AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Per fi!!!

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Per fi!!!

Entrada Autor: shaidarol »

Companys catsuberos, despres de passar per moltes penuries econòmiques i depressions vàries, ja puc dir: JA TINC EL MALEÏT CARNET DE COTXE!!
Per fi no li haure de veure més el careto a la %$/* de l'autosescola ni em tindre que "desembolsar" cada setmana 100 euros per les maleides practiques.
Avui estic molt feliç!! tot i que a la feina sembla que quan estas content sigui quan mes et maxaquin pero be, que hi farem xD

Apa adew!!
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Eeeiz, felicitats xDD

escolta... jo voldria saber més o menys quanta pasta et pot costar ^^U Suposo que depèn molt de si vas al RACC, si vas a una Autoescola més modesta... si t'inclou pràctiques o no... però... apròx? XD
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Felicitats!!!
El carnet nose a mi em va costar molta pasta. I mel vaig treure fa 3 anys ja.
Si vas a una autoescola pots demanar pressupost sense compromis (almenos aixo es el k vaig fer i em vaig quedar am la mes barata :P).
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Sips, es mooooolt car, si pots agafat un pack amb practiques ja pagades que et sortira mes barat. A mes, que no et timin i agafa classes d-una hora, no de tres quarts com feia jo fins ara.
El que et puc dir es que la meva autoescola no te la recomano :lol: pq es molt cara i a mes la tia em va enganyar varies vegades amb el tema diners (abaix l-autoescola Master)
Avatar de l’usuari
Zierbo
Ziervantes
Entrades: 245
Membre des de: 08/04/2006 a les 10:42
Ubicació: L'Esquerra de l'Eixample, Barcelona
Sexe:
Edat: 35

Entrada Autor: Zierbo »

Suposo que és qüestió d'anar a un parell o tres d'autoescoles i escollir la que surti més a compte i tal, no?
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Si, fes això i mira't sobretot quant costa cada practica (que segurament estara entre 20 i 25 euros) i sobretot, que no et faci pal anar a una autoescola una mica lluny pq jo vaig agafar la que tenia al costat de casa i me n'he penedit varies vegades.
Respecte a quant costa, ja et dic que feia 3 hores a la setmana de practiques i em costava 100 euros en total (aixo si, vaig pagar menys de matricula pq no em vaig agafar un pack), o sigui que m'he gastat una burrada pq he fet unes 40 practiques
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Doncs l'enhorabona :D

Jo no me'l trauré encara, que és massa car u.u
a311313
Ocasional
Entrades: 11
Membre des de: 26/06/2006 a les 11:49

Entrada Autor: a311313 »

El carnet ... puff es un fastic jo fará ja 6 anys que m´ho vaig treure ... i ... crec que es passen molt amb el preus. A mi em va costar ... 250.000 Pts amb 25 pràctiques, però també a la meva ciutat es de les més cares treure´s el carnet.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Pel que veig aquí vaig tenir sort amb el preu. Jo fa 2 anys que el tinc (el qual m'atorga 8 puntets). Em va costar uns 950 € amb 23 hores de pràctiques a la del costat de casa. Això sí, ho vaig aprovar a la primera, wee.

P.D.: gent, conserveu els puntets.
Respon