Doncs això Quants anys teniu ?
Jo en tinc...
muajajaaa
Crec que sòc la més Joveneta noooo? xDD
Quina vergonyetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Perquè vosaltres de mitjana en teniu uns 20
jajaja...
Bona niiit...!**

jajaja, volia dir ñeñe~ tal i com esta es que sempre dic ñeñe o ñaaa x'DD...znake ha escrit:ñeñe? Si vols fer com els japos és: "ne ne,"
Jo 18, però la gent ensa que ent inc 16 o 15 o.o



És culpa de la serp, si no fos d'aquí jo no hi hauria vingut pas... xDSpike ha escrit:P.D.: Panda, com que t'has tornat barceloní? Torna al poble!!
Jus, per marginar-teSpike ha escrit:P.D.2: Perquè tothom és de Barcelona província?




shaidarol ha escrit:Jo tinc 24 i sóc de Barcelona o sigui que de moment segueixes sent la mes petita anuskyna

Doncs ara que ho dius, potser sí. Però segueix sent lluny de la meva zona...Ereza ha escrit:Jus, per marginar-teSpike ha escrit:P.D.2: Perquè tothom és de Barcelona província?La Naomi no era de Girona?
I et convertiràs en un autèntic pixapins. Segur que al final et faràs habitant de Barcelona, no es notarà gaire que no ho ets, parles com ells.Ereza ha escrit:PD: Compte, a veure si vindré a pixar els pins de la Pineda!
Ja tocava que arribés algú que fes baixar la mitjana d'edat.anuskyna ha escrit:jopeeee
Encara sóc la més petiteta x'DDD
Eh! Que faig 2n D'ESOjajaja
![]()

anuskyna ha escrit:jopeeee
Encara sóc la més petiteta x'DDD
Eh! Que faig 2n D'ESOjajaja
![]()
Home es clarSpike ha escrit:Ja tocava que arribés algú que fes baixar la mitjana d'edat.

anuskyna ha escrit:jopeeee
Encara sóc la més petiteta x'DDD
Eh! Que faig 2n D'ESOjajaja
![]()
Nooooooooooo T_______T m'estàs dient vella? T_T jo en tinc 17... ja no sóc la petita del fòrum xD m'has xafat el títol Anuskyina... al Saló, em venjaré muahahaha xDSpike ha escrit:Ja tocava que arribés algú que fes baixar la mitjana d'edat.
Home es clar
El foro necessita a la joventut! jajaja és broma:D x'DD
Sí, a mi també me fa vergonya saludar i això xDD a més que a sobre sóc baixeta... vaia postal xDDDanuskyna ha escrit:
Jo aniré al saló del manga però es clar, veig que sou més grans * bastant
* i no sé si acoplarme... xDD em fa vergonyaaaaa
A més tenia uns plans ja, però em vull acoplar
A més així us podré conèixer en persona
Ja porto 125 € estalviatsx'DD
Sí, sóc gironina xD bé, de Palafrugell (propera capital mundial...xD) però si tot va bé i entro a la universitat algun dia i això, em traslladaré a Barcelona... no és que me'n mori de ganes d'anar-hi però a la uni de Girona no fan ni filologia anglesaEreza ha escrit:Jus, per marginar-teLa Naomi no era de Girona?
PD: Compte, a veure si vindré a pixar els pins de la Pineda!
JajajajaMisora Naomi ha escrit:Nooooooooooo T_______T m'estàs dient vella? T_T jo en tinc 17... ja no sóc la petita del fòrum xD m'has xafat el títol Anuskyina... al Saló, em venjaré muahahaha xD
Ei! Spike! Que jo també sóc de mitjana edaaaaat T____T... (em deprimiu xDD)
I bé, també curso segon ^^ però de batxillerat![]()


Ereza ha escrit:Uf, fa anys, quan vaig fundar CatSub, qui em donava l'allotjament per a la web era de Girona, concretament de Sant Antoni de Calonge, potser? No me'n recordo bé. Era l'uZiel, si el busques pels usuaris encara hi deu haver els seus missatges (pocs). A part d'això no em sona ningú més de Girona xD
PD: Hem de fer quedada Catsubbera, clar que sí!Però no podrem tenir samarretes


Jajajaja per mi està bé XDEreza ha escrit:Home, si ens afanyéssim i trobéssim un lloc on facin BÉ les samarretes, potser hi seríem a temps.
Sobre on quedarem, no ho sé, encara hem de definir els dies en què hi anirem cadascun de nosaltres, tot i que suposo que la majoria serà dissabte, no? Si de cas ja muntarem una pancarta on posi "CatSubbers aquí", que la porti l'Spike, ja que és el que porta més temps pels fòrums i no ha fet res per a CatSub, almenys que faci algo![]()
![]()

Sí! I tant! A Sant Antoni hi ha unes platges...Ereza ha escrit:Uf, fa anys, quan vaig fundar CatSub, qui em donava l'allotjament per a la web era de Girona, concretament de Sant Antoni de Calonge, potser? No me'n recordo bé. Era l'uZiel, si el busques pels usuaris encara hi deu haver els seus missatges (pocs). A part d'això no em sona ningú més de Girona xD
PD: Hem de fer quedada Catsubbera, clar que sí!Però no podrem tenir samarretes
Doncs a mi me faria il·lusió portar una samarreta de CatSubEreza ha escrit:Home, si ens afanyéssim i trobéssim un lloc on facin BÉ les samarretes, potser hi seríem a temps.
Sobre on quedarem, no ho sé, encara hem de definir els dies en què hi anirem cadascun de nosaltres, tot i que suposo que la majoria serà dissabte, no? Si de cas ja muntarem una pancarta on posi "CatSubbers aquí", que la porti l'Spike, ja que és el que porta més temps pels fòrums i no ha fet res per a CatSub, almenys que faci algo![]()
![]()
LOL, si és així més d'un s'endurà un owned.Misora Naomi ha escrit:perquè el dia que s'entra gratis és el divendres xDDD

No sé perquè dieu això, perquè en el temps que anava a visitar al Panda a Lleida, pixava més ells als pins que jo. Sempre anava al labavo, i ell quan estava ocupat s'anava a l'hort. Els pixapins sou els de poble ¬¬Spike ha escrit:I et convertiràs en un autèntic pixapins.Ereza ha escrit:PD: Compte, a veure si vindré a pixar els pins de la Pineda!
Jo medeixo 1,55, si et consola xDanuskyna ha escrit:Jo també sóc baixetacom tots els del meu curs xDD 1,50 i nosequé fa anys que no em meideixo , potser m'he encongit
jajaa
Podem preguntar al Fotoprix si les fan sobre negre, perque ja vam veure que sobre blanc les fan bé. Ereza, podries anar al FNAC a preguntar, que allí hi ha un fotoprix :o Si no ja intentaré baixar al de aqui.Misora Naomi ha escrit:Doncs a mi me faria il·lusió portar una samarreta de CatSubEreza ha escrit:Home, si ens afanyéssim i trobéssim un lloc on facin BÉ les samarretes, potser hi seríem a temps.encara que segurament portaré cosplay per amor a l'art xD perquè el dia que s'entra gratis és el divendres xDDD
A mi m'haguessin ownejat xD Però segurament ho hagués mirat abans del dia del Saló.Ereza ha escrit:LOL, si és així més d'un s'endurà un owned.Misora Naomi ha escrit:perquè el dia que s'entra gratis és el divendres xDDD