AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Utawarerumono: RAWS rescuperades.

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Utawarerumono: RAWS rescuperades.

Entrada Autor: znake »

Bé, ja tenim totes les raws recuperades, per sort, però tenim pocs traductors que s'ho prenguin en serio, i quan li dius a algun que s'ha ofert a traduir algo, et ve al cap de 2 messos: Eh? Ah,s i, encara nohe començat. ........ Total, que se suposa que tenim traductora pe`ro no en tenim, perque és coms i no hi hagués.

Si algú està interesata traduir aquesta sèrie al català que ens ho digui, i si també li voleu fer el timing millor, perquè jo no puc fer el timing de tote sles sèries, és massa pessat per mi sola =_=
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ei al final què passa amb aquesta sèrie? Ja hi ha traductor o no? És una llastima aquests problemes que hi ha hagut perquè la sèrie sembla interessant.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Utawarerumono: RAWS rescuperades.

Entrada Autor: znake »

Doncs li vaig dir a una que ho traduïs, però per mi que ja s'ha oblidat xDD

No sé.. A més, el panda ha deixat de baixar-se les raws u.u Bé, quan treguin el DVDrip, que crec que encara no l'han tret, ja m'animaré potser a traduir-ho xD EL problema es que no hi ha timing bó u.u
Respon