AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El mític debat

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Clar que sí. De fet, quan vaig obrir el mític debat només pretenia que la gent digués quin és el que més li agrada, però algú va començar a endurir la cosa (ara estic vago per mirar-ho) i és el que hi ha.
Clar que també és veritat que m'encanta picar-me amb els sonyers que em desprestigien el meu estimat Nintendo...
Doncs res, que segueixi amb bon peu el debatet.
I visca Nintendo!!!
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ei nois noticies de PS3 a america: jocs amb els k sortira la consola:
Resistance: Fall of Man, NBA 07, Genji: Days of the Blade, Call of Duty 3, Fight Night Round 3, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Blazing Angels: Squadron of WWII, Rainbow Six Vegas, Marvel: Ultimate Alliance, Tony Hawk's Project 8, Mobile Suit Gundam: Crossfire, Ridge Racer 7, Madden NFL 07, Need for Speed Carbon, Tiger Woods PGA Tour 07, NBA 2K7, NHL 2K7, F.E.A.R., Full Auto 2: Battlelines, Sonic the Hedgehog y Untold Legends: Dark Kingdom.

I els preus son molt interessants: El modelo con disco duro de 20 Gb costará 500 dólares y el de 60 Gb 600 dólares. L'equivalencia en eurus son: 20 GB 400 euros i 60 Gb 480€. Al final acavara sent més barata del que semblava, perk jo havia vist una PS3 a no se quina web per 800 euros (que es diferencia molt de 480 la mes cara xD).


per cert tot aixo esta tret de meristation.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Pfff vaia jocs, tots són d'esports >_< i els que no ho són com l'untold legends o el genji he jugat als que van sortir per la psp i no eren cap meravella. A veure com serà el sonic perque els ultims que van sortir com el sonic heroes eren bastant trunyos. L'unic que de moment em sembla interessant es l'elder scrolls. Se sap quant costaran més o menys els jocs?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Doncs això no ho se.... pero suposo k no deu variar del preu dels jocs de la x06 o aixi... ara ho miro: els jocs segons el k he vist sortiran per aprox uns 65 €. Tot i k no ho tinc molt clar perk només ho puc confirmar amb els preorders de pagines de jocs. Tot i això la consola també era més cara del k en un principi semblava.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Per cert una pregunta vosaltres que domineu del tema: M'han dit que a la ps3 s'hi podrà jugar a jocs de la ps2 (requisit minim que volia saber per si me la compro), però com que no té cap lloc on posar-hi una memory card, només podràs començar partides noves i guardar-ho a la memòria interna de la ps3. Això és veritat? Llavors les partides guardades dels jocs que tinc no les podria utilitzar?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Doncs no ho se hi ha molts dispositius nous, a part podras baixar i jugar am jocs de la psone i la psp amb un cable i nosekuantes coses, sobre la ps2 no estic segur (pro suposo k si). La memori... no se com ho fara, la veritat (potser nira dins el mando?).
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Jo no ho sé, de fet no m'interessa.
Això del preu... normalment, no sé com s'ho fan, però quan es tracta de passar preus de dòlars a euros fan servir la incomprensible conversió 1:1. És a dir, que si la versió de 60 Gb val 600 dòlars, segur que aquí val 600 euros. O almenys això és el que ha passat amb la Wii, que val 249 dòlars i 249 euros. Quina gent... Bé, el temps ho dirà, però com que tampoc me la compraré.
Dels jocs només em quedaria amb el Sonic i algun rpg si és que algun ho és. No em convenç gaire un catàleg amb tant d'esport i shooters.
Sigui com sigui jo ja tinc reservada la meva Wii. 1 mes i mig i cap a casa!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:I els preus son molt interessants: El modelo con disco duro de 20 Gb costará 500 dólares y el de 60 Gb 600 dólares. L'equivalencia en eurus son: 20 GB 400 euros i 60 Gb 480€. Al final acavara sent més barata del que semblava
Els sonyers sempre manipulen la informació... Europa: 500 euros el model barat, 600 el car. Comandament: 50€, etc, etc... Total, una PS3 amb dos comandaments i dos jocs: 800€.

El tema de la conversió 1:1 és culpa dels impostos europeus, hi ha uns aranzels bastant forts per importar.
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

VOleu mes chicha? xD pos ahi va recent tret de meristation, tot i k es un quadre k encara no es veridic:

Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

El WiiConnect24 gratis només pels sis primers mesos?!? Des de quan? Que jo sàpiga sempre és 0€. Esperem que sigui un error.

