de setmana he anat a casa el meu germà i he provat la wii. La veritat és que només he jugat al Rayman i al Wii Sports, però la valoració és positiva, m'ha agradat i a més és divertit això de donar cops de puny per boxejar xD

Pensava que els mandos serien dificils de controlar però veig que no, de totes formes, segueixo esperant impacient la ps3 i aixi comparar
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Que bé! El meu germà, que és qui havia tret el tema, vol una Wii! Té una Ps2 i ara es passa a Nintendo.
Oh, ets l'excepció dins d'una família del "lado oscuro"? xD

Per cert, hem de quedar per viciar-nos xD Et va bé el... 23 o 24? xD Així pots portar el teu comandament, que suposo que ja la tindràs.
wolffan ha escrit:jo cada dia tic mes convençut k em comprare una ps3 xDD.
Ho sento mol pero de gen k li ha decepcionat la wii xD...
Doncs vés estalviant xD La gent que li ha decebut la Wii o són sonyers de tota la vida que només volen gràfics i més gràfics o nintenderos que s'havien fet un munt de "palles mentals" imaginant-se qui sap què xD Però sincerament, ara per ara, si el que t'atrau són els gràfics, jo em compraria una Xbox 360 i no una PS3, el catàleg de jocs que té és molt millor.
wolffan ha escrit:a més estic convençut k tindra un preu semblant al k te a usa (sino me la compro des d'alla i k me la portin xD k a diferencia de la wii la ps3 es per tots la mateixa).
Sí, semblant, exacte... 600 dòlars -> 600 euros xDD Perquè en una entrevista ja van dir que a Europa no treurien la versió barata.
És cert que és la mateixa, però el problema està en què Sony ha dit que prohibeix la importació. O sigui, a part que segurament a duanes hauràs de pagar impostos de la PS3 quan t'arribi (i suposo que t'acabarà sortint només un pèl més barata que comprant-la aquí, o potser igual ._.), si tens algun problema, la garantia no et valdrà perquè és importada. I almenys jo amb 600€ no hi jugo xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Que bé! El meu germà, que és qui havia tret el tema, vol una Wii! Té una Ps2 i ara es passa a Nintendo.
Oh, ets l'excepció dins d'una família del "lado oscuro"? xD
Doncs sí, som tres germans, els dos grans tenen la PS2, cadascú a la seva respectiva casa, i jo la Cube. Aviat serem dos al bàndol Nintendo, espero que a l'altre li agradi i també se la compri.
Ereza ha escrit:Per cert, hem de quedar per viciar-nos xD Et va bé el... 23 o 24? xD Així pots portar el teu comandament, que suposo que ja la tindràs.
23, sí, 24, també. Espero tenir-la per llavors, però de moment tinc el Zelda i el Wii-play, no fos cas que quan compri la Wii ja no en quedin d'aquests.
shaidarol ha escrit:Aquest cap de setmana he anat a casa el meu germà i he provat la wii. La veritat és que només he jugat al Rayman i al Wii Sports, però la valoració és positiva, m'ha agradat i a més és divertit això de donar cops de puny per boxejar xD
Cada dia ets més a prop de Nintendo. Deixa't absorbir ja!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

He, he... Acabo d'escriure això des de l'Opera de la Wii, està bastant currat, però cansa escriure tant xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Uóóóó, jo també vull!!!
Per què tarden tant les Wii del segon cargament?? No és just!

P.D.: Demà el Panda em deixarà jugar a la Wii, Panda!! (no em fagis colleja)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Uóóóó, jo també vull!!!
Per què tarden tant les Wii del segon cargament?? No és just!

P.D.: Demà el Panda em deixarà jugar a la Wii, Panda!! (no em fagis colleja)
(Panda escrivint des de la Wii)
No havien d'arribar avui? Almenys al GAME de Lleida ahir ja hi eren, tot i que totes reservades xD
Hem de concretar hora i lloc, eh? ò.ó
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Wiiiiiiiiiiiii!!!!! Per fi tinc una Wii!!!!!!!!!!!
Quan tingui alguna cosa per fer anar el Wi-fi ja ficaré el meu codi.
Vaig a viciar-me.

