AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

La falta de seeds

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

La falta de seeds

Entrada Autor: Spike »

It's the time per una crítica:
No és una novetat si dic que els releases de CatSub es queden ben aviat sense seeds al Torrent.
És una pena que amb el que costa llançar un capítol d'alguna cosa només el puguin tenir els que el posen a descarregar més aviat. Veig com al dia del llançament és possible descarregar sense interrupcions fins a més del 70%, però després la feina és per trobar algú que et proporcioni la resta.
Entre tots hauríem de poder mantenir el fitxer durant una o dues setmanes perquè així hi pugui accedir més gent.

Exemples: jo sempre m'estic un parell de setmanes per descarregar alguna cosa, o el Wolffan que sempre acaba demanant seeds per aquí al fòrum.

Hem de poder fer de Catsub un fansub amb releases accessibles a tanta gent com puguem i no només als més ràpids.
I que no falti, gràcies per tots els capítols que aneu traient!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo en part en sóc la culpa. Els problemes d'horaris que tinc a la uni fan que només pugui estar el dimarts a casa una estona, i la connexió de la uni fa tant de fàstic que no em puc ni connectar als trackers, i com que molta gent té el DHT (xarxa sense trackers) desactivat, poca cosa puc pujar. I normalment quan s'ha pujat a 4 o 5 persones marxo, confiant que ho pujaran, però no ho fan xD I com que tinc poc espai al disc dur, normalment ho esborro tot ràpid.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Li tinc dit que em passi a mi també lo que llenci per poder-lo ajudar, i de pas pujar-ho pel pando per a que així la gent que el tingui també ajudi, com el shaidarol, però el pandot aquest no fa mai cas u.u LLença les coses el dimarts i clar...
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Be, jo més que res els torrents de catsub o d'algun altre penjats al frozen-layer no se perque pero no em funcionen, aixi que la majoria de releases me les baixo per la mula, i de moment excepte la del Full Metal totes m'han anat bé per aquest mètode. Això si, les comparto bastant de temps a l'incoming un cop baixat
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Weno el tema seeding no només el tenim aqui, a la majoria de llocs existeix aquest problema :P.

El que cal fer és anar amb paciència, tot i que el problema segueixi existint, té molt difícil solució.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Bé doncs, paciència.
Porto uns quants dies al 99,7% de rec 7.5 T_T

P.D.: 50 missatges!!!!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Spike l'altre dia m'hi vaig posar de seed (quan el capitol sem va baixar per l'emule). Ja el tens baixat?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Sip, ja el tinc baixat. Gràcies.
El tinc ficat des de llavors però veig que la pujada no acaba anant mai. No hi ha gent.
Avatar de l’usuari
Mad93
Habitual
Entrades: 50
Membre des de: 22/10/2003 a les 20:24
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Mad93 »

Tot i que sóc un infiltrat :P, tinc tot el que m'he descarregat de vosaltres a l'amule compartint-se ;)

Per bt acostumo a pujar fins a 1 i tancar, el que té ser cinc a casa i cada un amb el seu pc ><
Perdut en algun lloc
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Mad93 ha escrit:Per bt acostumo a pujar fins a 1 i tancar, el que té ser cinc a casa i cada un amb el seu pc ><
Jo tinc per costum pujar fins a 1.2, però si estic a la uni com que va com una bèstia de vegades arribo a 5.0 o 6.0... Recordo que un cop amb un capítol de Lost vaig arribar a 17.0 xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

xD per cert com tenim el tema comparticio de animelliure-catsub (per cert 2 xD el 9 de full metal panic... esta en cami... pero una mica llunya k els d'animelliure m'estan foten el latigo).
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:xD per cert com tenim el tema comparticio de animelliure-catsub (per cert 2 xD el 9 de full metal panic... esta en cami... pero una mica llunya k els d'animelliure m'estan foten el latigo).
M'he perdut... Què he de respondre? xD Pel 9, no hi ha pressa, encara falten les RAWs... xD
Imatge
Respon