AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies, a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat o a la comunitat de Fansubs.cat.
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies, a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat o a la comunitat de Fansubs.cat.
Es busquen membres!
- Ereza
- Cap de la secta
- Entrades: 913
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Es busquen membres!
Si vols apuntar-te a fer qualsevol cosa relacionada amb el fansub, no dubtis a deixar un missatge. Qualsevol cosa que puguis fer serà una bona ajuda ![[ullet] ;)](./images/smilies/ullet.gif)

-
Kornhulio
Aquí teniu algú
A mi també em diverteix subtitular animes en català, en aquests moments estic treballant sobre Jin-Roh i El regne dels gats (del Ghibli) i si necessiteu algú per ajudar-vos o per fer el que sigui aquí em teniu.
- Ereza
- Cap de la secta
- Entrades: 913
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Bé, pots col·laborar en qualsevol d'aquests aspectes:
-Traducció de text.
-Revisió.
-Escollir els tipus de lletra, colors, etc. per als subtítols.
-Ajustar els subtítols perquè apareguin en el moment adequat.
-Baixar i fer l'encoding dels vídeos (afegir-hi els subs i comprimir-los).
-Ajudar a compartir les "releases" quan surtin![[ullet] ;)](./images/smilies/ullet.gif)
I si no, doncs sempre et queda l'opció d'animar, com dius xDD
-Traducció de text.
-Revisió.
-Escollir els tipus de lletra, colors, etc. per als subtítols.
-Ajustar els subtítols perquè apareguin en el moment adequat.
-Baixar i fer l'encoding dels vídeos (afegir-hi els subs i comprimir-los).
-Ajudar a compartir les "releases" quan surtin
I si no, doncs sempre et queda l'opció d'animar, com dius xDD

Bones,
Ara he començat a baixar Full Metal Panic! d'aquest fansub (havera quan surt el 2n
), i m'agradaria ajudar d'alguna manera...però...pel que he llegit que tu proposes, no se si ho podria fer...
, no tinc temps, i altres.
Una altra cosa, perquè no us uniu amb el FanSub d'AnimeLliure???? Estic segur que amb els dos FanSubs junts, si que fariem servei al català... :ullet: .
Ara he començat a baixar Full Metal Panic! d'aquest fansub (havera quan surt el 2n
Una altra cosa, perquè no us uniu amb el FanSub d'AnimeLliure???? Estic segur que amb els dos FanSubs junts, si que fariem servei al català... :ullet: .