AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Curs Batx i Uni

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Curs Batx i Uni

Entrada Autor: anuskyna »

Hola!!

A veure, a vosaltres que és el que us agradaria fer?
Com que no trobo ningú que encara no hagi fer el Baxt. mira que falta però jo de moment tinc el pensament de fer el científic. Ja sé que és molt difícil però a mi m'agradaria ser biòloga marina * o veterinària * -> més il·lusió biòloga marina eh.

Després a la uni no u tinc molt clar, suposo que faré algun curs de biòlegs marins i això ho sento si dic malament ho de la uni però es que jo no he vist ninguna carrera que s'assembli encara tinc anys per arribar x'DDDD
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Ereza »

anuskyna ha escrit:A veure, a vosaltres que és el que us agradaria fer?
Desenvolupar programari lliure (o com a mínim cobrar per difondre'l).
anuskyna ha escrit:Com que no trobo ningú que encara no hagi fer el Baxt. mira que falta però jo de moment tinc el pensament de fer el científic. Ja sé que és molt difícil però a mi m'agradaria ser biòloga marina * o veterinària * -> més il·lusió biòloga marina eh.
Una Ran en potència (la Ran és una amiga nostra -vaja, de mi i de la znake-)! Li haurem de dir que passi per aquí i doni consell :-O
Imatge
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: anuskyna »

Ereza ha escrit:
anuskyna ha escrit:A veure, a vosaltres que és el que us agradaria fer?
Desenvolupar programari lliure (o com a mínim cobrar per difondre'l).
anuskyna ha escrit:Com que no trobo ningú que encara no hagi fer el Baxt. mira que falta però jo de moment tinc el pensament de fer el científic. Ja sé que és molt difícil però a mi m'agradaria ser biòloga marina * o veterinària * -> més il·lusió biòloga marina eh.
Una Ran en potència (la Ran és una amiga nostra -vaja, de mi i de la znake-)! Li haurem de dir que passi per aquí i doni consell :-O
okk!
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Misora Naomi »

Doncs jo ara mateix faig segon de batxillerat humanístic pur ^^ (encara que suposo que el deixaré aviat, demà mateix potser...)

I m'agradaria estudiar traducció i interpretació a l'Autònoma el dia de demà! ^^

Sí, no he trobat cap carrera més friki xD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Ereza »

Misora Naomi ha escrit:I m'agradaria estudiar traducció i interpretació a l'Autònoma el dia de demà! ^^
Japonès? :oops:
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: znake »

Jo estic a batxillerat artístic i suposo que faré Disseny Gràfic. Encara no estic segura, perque no ens expliquen res i no sé ni que es fa a Disseny Grafic.
Ereza ha escrit:Una Ran en potència (la Ran és una amiga nostra -vaja, de mi i de la znake-)! Li haurem de dir que passi per aquí i doni consell
També he pensat en ella quan ho he llegit xD
La Ran està a la Universitat estudiant "els peixets" (com m'ho diu a mi per entendre-ho xD)
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Misora Naomi »

Ereza ha escrit:
Misora Naomi ha escrit:I m'agradaria estudiar traducció i interpretació a l'Autònoma el dia de demà! ^^
Japonès? :oops:
Sèh :oops: :oops: Bé... i anglès ^^
znake ha escrit:Jo estic a batxillerat artístic i suposo que faré Disseny Gràfic. Encara no estic segura, perque no ens expliquen res i no sé ni que es fa a Disseny Grafic.
Woooo!!! ^^ El meu germà també vol fer-ho!!! Encara que no sé molt bé quines sortides té això...xD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Zierbo »

A veure...

Jo vaig fer 1r de Batx, tenia claríssim que voldria fer químiques, però vaig deixar el batxillerat, i vaig anar-me'n a fer un FP de grau mig de Laboratori (química)... em vaig animar i em vaig treure 2n de batxillerat, i ara estic fent 1r de carrera, Enginyeria Aeronàutica.

Realment canvies tant de gustos, que et recomano que vagis fent, i vagis provant totes les possibilitats, em refereixo, que miris de passar un temps llegint molts llibres, escribint, estudiant història... i després un altre temps dedicant-te a revistes científiques o "interessants" de l'estil "MuyInteresante" o "Quo"... i després decideixis què t'ha omplert més.

Sincerament, elqu eté més bones sortides és fer alguna cosa relacionada amb ciències... és a dir fes batxillerat científic, si no et desagrada, i aleshores veuràs què t'agrada en concret: mates... químiques... física... alguna enginyeria... són feines assegurades, on no depens tant del talent (com escriure, o parlar, o memoritzar dates)... sinó de la constància, i de l'esforç.
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Spike »

Misora Naomi ha escrit:Doncs jo ara mateix faig segon de batxillerat humanístic pur ^^
:shock: :shock: Sóc contrari a aquestes coses. :malvat: (Que no, que sóc contrari a tu)

Jo vaig fer el Tecnològic, com el Panda, i ara faig Eng.Elèctrica, que després de l'anunci d'Endesa de renovar totes les línies té més sortides que mai, a més, ja fa temps que em guarden un lloc de treball. Acabo els 13,5 crèdits que em queden i em poso a currar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Misora Naomi »

