AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Quedada de CatSub al Saló del Manga

Tot allò que no té cabuda als altres subfòrums, però relacionat amb CatSub.

Quin dia anireu segur al Saló del Manga?

Divendres
1
13%
Dissabte
7
88%
Diumenge
0
No hi ha cap vot
Tots els dies
0
No hi ha cap vot
No hi aniré
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 8

Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ei, Wolffan, la teva cara ens sona al panda i a mi d'avans. Que pot ser treballes en algun loc de dependent o algo? xD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Juas ha estat bé avui el dia al saló. Anècdotes a destacar:

- Les 3 hores i mitja de cua que ens hem fotut el Zierbo, el meu cosí i jo
- Quan estavem fent cua, han passat uns tios amb bici i li criden a un urbano: "comprateee una biciii" i l'urbano ha agafat la moto, ha posat la sirena i els ha anat a perseguir del pal Corrupcion en Miami xD
- El Keroro amb problemes d'obesitat dibuixat per la znake xD
- La pintada anti-Sonyera dibuixada pel Panda ¬¬
- He trobat figures de black cat!! >_<
- El menjar fastigós que m'ha fet menjar el Zierbo, em venen arcades només de recordar-lo
- La disfressa de la znake, estava molt currada!! Però m'he oblidat d'estirar la cua xD
- El manga de Death Note esgotat a tots els stands u.u

Dema penjo fotos xD I l'any que ve, em porto una perruca de casa i faig veure que vaig disfressat, que jo una altra cua com la d'avui no l'aguanto :dimoni:
znake ha escrit:Ei, Wolffan, la teva cara ens sona al panda i a mi d'avans. Que pot ser treballes en algun loc de dependent o algo? xD
I jo m'he quedat sense veure-la i sense veure l'actuació xD Maleida cua... :?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Les coses d'avui:
- La cua: uns 3 minutets. La 4 colada de cua que fem amb el panda, sí, 4 de 4, 100% d'efectivitat.
- Jo carregant amb un munt de quilos de coses a la mà i a l'esquena.
- He estirat la cua de la serp!!!!!!!!!!
- Visca la pintada del panda sobre sony.
- He comprat tot el que volia comprar i més excepte uns discos que no he trobat, de fet mai trobo els que vull.
- El menjar bo (només he probat fideus d'aquells i a sobre m'estalvio la cua perquè un amic m'ha venut el seu tiquet de menjar).
- L'actuació l'he vist des de bastant lluny.
- Hem trobat l'Antonio!!!! El friki del càsting d'OT.
- I com no, encantat d'haver-vos trobat, wolffan, shaidarol i zierbo.
A veure si l'any que ve ens organitzem una mica millor.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Heu trobat l'Antonio!!! Agh què dius?? Us heu fet foto?

És veritat, m'havia oblidat l'anècdota de "Spike y sus bolsas" xD Entre el que portaves penjant i el que portaves a la bossa o tens una esquena forta com un roure o te l'hauràs acabat de destrossar :) I si, l'any que ve si quedem a les 12:45 almenys ja sé que venint a les 12 no arribo xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

I no hem d'oblidar la parella de Wii-comandaments, impressionants.

Sí, Antonioooooo. No tenim foto però tinc un vídeo de l'any passat fet després d'una llarga persecució tipo paparazzi.

Tinc les espatlles fetes pols...
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Els he fet una foto als wii-comandaments expressament per penjar-la aqui xD Clar que els disfressats de Tetris també m'han triunfat

Per cert, m'oblidava d'una anècdota: quan hem passat per no se on hi havia la dona aquella japonesa firmant (em sembla que era la dibuixant de personatges de Ranma) i el Zierbo li ha intentat treure una foto amb el mòvil, i ha sortit una altra japonesa de no sé on que li ha començat a cridar com una boja: FOTO NO!! FOTO NO!!! PEDIR PERMISO!!! Juassss jo i el meu cosí descollonant-nos però el Zierbo em sembla que s'ha cabrejat xDD

PD: 200 missatges :shock: Com pot ser que hagi floodejat tant?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Sí, Antonioooooo. No tenim foto però tinc un vídeo de l'any passat fet després d'una llarga persecució tipo paparazzi.
Jo encara no l'he vist T______T Vaig veure una foto del CPU amb l'Antonio, però res més. L'exigim, a YouTube!! xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

DOncs jo:

