AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les pel·lícules d'Inuyasha, en procés de traducció

Tot sobre els films i curts que hem publicat. Parlem-ne!
Respon
Misto

Les pel·lícules d'Inuyasha, en procés de traducció

Entrada Autor: Misto »

Be jo volia dir k (no se si vaig arrat) aquestes ja estan traduïdes al català per animelliure http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?t=1191
o es una cosa diferent al que tu dius???
percert com funciona el subs de chobits perque m'agradaria tenir-la en català ara tinc la serie en .avi amb subs en castella completa pero ja es un montatge fet no le de muntar jo no hu podries fer aixo???
per cert quanta gent sou a CatSub??? :?: :?: :?:
bueno jo hus visito força soint espero la vostre resposta...
dews i merci
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No, el que ha tret Animelliure és la sèrie de televisió, la doblada pel K3. El que subtitulem ara és les pel·lícules (que per cert, la primera ja fa dies que està, estic esperant que arribi l'ADSL -ara que sembla que arribarà seriosament- per llançar-la).

Els subtítols... la idea és fer els llançaments amb els subtítols ja incrustats, però com que aquestes sèries estan llicenciades, només poso els subtítols. Si tens el vídeo sense subtítols pots incrustar-los amb el VirtualDub i el filtre que hi ha anomenat Subtitler.

Gent... 1 persona xDD

Vinga, sort i fins aviat.
Imatge
Misto

Entrada Autor: Misto »

Ereza ha escrit: Els subtítols... la idea és fer els llançaments amb els subtítols ja incrustats, però com que aquestes sèries estan llicenciades, només poso els subtítols. Si tens el vídeo sense subtítols pots incrustar-los amb el VirtualDub i el filtre que hi ha anomenat Subtitler.
Gent... 1 persona xDD
Ok pero de on trec els videos sense subs???
a i lo de una persona espero k mes gent si apunti jo mi apuntaria pro no se fer re....
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs... pots mirar pel WinMX (és un programa tipus KaZaA o eMule), hi acostuma a haver vídeos originals (anomenats també RAW)... pots mirar de buscar "Chobits RAW" i segurament et sortirà alguna cosa...
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Ereza ha escrit:El que subtitulem ara és les pel·lícules (que per cert, la primera ja fa dies que està, estic esperant que arribi l'ADSL -ara que sembla que arribarà seriosament- per llançar-la).
I les ganes que tinc de veure-la... :( buaaaa
Quan arribarà l'ADSL? Podries enviar-me-la per correu... :girant: he, he... :P
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

SiMkiN ha escrit:Quan arribarà l'ADSL? Podries enviar-me-la per correu... :girant: he, he... :P
Segons el Ministerio de Ciencia y Tecnología, "disponible en junio de 2004", segons Timofónica, "a finals de juliol"...
Si vols te l'envio per correu... :P Però llavors estaràs obligat a distribuir... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Ereza ha escrit:Si vols te l'envio per correu... :P Però llavors estaràs obligat a distribuir... xD
Doncs, evidentment, estaria encantat de distribuir... :ullet:
He estat mirant la teua llista d'anime, i m'ha agradat, crec que també me'n faré una amb el List Maker aquell... que per cert, m'ha costat molt de trobar... i podem fer intercanvi, si de cas. :D
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs com vulguis ;)
El List Maker aquest, sí, no em va costar res a mi trobar-lo, també... Per cert, si vols et passo la versió editada i "catalanitzada" :P
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Ereza ha escrit:Doncs com vulguis ;)
El List Maker aquest, sí, no em va costar res a mi trobar-lo, també... Per cert, si vols et passo la versió editada i "catalanitzada" :P
Vols dir que el tens en català? :o Però jo m'he descarregat la 3.2... :girant: Aquesta no la deus tenir, no? ... bé, per a un programa així em dona igual.

Si veus que no t'arriba l'adsl o t'impacientes, m'ho dius i et dono l'adreça, sinó doncs quan tingue la meua llista t'aviso i podem fer intercanvi igualment. 8)

Salut!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs pel que veig del que em parles és d'un altre programa... Miraré de baixar-lo a veure què tal... però el que faig servir jo és l'Anderweb ListMaker Pro, que a saber només roda per l'eMule... I pel que veig aquest està dissenyat més aviat per a MP3, i el que tinc jo està dissenyat per catalogar anime :P
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Efectivament hi ha un listmaker per a mp3... però jo no el tinc, si que estem parlant del mateix programa. Pel que he llegit el listmaker que va fer el tal anderweb, tenia un 70% del codi pensat (i fet?) per un tal Alexpi... i diria que ara torna a estar en mans d'aquest segon, ja que als "agraïments" del programa dona les gràcies a Anderweb per haver-li cedit el codi... ¿¿ :o ??

L'he trobat en aquesta web: http://usuarios.lycos.es/tusdivx1/
Descàrrega: http://usuarios.lycos.es/tusdivx1/ListMakerPRO_v3.2.exe
Respon