Aquí deixo un en vista sencera:

I aquí amb els meus programes més freqüents oberts ^___^

Si us agrada el fons aquí el teniu
![[pervertit] :he:](./images/smilies/he.gif)
Es de la prota de wolf's rain. La veritat es que tinc massa fotos a l'escriptori xD em sembla que em fare una carpeta i hi posare les fotos d'animes allaznake ha escrit:De què em sona el nom de Cheza?
No m'agrada que pel carrer em digueu així, que es diferent ¬¬ Tinc un nom jo, i és per utilitzar-lo xDznake ha escrit:I com que tens un txt que posa "shai" si no t'agrada l'abreviatura aquesta? ò_ó
Mmmm tens raó, però potser també podria ser la serp....Zierbo ha escrit:Hm... i és algú del fòrum? XD
Potser el panda?
Quan t'ha pasat una foto d'ell en tangaSheikah ha escrit:Però si voleu puc posar una foto d'en Xai en tanga
Be, jo.... l'estiu, les calors, el voler-se posar roba més comode...znake ha escrit:Quan t'ha pasat una foto d'ell en tangaSheikah ha escrit:Però si voleu puc posar una foto d'en Xai en tanga
De debò, queda't amb l'XP tant com puguis, no passis al Vista si pots evitar-ho. A la feina el tinc i és horrible, pesat a matar.Spike ha escrit:Un accés directe a l'Explorer...![]()
I tu que l'has provat: quantes i quines merdes té el vista?
Monitors 16:9? Existeixen? o.o El més normal és que les captures allargades siguin de portàtils. A mi no m'agradaven al principi, però ara ja estic completament acostumat a la pantalla llarga i si me'n poses una de normal la trobo estranya xDSpike ha escrit:P.D.2: Sóc l'únic que m'estic quedant sense un monitor 16:9? Bé, sempre tinc l'opció de connectar el portàtil a la TV amb l'AVG.