AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Habitacions frikis!!!

Acabes d'arribar al fòrum? Aquí et pots presentar i explicar-nos les teves històries!
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

Doncs això!!! Què us sembla si posem en aquest tema imatges de les nostres habitacions frikis? hahaha pot estar molt bé :-D

Aquí us ensenyo la mevaaa!! ^^ m'ha costat bastant tenir-la al meu gust però em penso que ara... més o menys >.<

Imatge

Aquí l'escriptoriii! ^^ Amb l'ordinador i la tele... necessaris per viure xD alguns còmics i CDs també ^^ (no hi ha espai per res més XDD)

Imatge

Les lleixes de sobre el llit!! Amb totes les figuretesss >.< i alguns còmics més ^^

Imatge

Alguns dels posters frikiiiis!!! ^^ i el calendari de Conan!! (que casi em barallo amb una a la Continuarà per aconseguir-lo XDDDD)

Imatge

I una vista generaaaal *-* xana eh? ^^ (I el dia que se'm caigui una lleixa o algo a sobre... fliparé XDDD)

Espero que us hagi agradaaaat!!! ^^ Vaaa~~ i ara animeu-vos a ensenyar les vostres! Així agafo idees! ;-)
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: znake »

No em vull imaginar quants diners t'has gastat per tenir-ho així :shock:
La figureta de Saber de la foto 2 crec que és la que tinc jo, una que em dona molts problemes perque se'm cau u.u
D'on treues la propaganda de Rina Aiuchi com al que tens a la porta? o_o

Ja li faré una foto a la meva, ara no que no tinc ganes d'entressar, i si no ho faig no es veu res xD
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

Sí, jo també prefereixo ni imaginar-m'ho...xDDDD és dur ser una friki sempre arruïnada hahaha

A mi les figures em cauen molt sovint també... sobretot a la nit... i m'enduc cada ensurt que algun dia no ho explicaré xDDD però queden tan maques... :oops:

Les propagandes les compro per eBay quan tinc la sort de trobar-ne, encara que el poster de la porta me'l va regalar una amiga de França ^^ i els posters d'Arashi me'ls faig jo mateixa...xDDD no tinc altre remei hahaha

Tinc ganes de veure la teva també ;-) i les de tots els membres del fòrum...>.< a veure si sou més endreçadets que jo...xD (que ja veig que no hahaha)
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: shaidarol »

Jo ara perque em canvio de casa, pero igualment no tinc tantes coses com tu ^_^u Et queda paret lliure? xDD

Jo no tinc gairebe res, nomes un poster de death note i un de wolfs rain, i poquetes figures. Ja fare una foto quan torni a Barcelona. Detecto molt Shoujo per cert a les teves llibreries xDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: znake »

Parlant de lo que te a al llibreria. Alló que es veu groc, mangues grocs, no serà Yura y Makoto, no? o_o
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: shaidarol »

Apa, doncs aqui la meva:

Imatge
La meva taula, amb uns quants dels mangas que tinc i les figures (Shana :enamorat: ), i al darrere, el naixement de venus de boticcelli que vaig comprar quan vaig nar a Itàlia xD. Al damunt les 3 estanteries totes plenes de llibres (no se on coi els posaré a la nova casa T__T)

Imatge
Una ampliacio de les figures

Imatge
Els meus estimats posters de dracs dibuxats per Ciruelo i un poster de Death Note (tb hi han 2 movils q no funcionen i q m'oblido sempre de llençar-los xD)

Imatge
La capçalera del llit amb un poster de death note i un de wolf's rain, i un quadre q era de ma germana (Aquesta abans era la habitacio de ma germana fins q va marxar)

Imatge
El meu llit mal fet (xD) i la tauleta amb la omnipresent psp per veure anime

Imatge

La meva tele i assota q no es veu hi ha la ps2.... quants moments de vici!


I ja està xD Ja he dit q no tenia gaire cosa relacionada amb l'anime

PD: Naomi utilitzes desodorant Vichy!!!! xDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: znake »

Això és un llit mal fet? Si veiesis el meu.. :shock: La funda del llit o com es digui deu estar amagada pe rl'armari.. Només hi ha un llençol d'aladin xDDD
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

Waaaaa~ *-* m'encanta la teva habitació shaidarol!!! :-D Així tan endreçadeta i polidaaa >.< i veig que també t'agrada Death Note jijiji xD és l'òstia ^^ També m'agrada el quadre de ta germana...*-* qui sabés dibuixar... :plora:

No, els còmics grocs són de Bola de Drac! ^^ (vaig anar combinant les edicions blanca i groga per poder fer-me la col·lecció completa xD que mal hahaha) i sí, tinc molt de Shojo...T-T necessito grans dosis de romanticisme empalagós per viure...xDDDD

Vaaa~ a veure qui més s'anima a posar la sevaaaa *-* ~

PD: Sí xDD utilitzo desodorant Vichy xD hahaha volia treure'l per tirar les fotos i al final me'n vaig oblidar...xDD és igual... ja queda maco xDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: shaidarol »