P.D.: Al Lúdic hi havia per allà una PS3. Aneu-hi sonyers, que només val 1400€ amb dos jocs.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

1400... no ens passem xD
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

A mi les consoles de Sony ja em cauen malament per el simple fet d'haver anar a un Miró a buscar una consola d'aquelles cutrilles i només veure PSP i PS2. També hi havien 3 XBox. Però és que la DS només estava en una esquineta on ja començaven els televisors i a sobre havien posat la Liitle negra, amb un fons oscur, casi que ni es veia ^^u I la caixa l'havien posat d'una manera qu enomés es veia un lateral blanc de la caixa on posava el preu: 175 € (o algo aixi). I clarque costava tant cara, si venia amb el Rayman de regal.. Però això no ho veies a tu a simple vista; et volien enganyar per a que pensessis que la DS era només una mica més barata que la PSP. Els jocs de la wii que i havien (3) estaven mesclats amb els de la DS i a sobreposats per ocupar menys >.>U


No sé si m'he explicat bé xD Però que hi farem.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:1400... no ens passem xD
Doncs jo vaig veure com li venia una a un tio... xDDD
znake ha escrit:la DS només estava en una esquineta on ja començaven els televisors i a sobre havien posat la Liitle negra, amb un fons oscur, casi que ni es veia ^^u I la caixa l'havien posat d'una manera qu enomés es veia un lateral blanc de la caixa on posava el preu: 175 € (o algo aixi). I clarque costava tant cara, si venia amb el Rayman de regal.. Però això no ho veies a tu a simple vista; et volien enganyar per a que pensessis que la DS era només una mica més barata que la PSP. Els jocs de la wii que i havien (3) estaven mesclats amb els de la DS i a sobreposats per ocupar menys >.>U
Ja t'ho vaig dir, però... Entens ara per què té tant de mèrit que a Espanya estigui triomfant la DS per sobre de la PSP? Tot i la pasta que paga Sony perquè amaguin la resta de consoles, és la més venuda xD

PD: 40, ja passaràs el codi Wii, viciat xD No et passis el Zelda abans que jo i.i
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Pero qui et cau malament llavors es Miró i no les consoles de Sony xD Canviat de lloc de comprar-ne una. I no se que hi tens contra la DS Lite negra, si es la mes xula
Tot i la pasta que paga Sony perquè amaguin la resta de consoles, és la més venuda xD
Ai aquests nintenderos i les seves manies persecutories :girant: :lol:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:I no se que hi tens contra la DS Lite negra, si es la mes xula
No l'has entès xD Volia dir que havien posat la negra en un lloc fosc perquè no es veiés xD Igualment, a la serp no li agrada la Lite u.u I a mi m'encanta xD Però tinc una totxa u.u
shaidarol ha escrit:
Tot i la pasta que paga Sony perquè amaguin la resta de consoles, és la més venuda xD
Ai aquests nintenderos i les seves manies persecutories :girant: :lol:
.... xDDD Home, està confirmat per part d'algunes botigues (per exemple, Centro Mail / GAME) que Sony paga perquè posin les seves consoles i jocs més a la vista que els de la competència.
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

AIxo es un tots contra mi... ja ara ens fikem en el mercantilisme barato... k si sony paga! Pero aixo no es una mena de guerra oberta per veure ki ven més (dic entre empreses), no entenc akesta rabia, ara se suposa k com k nintendo ha inventat presuntament les videoconsoles en te l'autoritat. El k passa esk molts nintenderos us fot k diguin k nintendo es per la quitxalla.

la DS = GameBoy+pantalla tactil.

És aixi i prou, ja ho vaig dir en algun post l'unic joc k val la pena de la ds es el jumpsuperstars (i perk soc un friki k sino ni aixo).

Per cert com no sigui importada de japo... la ps3 no se on las vist. Per inet van dir k arrivaba als 3000 €.

En fi ja acavo akest post una mica picant pero esk us exalteu vosaltres solets. Jugueu i disfruteu(k es el k fem els sony's).

Per cert bon any nou :P
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

wolffan ha escrit:El k passa esk molts nintenderos us fot k diguin k nintendo es per la quitxalla.
Vés, a la meva família només juguem amb consoles que tinguin jocs per totes les edats. Ara mateix ens estem viciant a un joc de menjar els peixos més petits que tu fins a arribar a fer-tetan gran com el tauró.
Si aqui, a casa meva, tots juguem a jocs així, crec que jo la altre majoria de families amb pares i nenes petits es decantaran més per les consoles de Nintendo, ja que els seus jocs són per entretenir. Jo vaig tindre la Play i poca estona vam jugar, era molt aburrida encara que tingués uns gràfics més bons que les consoles barates de casa meva.