I vaig llegir que si algú vol tenir la PS3 abans del març serà missió impossible, ja que es veu que Sony ficarà les coses impossibles als exportadors de PS3 cap a Europa. Això sí, es veu que quan les bateries del Sixaxis (el comandament) s'espatllin les canviaran gratis.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Sip aixo ho he llegit, a canvi de no ferles extraibles han dit k kuan es mori un mando tel canviaran si o si. També ta be.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Spike ha escrit: Minuts després em va passar exactament el mateix amb el també alavat per l'opinió pública Tekken.
Ja sé que això és va escriure fa temps, però ho acabo de veure i m'he de pronunciar. El Tekken és el joc de lluita més vomitiu que he vist mai, ja que la velocitat dels personatges per donar cops és lentissima, es mouen com robots i quan pegues et van sortint coses grogues per allà al mig (que coi significa això?). A veure de gràfics està molt currat, però com a joc de lluita... No sé que li veu la gent a aquesta saga. On hi hagi un Dead or Alive o un Soul Calibur...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:VOleu mes chicha? xD pos ahi va recent tret de meristation, tot i k es un quadre k encara no es veridic:

Imatge
1. Ja podeu anar canviant tots la web de Meristation per qualsevol altra per informar-vos de les notícies de videojocs, perquè aquesta és més dolenta... xD
2. Nintendo i Microsoft ja han denunciat Sony per posar-hi dades falses a la taula aquesta. Del que diu de la 360, no cal comprar res, i de la Wii, el que és gratis els 6 primers mesos és l'Opera, l'on-line (Nintendo Wi-Fi Connection) és gratuït per sempre.
3. I sí, Sony ha prohibit les importacions de consoles, però això no és pas cap problema, com que als europeus no els importa que es retrassi la consola... x''DDDD

Segueix així, Sony, segueix... Tinc unes ganes de veure com te'n vas a la merda... xD I no saps com t'ho mereixes: potser així aprendràs que no s'ha d'anar de prepotent per la vida.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Ben dit!!
Doncs sort que és fals això del WiiConnect24, l'únic que hauré d'adquirir serà un adaptador Wi-fi pel router o algo per l'estil.

I Sony es veu que segons he llegit va provocar, no sé perquè, el tancament d'una cadena de botigues de jocs o articles per l'estil. A veure si li acabem fotent pallissa.

P.D.: sembla que el debat es torna a escalfar.
P.D.2: I el del Tekken, realment de les pitjors coses que li vaig veure van ser els extremadament ràpids moviments dels personatges.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Jo no se vosaltres k sou uns nintenderos acavats, pero jo començo a fer baba:

http://www.meristation.com/v3/des_notic ... d7&pic=GEN

No dire re mes xDD. (k sino el admin em baneja per ps3ero (o pilleu? XDD)).

Per cert trobo bastant trist k nomes en posesin 100mil a la venda.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:(k sino el admin em baneja per ps3ero (o pilleu? XDD)).
I ara, no et banejaré, només t'agafaré mania :malvat:
wolffan ha escrit:Per cert trobo bastant trist k nomes en posesin 100mil a la venda.

Dóna-li la culpa a Sony, tot i que jo em queixaria pel fet que en posessin 0 a la venda a Europa x''DDD Per cert, es rumoreja nou retràs semi-confirmat (van dir que no garantien que arribés al març)... Setembre, setembre! *-* xDD

Per cert, diuen que hi haurà escassedat de Wiis al llançament, el del Lúdic em va dir que teníem un 70% de possibilitats de tenir-la el primer dia, i si no, 10 dies després.

De tota manera, sobre la Wii... Això sí que és un llançament mundial! Tan sols 3 setmanes de diferència... I a tots els continents (incloent Àfrica, sí) No com altres, que diuen "llançament mundial" i per a ells Món=EUA+Japó... I 2 milions de consoles=400000+100000 xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs ho acabo de veure per les noticies, gent fent cua a Toquio per comprar-se la seva ps3. I pensar que els americans la tindran la setmana que ve... :(
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:gent fent cua a Toquio per comprar-se la seva ps3
Diràs la PSP3 xDDDD És com li diuen les grans cadenes d'aquest país, com sempre molt professionals en la seva feina. De moment ja ho han dit a Telecinco, Danpena 3 i Cuatro... xD I també han dit barbaritats com que valdria 400€ i un llarg etcètera xD
shaidarol ha escrit:I pensar que els americans la tindran la setmana que ve...
Sí, n'hi havia uns que van començar a fer cua 11 dies abans, però la policia els va fotre fora i diuen que no es pot fer cua fins un dia abans xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

És impressionant, avui estava dinant amb la família i uns amics trentaanyers i de sobte sento a l'altra punta de la taula: "jo vull una Wii!!" i de sobte tots es posen a parlar de la Wii. Mai abans havia sentit a parlar d'una consola de Nintendo entre adults no jugadors, m'he quedat impressionat. Fins i tot, el meu pare, que no ha tocat mai una consola s'ha interessat pel tema.
Que bé! El meu germà, que és qui havia tret el tema, vol una Wii! Té una Ps2 i ara es passa a Nintendo.
Wii power!!

P.D.: jo també vull una Wii!!!
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

jo cada dia tic mes convençut k em comprare una ps3 xDD.
Ho sento mol pero de gen k li ha decepcionat la wii xD... a més estic convençut k tindra un preu semblant al k te a usa (sino me la compro des d'alla i k me la portin xD k a diferencia de la wii la ps3 es per tots la mateixa).
Respon