AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Tot i que sempre estem oberts a noves incorporacions en qualsevol aspecte, ara per ara necessitaríem en especial gent que domini aquests temes:
Traducció: Traduir de l'anglès (o japonès, si hi hagués algú amb suficient nivell!) al català. Es necessita un bon nivell d'anglès i de català.
Correcció: Corregir les traduccions ja llestes (hi ha diverses sèries traduïdes que cal revisar). Molt i molt important tenir un nivell molt alt de català (caldrà que passeu una prova de correcció).
Temps (timing): No es tracta de fer el timing des de zero, ja que la majoria de subtítols en anglès ja el porten, però sí que cal ajustar-ne el temps amb precisió (que no comencin abans o no acabin després d'un canvi d'escena, que s'adeqüin a la durada de l'àudio, etcètera). Aquesta és la feina que més temps ens porta ara per ara, i és el principal motiu pel qual el ritme de llançaments és molt baix (tota aquesta feina ara mateix la faig jo, i acabo sent un coll d'ampolla ja que no dono l'abast).
Si creieu que podeu ajudar en res de tot això, sereu encara més benvinguts! I si no, no patiu que tampoc us direm que no!
Hola! M'agradaria unir-me al vostre fansub. Ara mateix estic aprenent, i he començat a traduir Boku No Hero Academia. Per tant m'agradaria unir-me per tal de millorar.
Moltes gràcies per la vostra atenció! Espero resposta.
Salutacions!
Em...hola! He enviat un correu però per si de cas comunico per aquí. Estic interessada en la traducció, si voleu quan pogueu m'agradaria parlar per privat o alguna cosa. Moltes gràcies!
Aoi_tachibana ha escrit:Em...hola! He enviat un correu però per si de cas comunico per aquí. Estic interessada en la traducció, si voleu quan pogueu m'agradaria parlar per privat o alguna cosa. Moltes gràcies!
Hola, Aoi, benvinguda!! Estarem encantats de poder comptar amb tu! Però... On has enviat el correu? No m'ha arribat res! T'escric per privat al fòrum, si et sembla bé, i ja em diràs!
Aoi_tachibana ha escrit:Em...hola! He enviat un correu però per si de cas comunico per aquí. Estic interessada en la traducció, si voleu quan pogueu m'agradaria parlar per privat o alguna cosa. Moltes gràcies!
Hola, Aoi, benvinguda!! Estarem encantats de poder comptar amb tu! Però... On has enviat el correu? No m'ha arribat res! T'escric per privat al fòrum, si et sembla bé, i ja em diràs!