Misora Naomi ha escrit:Waaaaa~ *-* m'encanta la teva habitació shaidarol!!! :-D Així tan endreçadeta i polidaaa >.<
No et pensis q es el seu estat natural xD El q passa que l'altre dia em va agafar un d'aquells rampells de neteja i ho vaig endreçar tot, però normalment hi ha roba per sobre la taula i tal xD Mira, m'ha fet gracia fer fotos a l'habitacio perque com dintre de poc estarà desmuntada així tindré un record de com era. Quan m'instali al nou pis ja us en posaré més de fotos jeje

i veig que també t'agrada Death Note jijiji xD és l'òstia ^^
M'encanta *_* Em compraria tots els posters que hi ha, pero clar, fan falta $$$ Takeshi Obata dibuixa molt i molt bé *__*

També m'agrada el quadre de ta germana...*-* qui sabés dibuixar... :plora:
No l'ha dibuixat ella eh? xD Se'l va comprar i mira, quan m'hi vaig mudar jo no em desagradava aixi que el vaig deixar
PD: Sí xDD utilitzo desodorant Vichy xD hahaha volia treure'l per tirar les fotos i al final me'n vaig oblidar...xDD és igual... ja queda maco xDD
No ho deia per res dona, es que m'ha fet gràcia perque jo tambe l'utilitzo, però el del tap vermell que és el d'home xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

Sí... jo també tinc rampells de perfeccionisme obsessiu i ho endreço tot xDD ja va bé ja ^^ i quan ho faig, es quan aprofito per tirar fotos que quedin per la posteritat!! xDDD

HAIIII *-* són genials els dibuixos d'Obata xDD m'he forrat tota l'agenda del curs que vé amb imatges de Death Note... fuah *-* que divertides seran les classes ara xD hahaha (a més, he de donar sortida a les pegatines que vaig comprar-me xDD)

PD: De debò? És vermell el tap de Vichy per home?...xDD massa cridaner! >.< xDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: shaidarol »

Misora Naomi ha escrit: HAIIII *-* són genials els dibuixos d'Obata xDD m'he forrat tota l'agenda del curs que vé amb imatges de Death Note... fuah *-* que divertides seran les classes ara xD hahaha (a més, he de donar sortida a les pegatines que vaig comprar-me xDD)
Ara pots dir que verdaderament tens una Death Note xDDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Zierbo »

Per que tots us endreceu l'habitació i us feu el llit per fer les fotos? xD ara feu-ne amb l'habitació en estat natural... xD
Jo estic esperant a fer-les a que em deixin un parell de banderes (estelades... xD)
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

shaidarol ha escrit:Ara pots dir que verdaderament tens una Death Note xDDDD
Doncs me'n vaig comprar una a la Norma de Bcn... però sembla que no rula :-( vaig apuntar el nom de les Morning Musume i encara estan vives...T-T hahaha xD

Buu... la veuràs en estat natural si algun dia vens a veure'm d'imprevist xDDD encara que hauries de predicar amb l'exemple... ensenya-la en el seu estat natural també Zierbo!!! xDDD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: znake »

Es que m'entra mandra ordenar per fer fotos, desprès no trobaré les coses ú___ù

Edito: Ja he tret els mocadors de la taula, ja puc posar les fotos xDD

Un dibuixet pintat a mitges... Igual que l'altre de l'Ayu xD
Imatge
Imatge

Alló estrany que veieu es una mosquitera.
Imatge

Aquí el meu ordinador i tal.. No he enfocat mai el terra perquè millor que no sigui vist.
Imatge

I us deixo amb una ampliació de les figuretes que tinc. Dintre de poc m'arribarà una nova :he:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Ereza »

Zierbo ha escrit:Per que tots us endreceu l'habitació i us feu el llit per fer les fotos? xD ara feu-ne amb l'habitació en estat natural... xD
Tranquil, aquesta setmana que ve en faig una de la meva habitació en estat natural només entrar-hi, ja veureu, ja xDDD

PD: Zierbo, em deus el Mario Kart+Zelda Collector's Edition (el disc del Mario Kart ja el tinc, era dins la caixa del ToS xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

Waaa znaaaaake!!! *-* quina habitació més frikiiii!!! *-* i no està pas tant desordenat (només l'escriptori xD)... no n'hi havia per tant xD hahaha

Tenim moltes cosetes iguals...*-* com els posters de Conaaaan >.< (reciclats dels calendaris xD) i les figuretes de noies kawaaaaiis (en tenim una de molt semblant però no igual del tot xD) :oops:

Quina figureta t'ha d'arribar? :-D
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: znake »

Si, fa pocs vaig retallar lo de sota del calendari, que ja estaven molt caducats xD

M'ha d'arribar aquesta:
Imatge

I quan el zierbo vulgui podré portar a casa unes figuretes de Ragnarok ^^
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: Misora Naomi »

Waaaa *-* quina passada de figuraaaa >.< jo aviat, quan m'arribi, em compraré una altra Saber... xD és la meva debilitat hahaha
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
marinetta
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 16/06/2007 a les 20:31

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: marinetta »

hola soc nova i m'agradaria saver com pengeu les fotos aki dal
dke no ho trobo
:plora: :panda: gracies :)
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Habitacions frikis!!!

Entrada Autor: znake »

marinetta ha escrit:hola soc nova i m'agradaria saver com pengeu les fotos aki dal
dke no ho trobo
:plora: :panda: gracies :)
Puja-les a http://www.imageshack.us/ i agafa la segona opció: "Thumbnail for forums (1)"
També pots agafar l'última opció, enganxar-la, seleccionar-la i apretar al botó d'asobre "Img"
Respon