AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Persona per pujar les nostres releases

Vols col·laborar amb nosaltres? Uneix-te al nostre fansub i ajuda a difondre l'anime i el manga en català!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Persona per pujar les nostres releases

Entrada Autor: znake »

Si pogués jo pujaría tot en DD, però m'és imposible, la connexió se'm penja cada X temps i em fot la pujada. Per això, que si algú li va bé això de pujar, podria pujar algunes sèries? O almenys les pel·lícules, encara que sigui partides en rara trossos.

A Gigasize pots pujar si estas registrat arxius de 600 MB i triguen 90 die sa caducar, i t'avisen del temps que falta en caducar.

Algu disponible? xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Persona per pujar les nostres releases

Entrada Autor: Ereza »

Ja posats, també busquem voluntaris disposats a pujar coses per BitTorrent amb una certa velocitat, perquè 2 connexions a 10 KB/s no és que facin gaire. A més, la meva no està ni garantida perquè vaig d'il·legal per la vida :molttrist:
Imatge
Chikedor
Ocasional
Entrades: 19
Membre des de: 23/03/2008 a les 11:15
Ubicació: En un lugar de Rubí, de cuya calle me da palo acordarme...
Edat: 29
Contacta:

Re: Persona per pujar les nostres releases

Entrada Autor: Chikedor »

Si releases son episodis, em plantejaría pujar els que pogués a http://s1.massmirror.com/ :girant: .

(PD: M'ha sorprès que fins i tot les icones estiguin en català xD)
Imatge
Respon