AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El Barça a semis de Final de la Champions League!!

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

El Barça a semis de Final de la Champions League!!

Entrada Autor: wolffan »

Hem sap greu per als no futboleros, però n'hi ha que no només ens agrada el manga/anime i el frikisme sino que som futboleros!!!
Oe, quin partidas ahir, sort que vaig anar al camp!

Una salutació a tots els culés!
wolffan l’ha editat per darrera vegada el dia: 06/04/2006 a les 10:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

>.> Jo només veia el barça quan a TV3 posaven el monigot aquell fent l'idiota per la pantalla quan marcaven un gol. Quina pena que l'hagin tret.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

NO...ara el jordi culé ja no el posen...ja fa temps.
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Ole, ole, el Barça i el Vila-real avant i el Madrid a la perola :lol:
Ho, ho... 'tic content :P
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

I el villareal també a semis!!!
Ens ha tocat el milan si seguim jugan aixi de malament ho tenim magre però en fi....
Final barça-villareal seria molt apoteosic pero sincerament no se que podra fer el villareal contra henry i companyia, el barça guanyara la champions i l'enry vindra l'any que ve al barça!!!!

Bé acavada l'eurofira continuo amb més euforia perque....JA TINC PC UN ALTRE COP!!! Ueee han tardat els tios una barbaritat pero per fi el tinc. Espero que vagi al 120%, aquest pont de setmana santa si puc ja acavare la tradu del 8 de full metal panic k sta la cosa mol aturadeta. Apa ens llegim aviat k per la tarda jastare a tope a casa am el pc i flodejant per aqui.
Respon