Zierbo ha escrit:Sincerament, elqu eté més bones sortides és fer alguna cosa relacionada amb ciències... és a dir fes batxillerat científic, si no et desagrada, i aleshores veuràs què t'agrada en concret: mates... químiques... física... alguna enginyeria... són feines assegurades, on no depens tant del talent (com escriure, o parlar, o memoritzar dates)... sinó de la constància, i de l'esforç.
Bé, jo suposo que depén del que vulguis estudiar, és un batxillerat o un altre...^^ Ara bé, la gent que no ho té massa clar.. millor que no vaig a lletres pures xD perquè tanca moltes portes... ^_^u
Spike ha escrit:
Misora Naomi ha escrit:Doncs jo ara mateix faig segon de batxillerat humanístic pur ^^
:shock: :shock: Sóc contrari a aquestes coses. :malvat: (Que no, que sóc contrari a tu)
Com? ¬¬
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Ereza »

Zierbo ha escrit:"Quo"
Això de revista científica en té poc, si pràcticament només parlen de coses porques... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: shaidarol »

Ereza ha escrit:
Zierbo ha escrit:"Quo"
Això de revista científica en té poc, si pràcticament només parlen de coses porques... xD
Ereza, que estigui al costat de la Playboy al quiosc on vas a comprar revistes no vol dir que sigui una revista porca :haha:

Respecte al tema del post, jo de sempre havia tingut clar fer medicina, aixi que vaig fer el batxillerat cientific però llavors m'hi vaig repensar a 2on de batxillerat i vaig acabar fent la llicenciatura de Farmàcia. I si, les carreres tècniques són les que tenen més sortides, però ara em ve de gust fer una carrera de lletres, alguna filologia o aixi... Miraré la UOC a veure si en fan
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:
Ereza ha escrit:
Zierbo ha escrit:"Quo"
Això de revista científica en té poc, si pràcticament només parlen de coses porques... xD
Ereza, que estigui al costat de la Playboy al quiosc on vas a comprar revistes no vol dir que sigui una revista porca :haha:
Però si t'he raó, moltes de le coses que surten son porques xD Serà que no he vist ties despullades a la Quo...
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: shaidarol »

No me l'he comprat mai, pero alguna vegada que l'he fullejat no he vist ties en boles. No serà que fan uns especials d'anatomia humana? :haha:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Àlarik
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 18/09/2007 a les 14:54
Ubicació: Barna City
Edat: 38

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Àlarik »

Està clar que el batx científic es el que obre més portes, humanitats purs normalment s'ho agafa aquest curiós sector d'estudiants que té alèrgia pura a les matemàtiques. Jo vaig fer el de ciències socials, que em va encantar, i ara estic a punt d'acabar la carrera de Psicologia, així que els batxillerats hem queden molt lluny i potser han cambiat bastant des d'aleshores xD

A la Quo el que els hi passa es que juguen amb el morbo de posar coses relacionades amb el sexe amb el taló de fons "es una revista de curiositats científiques"... vamos, com lo que es l'interviu a les revistes del cor.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Spike »

Misora Naomi ha escrit:
Spike ha escrit:
Misora Naomi ha escrit:Doncs jo ara mateix faig segon de batxillerat humanístic pur ^^
:shock: :shock: Sóc contrari a aquestes coses. :malvat: (Que no, que sóc contrari a tu)
Com? ¬¬
Doncs això, que sóc contrari al batxillerat humanístic. Si l'hagués fet hauria mort d'alguna cosa rara.
znake ha escrit:Però si t'he raó
:shock: :shock:
Imatge
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entusiasta
Entrades: 162
Membre des de: 04/07/2007 a les 01:12
Ubicació: Als braços d'en Sho~ xD
Sexe:
Edat: 33

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Misora Naomi »

Spike ha escrit:Doncs això, que sóc contrari al batxillerat humanístic. Si l'hagués fet hauria mort d'alguna cosa rara.
De moment, sobrevisc xDDD encara que m'adono de que sóc la única de lletres d'aquest fòrum, oi? xD la majoria sou científics o tecnològics... xD

Em sento margi... :plora: xD
Imatge

Imatge
Moltes gràcies Palito per la firma i l'avatar! ^^
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: Ereza »

En Sheikah és de lletres, fa Filologia Catalana, però últimament no passa gaire per aquí :molttrist:
Imatge
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Misora Naomi ha escrit:Em sento margi... :plora: xD
No t'hi has de sentir pas. Cadascú tria la professió que més li ve de gust (en general ^_^u ). Per exemple, jo des que tenia uns 9-10 anys ja tenia claríssim que volia fer Informàtica (sí sí, el frikisme em ve de lluny :haha: ). El que et vull dir és que si tu creus que seràs feliç fent una carrera de lletres, no has de fer cas del que et diguin els altres; al cap i a la fi seràs tu qui t'hauràs de guanyar les garrofes el dia de demà :-O
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Curs Batx i Uni

Entrada Autor: znake »

Spike ha escrit:
znake ha escrit:Però si t'he raó
:shock: :shock:
Imatge
Misora Naomi ha escrit:De moment, sobrevisc xDDD encara que m'adono de que sóc la única de lletres d'aquest fòrum, oi? xD la majoria sou científics o tecnològics... xD

Em sento margi... :plora: xD
I jo què? Sóc l'única que fa Artístic, però ben orgullosa que estic 8-)
Respon