AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Quins records ó.ò

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Quins records ó.ò

Entrada Autor: Ereza »

Avui se m'ha acudit buscar "Chrono Trigger" al Google i he acabat anant a parar aquí: http://www.lamalla.net/canal/digitalia/ ... e?id=50256

Recordo que en aquell temps van contactar amb mi per fer-me una entrevista sobre la traducció, però els vaig dir que no, que parlessin amb un altre del grup. Ell ho va explicar bé, però després ja se sap com són els periodistes, i li van donar el mèrit a ell xD

I sí, en el seu temps, vaig traduir el Messenger al català. I vaig al·lucinar quan vaig veure que arribava a 15000 descàrregues en un sol mes! Però després a poc a poc ho vaig anar deixant, i ara MAI se m'acudiria traduir res que no sigui lliure (als fòrums del µTorrent ho vaig deixar ben clar). Jo, treballar per a una empresa, gratis, no, gràcies. Treballar per a tothom, gratis, per què no?

I fins fa un any o així encara arribaven correus dient que quan traduïria la següent versió :haha:

No sé, em feia il·lusió explicar-ho xD

PD: Podríem fer un tema de records retrobats pel Google... xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Spike »

Els Ereza Translation, ja no m'enrecordava que feies això.
Jo volia el Messenger 7 i 7.5 en català, però no els vas fer :plora: . Ara ja no m'importa, simplement és que no el faig anar mai.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Ereza »

Que jo recordi el 7.0 el vaig treure xD Els següents ja no.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Sheikah »

Home, jo d'ençà que vas deixar de traduir el messenger al català, l'havia fet servir en anglès. Les versions que en van fer després en català es mig basaven en la teva, però eren plenes d'incoherències... No sé, van fer una cosa horrible, perquè la teva traducció estava molt bé, però els que ho van seguir fent hi van afegir passats simples a la castellana ("es va rebre el fitxer" en lloc de "heu rebut el fitxer"), incoherències dialectals (de tant en tant subjuntius amb "e", o els possessius "meua" "teua" - que, ep, no hi estic pas en contra, però fem-ho tot de la mateixa manera) i canvis de persona... Total, em feia mal i el vaig deixar en anglès. Ara fa poc vaig donà'ls-hi una altra oportunitat i segueixen igual xD

Doncs jo pel google de vegades rescato webs antigues, d'aquelles que feia i deixava a mitges (quantes en devia arribar a fer?). De vegades fa il·lusió de trobar-s'ho, però també m'acabo frustrant U_U.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Ereza »

A mi m'agradaria recuperar la primera que vaig fer, era cutríssima xD

Els del Messenger no sé com aniran, però imagino que sí, deuen ser cutres. De tota manera jo ja no l'uso, amb el Live aquest han fet una cagada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Roy Ramker
Ocasional
Entrades: 13
Membre des de: 24/08/2008 a les 17:24
Edat: 41
Contacta:

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Roy Ramker »

Ereza ha escrit: Però després a poc a poc ho vaig anar deixant, i ara MAI se m'acudiria traduir res que no sigui lliure (als fòrums del µTorrent ho vaig deixar ben clar). Jo, treballar per a una empresa, gratis, no, gràcies. Treballar per a tothom, gratis, per què no?
Tu ho has dit, ja que es una empresa, que pagi per traduir, res d'esclaus que els hi faguin gratis :fuet:
Imatge
Visita el meu blog en http://www.otakufreaks.com: Videojocs, mangas, anime, foros...
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Spike »

Doncs mireu que tinc per aquí!
Imatge

Són els inicis de CatSub!! De quan ningú ho coneixia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Doncs mireu que tinc per aquí!
Imatge

Són els inicis de CatSub!! De quan ningú ho coneixia.
Impressionant document històric! Aquesta imatge prové de la meva antiga col·lecció de parides informàtiques... Que ja vaig perdre fa temps :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Quins records ó.ò

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:... Que ja vaig perdre fa temps :(
Jo encara ho conservo tot. És que cuido les coses.
Sempre t'ho puc tornar a passar tot.
Imatge
Respon