AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Llegendes urbanes

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Llegendes urbanes

Entrada Autor: Sheikah »

Heu vist mai aquest programa? El van estrenar farà un parell de setmanes a TV3.

És força interessant. Fan una recreació d'imatge real de llegendes urbanes d'aquestes que s'expliquen pertot arreu, "a cual más bestia". En fan quatre de grosses per cada programa, i després altres de més menudetes. També en fan d'autòctones que circulen per Catalunya i altres de producció externa, suposo que de la BBC o algo d'això. A més, al final et diuen quines són certes i quines no.

En fi, que està bé i em venia de gust d'explicar alguna cosa xD
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Llegendes urbanes

Entrada Autor: znake »

Si dius l'hora i el dia provarem de mirar-ho xDD

Jo a vegades veig programes, però no sé ni que miro xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Llegendes urbanes

Entrada Autor: Ereza »

No l'he vist, no miro la tele ja, només el 3/24 mentre sopo xD Per cert, han desmentit la llegenda del Comte Arnau? :shock:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Llegendes urbanes

Entrada Autor: Spike »

Sens dubte un gran programa. M'encantaven les parides de llegendes que s'hi arribaven a ficar i algunes eren certament impressionants.
Llàstima que als pocs programes ho van passar a fer a les 23.50 i sempre m'adormia al final. És que als dijous a la nit sempre m'adormo veient la tele. :plora:
Bé, sort que la gent de totsrucs.cat té els programes capturats i me'ls podré baixar.

N'explicaré una per la gent que no l'hagi vist:
Un noi que no tenia diners per agafar l'avió de tornada a casa va decidir que s'enviaria a ell mateix per correu aeri. Amb l'ajuda d'uns amics es va ficar en una gran caixa de fusta i el van enviar a casa. A l'avió els paquets anaven en una càmera sense pressuritzar, és a dir, temperatura -60ºC i nivells d'oxigen molt baixos. El tio portava una manta tèrmica i va poder sobreviure però quan l'avió va arribar al lloc ell es va adormir. El carter de torn va portar el paquet a casa seva però la mare del noi, que no en sabia res, es va negar a pagar els ports del paquet (uns 100 o 200 dòlars). Com que el noi estava adormit no va poder avisar la mare. Al final el carter va deixar el paquet al magatzem de paquets per retornar, un magatzem on gairebé no hi entra ningú. El noi, quan es va despertar es va trobar, encara dins la caixa, al magatzem aquest. Ja no li quedava menjar per sobreviure ni aigua, de manera que no li va quedar més remei que beure's el que havia orinat dins l'ampolla d'aigua. Al cap d'uns dies treballadors de correus van entrar al magatzem i el noi va poder demanar ajuda i va poder sortir. Final.

I com és propi del programa: creieu que és una llegenda urbana o va passar de veritat?
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Llegendes urbanes

Entrada Autor: znake »

Quina historia més estranya... Mira que fer això... I mira que no despertar-se quan estan movent la caixa...
Respon