AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Videos

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Videos

Entrada Autor: znake »

Aquest video és de quatre germans que toquen petits segons de diverses cançons classiques.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SG6Ef-NQCi4[/youtube]

No és bo el tros on xiula amb el violi i la cara d'assesí que té per el final? xDD

En aquest toquen tots quatre amb un mateix violonxell o el que sigui:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H5MLNMgpywk[/youtube]
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Videos

Entrada Autor: shaidarol »

M'han encantat aquests videos, el primer et fa treure un somriure, els instruments són psicodèlics, jeje m'ha agradat molt.
Al segon video, la cançó fa moltíssim temps que la busco, la vaig sentir a un pelicula i sempre l'havia volguda sentir un altre cop. No saps pas com se diu no per casualitat?
znake ha escrit:Aquest video és de quatre germans que toquen petits segons de diverses cançons classiques.
Lol, no sabia que michael Jackson o la cançó de pretty woman fossin música clàssica :P

Per cert, ara m'he quedat amb la intriga de perquè s'anomenen "el primer quartet modificat geneticament" xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Videos

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:
znake ha escrit:Aquest video és de quatre germans que toquen petits segons de diverses cançons classiques.
Lol, no sabia que michael Jackson o la cançó de pretty woman fossin música clàssica :P
Em referia en el sentit de cançons velles i conegudes.
Respon