AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El 20 de febrer is near...

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

El 20 de febrer is near...

Entrada Autor: shaidarol »

Doncs el 20 de febrer per fi arriba l'esperadissima pelicula (per mi clar :P ) Final Fantasy VII Advent Children, tant en DVD com en umd. Jo estare fent cua per comprar-la, encara que ja l'hagi vist 50 cops com a minim xD

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Ehmn... cinèfil!

I aquesta pel·li de què va? No em diguis del joc FF VII perquè tampoc sé de què va.
Pensa que encara passo pel IV jo.
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Avui l'he vist (que ja se m'ha baixat >////<)

I és un BODRI!!

HAN DESTROSSAT LA PELI amb una merda de doblatge! i______i

La veu de la Tifa és una tifa i____i

Diuen /séfiroz/ i no /séfiros/ com els japonesos (i com, al meu parer, hauria de ser)...

La veu del Reno i el Rude són super-mal escollides...

/marlín/ per /marlèn/ (Marlene) i_____i

Y la lista sigue ...

Ah, i en totes les lluites.... sembla que hagin fet copiar - petar dels crits... són tots iguals... !! i____i
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Spike ha escrit:Ehmn... cinèfil!

I aquesta pel·li de què va? No em diguis del joc FF VII perquè tampoc sé de què va.
Pensa que encara passo pel IV jo.
Aquesta peli se suposa que esta ambientada un any despres dels fets que van passar al FFVII, on després de derrotar en sephiroth (el jefe final del joc) s'ha estés una malaltia anomenada geostigma per tota la terra. De sobte, en Cloud és perseguit per tres misteriosos homes que clamen ser clons de Sephiroth i que busquen Jènova, la mare de Sephiroth. Hi ha lluites, lluties, mes lluites i... ah, lluites xD

Es una mica dificil d'explicar l'argument si no has jugat al joc ^__^U, tot i aixi, al principi hi ha una breu explicació dels fets del ffvii.

Apartat grafic: Brutal. Les escenes de lluita, sobretot la de Bahamut, son una passada
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Ara el dubte és: mirar-la i fer-me una mena d'espoiler del FF VII o bé esperar a tenir l'oportunitat de viciar-me al FF VII i després mirar-la.
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

El FFVII te'l passes amb un mes de potent vici... si pots viciar-te molt en una setmana (per exemple setmana santa XD)

Shaidot! T'has deixat la música... que és brutanal xDD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo espero un remake per a DS o Wii :)_
Imatge
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Corria el rumor que farien el FFVII amb gràfics d'AC... però potser només era un rumor i______i


Per Nintendo dubto que ho fassin, ja sabem que Nintendo i Square no són massa bons amics xDD
-----------------------------------------------------------
Nothing personal. It's just revenge. [Afro Samurai]
-----------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Home, de fet un joc del ff AC l'han fet, el Dirge of Cerberus (no hi he jugat i no se com es). Si, corria el rumor que per la ps3 farien un remake del FFVII però és infundat, ja que l'origen del rumor era una intro del FFVII amb gràfics molt bons que van treure els de Square crec que a l'E3, per comprovar les capacitats de la ps3. Però no era res mes que aixo, la intro i ja està, crec que van desmientir que farien el remake.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Zierbo ha escrit:Per Nintendo dubto que ho fassin, ja sabem que Nintendo i Square no són massa bons amics xDD
I ara, ara tornen a ser amics xD Si no, mira, hi ha Final Fantasys "spin-off" per a GameCube, el remake de Final Fantasy III per a DS juntament amb altres remakes per a GBA i aviat sortirà el Dragon Quest Swords per a Wii i... el Dragon Quest IX serà exclusiu de Nintendo DS! O sigui que d'enemistat res, això va ser en temps de la N64, ara ja són amics (i el tema de la DS i les seves supervendes suposo que hi deu haver afectat bastant, que a Square no són rucs).
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Zierbo ha escrit:Per Nintendo dubto que ho fassin, ja sabem que Nintendo i Square no són massa bons amics xDD
I ara, ara tornen a ser amics xD Si no, mira, hi ha Final Fantasys "spin-off" per a GameCube, el remake de Final Fantasy III per a DS juntament amb altres remakes per a GBA i aviat sortirà el Dragon Quest Swords per a Wii i... el Dragon Quest IX serà exclusiu de Nintendo DS! O sigui que d'enemistat res, això va ser en temps de la N64, ara ja són amics (i el tema de la DS i les seves supervendes suposo que hi deu haver afectat bastant, que a Square no són rucs).
Exacte! Si no fos per això mai hauria tingut un FF, en canvi ara tinc el I&II i el IV per GBA i esperant el III per DS i el V i VI per GBA.
Ja ho vaig dir una altra vegada, però això fa pensar en una possible sortida del VII i posteriors per alguna de Nintendo.

P.D.: No estàvem parlant de la pel·li aquí?
Respon