-M'he trobat màgicament l'Spike, serp i el panda. Gràcies sobretot a la disfressa de la serp que destacava (i he estirat la cua SIIIIIII!!!!!!!!!!).
- Cua n'he fet poca k staven els d'animelliure fent-ne ja :P
- No he vist la pintada del panda :girant:
- He vist els wii-warriors
- Els del karaoke els 1er estaven bé la resta eren tristissims.
- He pogut trobar un exemplar de death note!!!! Tot i això no he pogut aconseguir el poster :plora: :plora: , ma fet una mica de rabia k en tinguessin tan pocs pro weno es el k hi ha.
- Tb he pogut aconseguir black lagoon
-Treballava en una copisteria de prop de Pl.Francesc macià
-Soc un tio famos :girant:
- Encantat d'avervos conegut, a tu shaidarol no perk ets una mala persona i has arribat tardissim xDD.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit: - He pogut trobar un exemplar de death note!!!! Tot i això no he pogut aconseguir el poster :plora: :plora: , ma fet una mica de rabia k en tinguessin tan pocs pro weno es el k hi ha.
Jeje wolffan jo m'he quedat sense manga però poster si que l'he trobat, clar que l'he tingut que pagar i suposo que tu et refereixes a què te'l donaven amb el manga u.u
wolffan ha escrit:- Encantat d'avervos conegut, a tu shaidarol no perk ets una mala persona i has arribat tardissim xDD.
Joe tu ficant el dit a la llaga... Que m'ha sabut molt de greu no haver arribat a temps *snif* Almenys per sort quan he entrat encara estàveu el panda, la serp i l'Spike que sino quin desastre de KDD hauria tingut xD Per cert jo no ho he dit però també m'ha encantat haver-vos conegut eh!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Jejeje no passares. La proxima kdd ja ens trobarem!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A nosaltres també ens va agradar poder quedar, però va ser poca estona, i no hi va haver ni dinar ni sopar u.u A veure si per la propera ho organitzem millor >.<

Per animar el tema, posem les fotos de la gent que hi va assistir (en dues parts xD). Aviat posarem més fotos i vídeos al blog! xP

Matí. D'esquerra a dreta: Spike, znake, wolffan. Destacar els ulls de la serp xD
Imatge

Tarda. D'esquerra a dreta: <persona no catsubber>, <persona no catsubber>, shaidarol, Zierbo, Ereza. Destacar lo dolenta que és la serp fent fotos ò_____ó
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Wow molt xules les fotos!!!

Per cert ereza, porta la znake al metge k te tembleques a les mans xD.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Aclarar que les "persones no catsubber" son amics meus, no son espontanis xD Ja posare les meves quan les pugui passar al pc, que no trobo el cable USB, i tambe les que va fer la meva amiga.
`
Ereza ha escrit:A nosaltres també ens va agradar poder quedar, però va ser poca estona, i no hi va haver ni dinar ni sopar u.u ]
Sips, va ser poca estona, pero lo del dinar no ha estat aixi, sino recorda el pastisset verd que ens vam fotre, que no recordo si al final el veu arribar a provar vosaltres xD

PD: Wolffan la teva samarreta molt xula, encara que no es veu lo danimelliure 8)
PD2: Com es que tots anem del pal "men in black" amb samarreta negra? :lol:
PD3: Ara que algú expert en Photoshop ens fiqui a tots junts del pal foto de nadal del rei i així semblarà que ens hem trobat tots a la vegada xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Coi, podríeu haver dit alguna cosa, que hauria tret el cap per allà xDD

Tot i que com que no vaig poder entrar dissabte, que és quan hi anàveu tots ô.o
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Per cert, no te res a veure amb el tema però ja que amb el saló algo de relacio hi te, ho poso aqui. Wolffan avui he estat amb uns amics i el novio d'una amiga resulta que és fiber, hem estat parlant de la FIB i li he preguntat si et coneixia. M'ha dit que creu que si, però de vista (per si et serveix, es diu Pau), i tambe que a qui segur que coneixeràs és a la Nadia (es veu que la coneix tothom, i el dia del saló vaig estar quasi tota la tarda amb ella xD), el novio de la qual (crec recordar que es deia Sergi) també el conec i és molt amic del novio de la meva amiga.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Home paus en conec 1 o 2 a la fib xDD. Si el mon es petit de collons, digam com es diu de nom i cognom k sabre ki es. (o no)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:la Nadia, el novio de la qual [...] també el conec i és molt amic del novio de la meva amiga.
Aquí m'he perdut xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Pau---> Novio de la meva amiga, fiber
Sergi---> Amic del Pau, i també fiber
Nadia----> Novia del Sergi, també fiber

Ara s'enten? xDDD
shaidarol l’ha editat per darrera vegada el dia: 06/12/2006 a les 01:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

I què és un fiber? xD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

znake ha escrit:I què és un fiber? xD
Son... una especie apart, una secta d'escollits que dominen un idioma secret i incomprensible per la resta d'humans. Una mena d'elfs moderns que es reconeixen entre ells i dipositaris d'una saviesa que fa que si aalguna vegada ets present en una discussió entre dos fibers, desitjaràs no haver nascut perquee no comprens res de res. És a dir, son estudiants de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB per abreviar) xDDD
Imatge
Imatge
Respon