AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Recomanació de hosting

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Recomanació de hosting

Entrada Autor: Ereza »

Sé que ningú llegeix aquest fòrum, però em fa "il·lu" escriure alguna cosa xD

Mm... doncs bé, faig la recomanació per si algú vol comprar 'hosting' i dominis... Jo l'he comprat a http://www.hospedajeydominios.com (com Animelliure, sí, us he copiat la idea xD) i la veritat és que va força bé. Sembla ser que no hi ha problemes, el servei tècnic és increïble (responen en 5 minuts o així xD) i t'adapten els plans de hosting com vulguis. No sé, m'han caigut molt bé :P

"Eso es todo, amigos"...

A veure si algú passa per aquí...
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

I quant costa un domini .net? :?:
...
Em pregunto quant costarà el futur domini .CAT... :girant:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs en principi un domini .com, .net o .org val uns 30€ l'any... però curiosament amb l'"Hospedaje y dominios" aquest són només 14€... el hosting són 30€ l'any també, amb 5 GB de transferència mensual i 300 MB d'espai.

El domini .cat... primer l'han d'acceptar, i dubto que ho facin. A part que els de la ICANN no es voldran posar en política, llavors totes les "comunitats lingüístiques" voldrien demanar un domini similar... en fi, esperem que l'acceptin, però ho dubto molt.
I el preu... suposo que seria l'estàndard, 30€.
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Ereza ha escrit:Doncs en principi un domini .com, .net o .org val uns 30€ l'any... però curiosament amb l'"Hospedaje y dominios" aquest són només 14€... el hosting són 30€ l'any també, amb 5 GB de transferència mensual i 300 MB d'espai.
Es un bon preu... supose que deu valer la pena.
Ereza ha escrit:El domini .cat... primer l'han d'acceptar, i dubto que ho facin. A part que els de la ICANN no es voldran posar en política, llavors totes les "comunitats lingüístiques" voldrien demanar un domini similar... en fi, esperem que l'acceptin, però ho dubto molt.
I el preu... suposo que seria l'estàndard, 30€.
Jo crec que l'han d'acceptar per força; si es tractes del .CT, que seria domini territorial, si que seria ficar-se en política... però tractant-se d'un domini "cultural", com ens van a ignorar? Pot ser soc massa optimista... :girant:
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

I quin descompte t'han fet perquè els facis aquesta publicitat? :capalwc:
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

2 anys més tard....

...fins hi tot ja tenim domini d'internet per a a nostra llengua :D ha, ha..
Respon