AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Quien sabe donde?

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Quien sabe donde?

Entrada Autor: shaidarol »

Holla? On esteu tots els habituals d'aquest forum? Sisplau manifesteu-vos Ereza, Znake, Sheikah, Wolffan, Zierbo, Vermouth, griever, av1313 i mes que no recordo ara mateix. Què és de vosaltres? És que el forum ha mort? O simplement esteu de vacances? xD (Be, en wolffan si). I si, potser estic borratxo sent dimecres, sent quasi les 4 de la matinada i acabant de tornar de farra, pero trobo a faltar els quadres taronges de missatge nou que fa una setmana trobava cada dia que entrava *snif*
Be, aqui deixo el meu post pòstum (jaja) i us deixo de donar la tabarra i me'n vaig a dormir. Dew!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Dooooncs, la veritat és que tenim una mica descuidat CatSub. Jo m'hi segueixo passant cada dia, però després de perdre totes les RAWs de totes les sèries que estàvem fent, després de la feinada de mesos i mesos que m'ha portat baixar-les... Segurament s'hauran de cancel·lar sèries, i em fa molta mandra fer res ja.

Suposo que ja se'm passarà, hem de fer la pel·li 9 de Conan... i.i
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Sí, a veure si et poses ò____ó Jo tinc que acabar el meu pack.. u.u Pels capitols qu eem queden.. i.i Potser aquesta tarda, si no em vaig a cap lloc, faig timing i tradueixo, que si no se m'anirà la manya xD
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ja ho he dit a l'altre fil :P, feina he tingut per conectarme am el modem del portatil de 56k stic mol de vacances tot i que segueixo fent coses, si voleu jo tinc raws de series que volia fer, tinc onegai twins, school rumble (potser no son del vostre gust pero es el k hi ha :P), també podriem fer una colaboració amb una serie que estic fent per animelliure, la 1a serie a mitges, perk els socis que tinc treballant-hi (menos el corrector, l'altre... uf) i la feina que faig jo si la pogues delegar niria de perles ^^. Aixi em puc dedicar als mangues, ho podem parlar quan torni de vacances, però seria un timer :P. Jo monto i edito
Respon