Heretge!!Chikedor ha escrit:Jo la vaig enviar a Fresqui, però com si no ho haguès fet xD.
AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Col·laboració
- Ereza
- Cap de la secta
- Entrades: 913
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Re: Col·laboració

-
- Ocasional
- Entrades: 19
- Membre des de: 23/03/2008 a les 11:15
- Ubicació: En un lugar de Rubí, de cuya calle me da palo acordarme...
- Edat: 29
- Contacta:
Visca Fresqui! ò_óEreza ha escrit:Heretge!!Chikedor ha escrit:Jo la vaig enviar a Fresqui, però com si no ho haguès fet xD.

- Ereza
- Cap de la secta
- Entrades: 913
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Quan dius que alliberaran el codi font?Chikedor ha escrit:Visca Fresqui! ò_óEreza ha escrit:Heretge!!Chikedor ha escrit:Jo la vaig enviar a Fresqui, però com si no ho haguès fet xD.

-
- Ocasional
- Entrades: 19
- Membre des de: 23/03/2008 a les 11:15
- Ubicació: En un lugar de Rubí, de cuya calle me da palo acordarme...
- Edat: 29
- Contacta:
LALALALA No t'escolt-ho.Ereza ha escrit:Quan dius que alliberaran el codi font?
![[dimoni] :malvat:](./images/smilies/dimoni.gif)
A més, tampoc tenen per a que fer-ho.