Quan tinguis un fill i veguis que amb la Play no pot jugar tant bé com ho faria amb uan consola de nintendo, ja veurem.
Wolffan ha escrit:És aixi i prou, ja ho vaig dir en algun post l'unic joc k val la pena de la ds es el jumpsuperstars (i perk soc un friki k sino ni aixo).
Per gustos els colors xD A mi de la PSP no m'agrada cap xDD
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Mira ara un d'animelliure acava de posar la web de ps3 amb detalls sobre les consoles de llançament a europa.

De psp hi ha bons jocs, el k pasa k evidentment no hi ha jocs com el quirby, o el mario. Des d'akest punt de vista son consoles molt diferents.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:AIxo es un tots contra mi... ja ara ens fikem en el mercantilisme barato... k si sony paga! Pero aixo no es una mena de guerra oberta per veure ki ven més (dic entre empreses), no entenc akesta rabia, ara se suposa k com k nintendo ha inventat presuntament les videoconsoles en te l'autoritat. El k passa esk molts nintenderos us fot k diguin k nintendo es per la quitxalla.
1. Nintendo no ha inventat les videoconsoles, tot i que ha estat gràcies a qui més s'han expandit.
2. I dale, Nintendo no és per a nens. Potser fa uns anys et diria que sí, però cada cop hi ha més jocs "mature", i fins i tot de la pròpia Nintendo. Mira "Project HAMMER" i "Disaster". A més, per vosaltres una consola si no té un munt de GTAs i jocs de matar gent ja és per a nens... No, és, com les pel·lícules de Disney, PER A TOTS ELS PÚBLICS.
wolffan ha escrit:la DS = GameBoy+pantalla tactil.
+ nova estratègia de Nintendo per atraure nous públics, i que per cert, funciona a la perfecció xD Mira les vendes xD
wolffan ha escrit:És aixi i prou, ja ho vaig dir en algun post l'unic joc k val la pena de la ds es el jumpsuperstars (i perk soc un friki k sino ni aixo).
Weno, pel teu gust potser sí. Però de tota manera m'hi jugo el que vulguis que si et miressis tot el catàleg algun joc t'agradaria, o molts xD El mateix dic jo de la PSP, però perquè tampoc en tinc gaire idea.
wolffan ha escrit:Per cert com no sigui importada de japo... la ps3 no se on las vist. Per inet van dir k arrivaba als 3000 €.
Són japoneses. Es veu que ja n'ha venut unes quantes... Es deu forrar el cabró xD
wolffan ha escrit:En fi ja acavo akest post una mica picant pero esk us exalteu vosaltres solets. Jugueu i disfruteu(k es el k fem els sony's).
Home, i tu t'exaltes quan diem que Sony és una merda xD Al cap a la fi tots som uns fanboys xD I no et preocupis, que juguem i ho gaudim molt xD
wolffan ha escrit:Per cert bon any nou :P
El mateix dic ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:Al cap a la fi tots som uns fanboys xD
Tots? :o No ens fiquis al mateix sac. Jo sóc una casual, ara mateix només jugo a la consola de 10 euros que es un jostic amb jocs, i a la mini MegaDrive que té el Flicky ._. Quan em cansi no jugaré a res xD A mi m'agrada veuer anime, no jugar xD
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Doncs ara dic jo: a mi mai m'ha interessat el catàleg de sony, sempre farcit de shooters, jocs de lluita i esportius. He fet els meus comptes i si hagués tingut una PS2 només tindria 15 jocs (a la Cube en tinc 32, més o menys).
Pel que fa als shooters els únics que m'han atret en tota la vida són el Metroid (que no és shooter pur i dur com la gran majoria) i el Red Steel (pel control, uóó les batalles amb katana!!).
I si la gent considera els jocs de Nintendo infantils, jo els dic: "sou uns violents".

P.D.:
Ereza ha escrit:PD: 40, ja passaràs el codi Wii, viciat xD No et passis el Zelda abans que jo i.i
S'intentarà... ja porto 12 horetes.

P.D.2: I com no, bon any nou! (oh no, és l'any en què arriba la Ps3...)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:S'intentarà... ja porto 12 horetes.
Jo unes 30... i.i Per quina masmorra vas? Jo per la 6a... I en teoria a punt d'acabar-la >.< En total són 9.
Spike ha escrit:P.D.2: I com no, bon any nou! (oh no, és l'any en què arriba la Ps3...)
Tranquil, que no superarà en vendes a la Wii :lol:

Ah, la serp diu que si el tens, que li deixis jugar al Red Steel xD
Imatge
Respon