AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Quin anime esteu veient en aquests moments?
- Spike
- Membre del fansub
- Entrades: 528
- Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
- Ubicació: Les Borges Blanques
Jo també en tinc un bon munt per veure, Wolffan. És el que té quan s'és un super-leecher.
Doncs ara que de nou he acabat algunes sèries he començat a mirar o començaré d'aquí a poc les següents:
- Street fighter II (amb en Ryu i en Ken, en català. La van fer fa uns 8-10 anys al 33)
- Karin (la vampiressa aquella que crec que té problemes quan veu sang).
- Gundam seed (la mítica sèrie de mechas).
- Aa! Megami-sama (més coneguda com Oh! My goddess. Alguna cosa així com que unes deeses es posen a viure amb un noi humà. En van fer les OVAs fa uns 8-10 anys al 33).
I divendres acabaré FMP (ho sento, però l'he hagut de veure en castellà) així que tocarà pensar-me amb quina sèrie ho substitueixo.
Doncs ara que de nou he acabat algunes sèries he començat a mirar o començaré d'aquí a poc les següents:
- Street fighter II (amb en Ryu i en Ken, en català. La van fer fa uns 8-10 anys al 33)
- Karin (la vampiressa aquella que crec que té problemes quan veu sang).
- Gundam seed (la mítica sèrie de mechas).
- Aa! Megami-sama (més coneguda com Oh! My goddess. Alguna cosa així com que unes deeses es posen a viure amb un noi humà. En van fer les OVAs fa uns 8-10 anys al 33).
I divendres acabaré FMP (ho sento, però l'he hagut de veure en castellà) així que tocarà pensar-me amb quina sèrie ho substitueixo.
Bé, ara estic mirant Major, una sèrie de beisbol, i tot i que no crida l'atenció a primera vista, m'està agradant molt, la veritat.
Altre que he vist és GITS Innocence i.. ejem, m'esperava més.
Finalment la nova que segueixo és Innocent Venus que està entretinguda, i falta per acabar de veure Blood+.
Altre que he vist és GITS Innocence i.. ejem, m'esperava més.
Finalment la nova que segueixo és Innocent Venus que està entretinguda, i falta per acabar de veure Blood+.
Perdut en algun lloc
Perdona wolffan, Major ho vaig descarregar de boxtorrents.com http://www.animeyume.org/download.php/t ... 01.torrent
Ara tinc que fer-me amb la segona temporada que em vaig quedar amb ganes![[somrient] :)](./images/smilies/somriure.gif)
Finalment he acabat amb Innocent Venus que estava força bé.
Ara que n'han sortit un munt estic descarregant un munt de primers episodis de sèries, però tampoc a tot trap, el que té que la gravadora s'hagi cascat ><
Ara tinc que fer-me amb la segona temporada que em vaig quedar amb ganes
![[somrient] :)](./images/smilies/somriure.gif)
Finalment he acabat amb Innocent Venus que estava força bé.
Ara que n'han sortit un munt estic descarregant un munt de primers episodis de sèries, però tampoc a tot trap, el que té que la gravadora s'hagi cascat ><
Perdut en algun lloc
- Spike
- Membre del fansub
- Entrades: 528
- Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
- Ubicació: Les Borges Blanques
Dons ja en som dos sense gravadora... ja fa uns dies que em fallen tots els discos que intento gravar. Fins al sector dels 4000-4100 Mb va bé, però després mor. Així no es pot viure... divendres me'n compro una, ara que van barates.
Per cert, he començat a veure Hanbun no tsuki ga noboru sora, he vist dos capítols i és força interessant, i curta... i també he començat Jungle wa itsumo Hale nochi Guu i realment és per partir-se del riure. Les heu de veure.
Per cert, he començat a veure Hanbun no tsuki ga noboru sora, he vist dos capítols i és força interessant, i curta... i també he començat Jungle wa itsumo Hale nochi Guu i realment és per partir-se del riure. Les heu de veure.
Bé, l'altre dia no vaig ser gaire explícit, ara mateix segueixo:
Black Lagoon, la segona temporada que la trobo millor que la primera, tot i que més crua.
Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto que està força bé per passar l'estona, samurais i tal.
S-Strain: De mechas i l'espai, i com que totes les sci-fi m'encanten aquesta no és menys, he vist els 2 primers i pinta mooolt bé.
Negima: Doncs més d'aquesta sèrie de mags, tot i que al haver-hi més volums del manga en aquesta versió es va més a sac a la història i sembla un xic més madura.
Black Lagoon, la segona temporada que la trobo millor que la primera, tot i que més crua.
Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto que està força bé per passar l'estona, samurais i tal.
S-Strain: De mechas i l'espai, i com que totes les sci-fi m'encanten aquesta no és menys, he vist els 2 primers i pinta mooolt bé.
Negima: Doncs més d'aquesta sèrie de mags, tot i que al haver-hi més volums del manga en aquesta versió es va més a sac a la història i sembla un xic més madura.
Perdut en algun lloc
- shaidarol
- Shakugan no Xai
- Entrades: 857
- Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
- Ubicació: Barcelona
Doncs mira, ara que he vist fins al capitol 16 m'està agradant més. La veritat és que els capitols del principi són un conyàs però ara esta interessant i tot.wolffan ha escrit:Berserk ja le vist es mol bona.
D'eyeshield, el fansub espanyol mes avançat va pel capitol 47 (crec que era anime tsugaru o algo aixi), jo he vist els 2 primers capitols i et descollones
PD: Se m'oblidava que també estic veient Busou Renkin, així de poders i tal. Per cert, algu sap què ha passat amb ergo proxy? Fa segles que no surt res
![[trist] :(](./images/smilies/trist.gif)

Ergo proxy ja ha acabat, jo la seguia de shinsen-subs i com que no treien res vaig descarregar-me els que quedaven de pino-no-usagi http://pino-no-usagi.edwardk.info/
Perdut en algun lloc
- shaidarol
- Shakugan no Xai
- Entrades: 857
- Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
- Ubicació: Barcelona
Be, a mi me la passa el meu cosi que els te tots baixats del frozen-layer, aqui et deixo la pagina (en teoria hi ha seeds per tots els capitols)
http://www.frozen-layer.net/bittorrent/ ... 529a384efe
http://www.frozen-layer.net/bittorrent/ ... 529a384efe