AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Enganxat a Perdidos

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Enganxat a Perdidos

Entrada Autor: shaidarol »

>__< Em van regalar fa poc la primera temporada de perdidos i avui l'he acabat de veure... No em puc quedar sense saber què hi ha dins l'escotilla!! xD Els molt $%& l'han deixat en un punt molt interessant, ja m'estic baixant la segona temporada :P
És una sèrie boníssima, us la recomano a tots, hi ha misteri, intriga, humor i una mica de tot
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

El panda també està viciat, i em vol obligar a veure-ho u.u Però a mi no m'agrada veure monstes, gent que es mor... coses dolentes, vaja. Jo si veig alguna cosa és per riure.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Mal fet, la sèrie és molt bona, i sí, hi ha morts i monstres però també rius a estones. A més, els personatges estan molt ben caracteritzats i a mi m'agrada molt que a cada capitol se centrin en el passat d'un dels supervivents, és una manera interessant de presentar la historia.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gage
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 13/10/2006 a les 03:24
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: gage »

Doncs si la primera et va agradar mira't la segona, tot i que cap al final comença a perdre una mica (pel fet de que comences a imaginar el que anirà passant...) és una temporada molt bona, i la 3a que fa poquet que ha començat ni t'explico :D
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Jeje ja se m'ha baixat el primer capitol de la segona temporada... Per fi ja se que hi ha a l'escotilla però ara... >__< a saber quan es baixa el segon capitol!!
Imatge
Imatge
Respon