AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Php

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Morwen
Principiant
Entrades: 5
Membre des de: 25/10/2003 a les 22:02
Sexe:
Contacta:

Php

Entrada Autor: Morwen »

M'agradaria sabe..d'on eu apres a fe webs php?? sobre tot m'interesa allo del action script per que tambe s'utilitza a flash y si em poguesiu ajuda us u agrairia...no se com per vaja..xDD

Tambe si e puguesiu parla del phpnuke....com es el programa...s es dificiil de fe servi...

Grasies
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs, la veritat és que no en tinc ni idea, de PHP xD Ho sento.

Respecte del PHP-Nuke i el PostNuke (jo faig servir aquest segon), no hi ha massa problemes per instal·lar-lo i configurar-lo. Simplement has de pujar tots els fitxers al servidor i seguir les instruccions... Clar que el servidor ha de suportar bases de dades i tal (sóc un "novato" en el tema i no tinc massa idea de com va, sort que em van ajudar xD). Un cop instal·lat l'únic que has de fer és dir-li quines seccions vols que apareguin, què pot fer cada usuari, etc. Et recomano que miris per http://www.postnuke.com, on trobaràs informació i tal (això sí, en anglès)... I si tens algun problema consulta al fòrum (pnSupport), jo ho vaig haver de fer i em van ajudar molt ^^

En fi, si pots instal·lar-lo i tal puc mirar d'ajudar-te ;)
Imatge
Morwen
Principiant
Entrades: 5
Membre des de: 25/10/2003 a les 22:02
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Morwen »

Si que u puc instala..en lycos o desde el meu pc..pero encara e de busca d'on vaijarmel xD

Grasies per l'enllas...mel mirare (fent servi el traducto pero wenu) ^^ y gracies tb per oferirte a ajudarme..per cert si vols que t'ajudi jo diguemu...mes que res..et puc ajuda am coses de flash..banners publicitaris, petites coses interactives..etc ^^

b_ontanaya@hotmail.com :)
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Sóc en Mad93, com que no m'enrecordo ara mateix de la clau posteixo així :girant:

Dir que la millor guia que es pot trobar de php és a http://www.php.net sense cap mena de dubte, encara que és un totxo :ullet: En el referent a flash.... tingues en compte que els usuaris amb màquines velles o que funcionin sota linux ho patiran, i ja no dir els que tinguin la combinació d'ambdues (en linux... el flash demana forces més recursos i no té la fluidesa que en win).
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

soc la morwen desde clase

es que presisament per aixo la versio php, aixi els kn o tinguen flash u podran veure.

mes k re el k necesito se aprende action script pero no trovu manuals....:S
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

La morwen desde casa >.<

asra el php em dona error merdaaa algu em pot ajuda am aixo k no m'aclareixu xensssss!!!! T_T

b_ontanaya@hotmail.com
Mitsurugi
Principiant
Entrades: 4
Membre des de: 24/11/2004 a les 19:46
Ubicació: Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: Mitsurugi »

Hola, poder arribo tard hjejejje, com bé diuen, el millor lloc per apendre PHP es php.net, sino, us recomanaria la web d'un canal del IRC pero actualment, tenim problemes amb la web, o sigui que de moment recomano:


http://www.rinconastur.com/php/
Respon