AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

REC: Sobre els capítols

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Es diu "REC" ._.
I no sé a on pots trobar-ne.. fins it to jo només n'he trobat 3 o així... u.u
znake l’ha editat per darrera vegada el dia: 26/06/2006 a les 15:12, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

La veritat és que el tema imatges ho portes cru, no n'hi ha gairebé cap circulant per Internet, o almenys jo no les he vist xD
Imatge
a311313
Ocasional
Entrades: 11
Membre des de: 26/06/2006 a les 11:49

Entrada Autor: a311313 »

Ja he vist ke hi han poquetes ... :\ però .. al final he pogut fer algu mitjanament decent :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Podríeu fer-ne una galeria, tretes del fansub... i fiqueu en un extrem "www.catsub.net". Si la gent en busca, trobarà aquestes i les farà córrer, i com que tindran l'adreça, es distribuirà la pàgina també.

Que sóc intel·ligent... *________*
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Home no hi seria mala ideia. Jo puc fer-ho amb les que tinc de REC, però son ben puquetes :(
Respon