AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Jump Ultimate Stars

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Jump Ultimate Stars

Entrada Autor: shaidarol »

Ho haig de confessar... Tinc la meva vena Nintendera tot i ser un Sonyer acabat. El meu germà és posseidor d'una DS i li han regalat la Lite, així que la normal me l'he quedat jo ja fa un mes o així. Tot i que els jocs que hi ha no m'agraden gaire (excepte el Mario Kart i el Trauma Center), em vaig comprar fa dues setmanes el Jump Superstars... Una passada!!

Es un joc de lluita en el qual surten diversos personatges d'anime de la revista Shonen Jump com One Piece, Bola de Drac, Naruto, D Gray-man, Black Cat, Kochikame, i molts més. Ara ha sortit la segona part i l'acabo de comprar per yesasia.com, no puc esperar a que arribi!! Clar que està en japonès, però què hi farem xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

El primer pas cap a una conversió nintendera. weee (vull dir: wiiiii).
Ja l'havia vist el jump superstars, el tenia un amic, fins que se'l va vendre, i jo no el vaig probar mai... per tant no puc assegurar si és bo.
Si algun dia em surt la vena de la lluita (que són els del segon tipus de jocs que menys m'agraden, encara que en tinc alguns) hauré d'adquirir algun de la sèrie jump.

P.D.: Ànims, que ja només falten entre 8 i 12 dies per la Wii!!!! (o més si s'esgota...)
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Spike ha escrit:El primer pas cap a una conversió nintendera. weee (vull dir: wiiiii).
No flipis, només ha estat un tímid pas cap al "lado oscuro de la fuerza" :lol:

Seré sincer però i diré que els jocs de la PSP són una merda, son millors els de la DS (poquets, però hi ha algunes perles). Però mai em sentireu dir que els jocs de la GameCube son millors que els de la PS2!! Ara bé, el meu cor sera sempre Sega :oops:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

L'unic joc k val la pena de la ds es el jumpstars k mencantaria provar perk te bonissima pinta i som tots uns frikis de merda.

Lo altre... comprat el brain training i poca cosa mes, ara ha sortit el del rafa nadal :girant: .

Llastima k no estigui per pc... :P.

Jo segueixo esperant la meva ps3 ^^.

PD: perdoneu pel meu exaltament
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:P.D.: Ànims, que ja només falten entre 8 i 12 dies per la Wii!!!! (o més si s'esgota...)
Tu rai, segurament la tindràs el dia 4/5/6 (depenent de quan passis pel Lúdic, diu que li arribaran el 4 o el 5). Es veu que al Lúdic li arriben 30 consoles, i jo sóc la reserva número 42 T_________T Diu que intentarà aconseguir-ne més, però si no pot em tocarà 10 dies després u.u
shaidarol ha escrit:Seré sincer però i diré que els jocs de la PSP són una merda, son millors els de la DS (poquets, però hi ha algunes perles).
Què vols que et digui, és que la PSP és una mena de PS2, té més o menys els mateixos jocs.
shaidarol ha escrit:Però mai em sentireu dir que els jocs de la GameCube son millors que els de la PS2!!
Home, tècnicament parlant són millors, la GameCube té millors gràfics que la PS2 xD Però sí, en general, la GameCube té un catàleg bastant més reduït que la PS2, què hi farem.
shaidarol ha escrit:Ara bé, el meu cor sera sempre Sega :oops:
Se la troba a faltar xD Ara ja no hi ha anuncis d'aquells de.. "Sega does what Nintendon't" u.u Amb lo que molaven aquells piques xD Mireu, mireu:
-Genesis does what Nintendon't
-Blast processing! (destacar el "SEGA!" del final xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ostres Ereza ara m'has fet recordar vells temps... Fins i tot ha sortit el joc del Michael Jackson al que m'havia viciat hores i hores!! 8) Més cutre no podia ser, matant tios amb passos de ball i salvant nens per tota la pantalla (per cert, ha sortit un nou joc del michael jackson que podeu jugar aquí:
Escape from Neverland

No els havia vist mai aquests anuncis per això, tenen la seva gracia xD

Wolffan, el meu cosí m'acaba de dir que es comprara la ps3, aixi que anire a gorronejar-li a casa seva quan se la compri :P Jo suposo que algun dia quan es rebaixi el preu me la comprare, pero ara estic estalviant per viatjar al Japó :ullet:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Jo la tenia, la game gear tb xD
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Sega, quants records.
Encara conservo la meva Master System II, la meva primera consola (mai he sigut capaç de passar-me l'Alex Kid T_T). Una bona època. I amb el meu cosí (sí, el Mas) recordo que ens viciàvem molt a la seva NES.
S'hauria de ficar tot això a un tòpic dels vells temps.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Increible, estarem tots quatre en un punt d'entesa comuna per primer cop en un tema relacionat amb videojocs? Nintenderos i sonyers units per la Sega, quins moments més tendres xDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Spike ha escrit:(mai he sigut capaç de passar-me l'Alex Kid T_T). .
Jo crec que si (he) Però ara mateix només em recordo d'un castell xDD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Wooo dimarts em va arribar el joc, es una passada! Hi ha una quantitat de personatges increibles, i a mes es pot jugar per wi.fi (encara he de descobrir com, que el menu esta en japones xD).

Per cert Wolffan, crec recordar que a tu ta'gradava I''s oi? doncs tambe hi es en aquest joc xD Woooo que xulo que es 8)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

argggggggggggggggggg no em tempteu k jo em compraria la ds nomes per jugar a akest joc!!!!!!!! de fet ho stic pensan de demanar per reis.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs ara com el dolar esta mes barat que l'euro, et sortira mes barat el joc, a mi em va costar 30€ amb gastos d'enviament inclosos quan aqui costaria uns 60
Imatge
Imatge
Respon